Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19661 til 19680 af 36005
-
Hjælp til regression
Forumindlæghttps://gyazo.com/6ef813241bbc90b61e3fdda1a3c7917d Min lærer har givet en opgave for, angånde regression, men jeg ikke helt indforstået med hvordan det skal regnes i en formel eller bruges i en opgave. Hvad er regression og hvordan anvender vi det? -
Råd til Stil.
ForumindlægHej. Jeg har lige skrevet et eventyre, og fik 7 for den. Jeg er ret u tilffreds. Og vil lige høre om I har nogen gode råd til hvordan man kan skrive en god dansk stil. Og i orden fik jeg også 7 Har I nogen gode råd til hvordan ens orden kan blive bedre , mange tak. . -
Spansk, hvilken tid?
ForumindlægJeg skal oversætte følgende: Kagen er dekoreret med.. El Pastel es ???? con bla bla bla .. Jeg skal vel ikke ind og sætte indo/ando på infinitiven vel? -
Omskriv kvadrat på to-leddet str.
Forumindlægx2 - 4x + 4 .. Nogen der gider give mig et hint? Forstår slet ikke, hvad jeg skal. Mit umiddelbare gæt er: 4x(x+2)2 .. (det sidste 2-tal er i anden, ved ikke, hvordan man skriver det), men så er det vel ikke to-leddet? Mange hilsner Tissi -
Kronik :S
ForumindlægJeg ved godt, at der står en masse herinde om kronikker :) Og jeg har også læst opgaverne, som der er skrevet til den artikel, jeg skal skriv en kronik til - Stefan Zweig: En verden af igår. Men jeg synes opgaverne er meget forskellige, og nogle er sat op som artikler. Kan ikke rigtig komme i ... -
hurtig oversættelse - til d. 11!!
ForumindlægHej alle. Er der en der kan hjælpe mig med denne sætning, den driller lidt :) ? (de skal oversættes til engelsk) - jeg går ovenpå og lægger mig lidt kan man sige: i'll go upstairs and lie down a bit? Hilsen Anna. -
Forbrænding
ForumindlægJeg vil meget gerne hører om der er nogle der vil hjælpe mig til at forstå hvad en forbrænding er. Jeg tænker forbrænding i forhold til alkohol. Det vil være rigtig fint hvis det er en lidt simpel forklaring, da jeg selv har søgt på nettet og stadig ikke helt synes jeg forstår hvad det egentlig ... -
Aflevering
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg er ved at skrive en samfundsaflevering, og ville gerne have til hjælp til et at spørgsmålene, som lyder: Arbumentér for, at lavere indkomstoverførsler fra det offentlige på længere sigt kan mindske den økonomiske ulighed. Er der nogle der kan hjælpe lidt:)? -
reducere
Forumindlæghvordan skal man så reducere denne? x(y-z)-y(x-z)+z(x-y) xy-zx-xy-zy-xy-yz (har ganget ind i parrentene) skal man så tælle hvor mange man har? -
Elektrisk kredsløb
ForumindlægHej jeg har fået en opgave hvor jeg skal beregne volten i et knudepunkt i et elektriks kredsløb.. Kan ikke helt finde ud af hva fremgangsmåde jeg skal bruge. Tror jeg skal bruge en af kirchoff's love. Men kan sgu ikke helt finde ud af det. Håber der er nogle der kan hjælpe:D -
grammatik
Forumindlægjeg sidder med studentereksamensopgaven fra 2007 i skriftlig engelsk.. der er et par ting jeg ikke forstår, hvad er galt med disse sætninger og hvorfor: He talked friendly to her. - talked, er det forkert ord? He feels that now he was able to play the piece good. jeg har på fornemmelsen at der ... -
danskopgave, noveller/forfatter 1990erne
Forumindlægjeg skal snart skrive danskopgave om noveller fra 1990erne, men jeg har svært ved at finde nogle noveller at analyser og fortolke, vil derfor hører om der er nogle som har nogle forslag til hvilke noveller jeg kan vælger eller nogle forfatterer. -
konsekvensforvrængning??
ForumindlægHej, nogle der har nogle eksempler på konsekvenforvrængninger? (ps det betyder at ændre spørgsmålet om, at det man har gjort forkert, til at spørge om nogen har taget skade af det) og kan hjælpe mig med at svare på, hvad "Kognitiv rekonstruktion af moralsk handling" eR?? Håber, at... -
hjælp med novelle
ForumindlægLængden af sejlruten fra kbh til hven er 28 km Beregn flyvebådens gennemsnitsfart i km/t ??? -
Dm
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med at forstå Dm og finde det. Eks: f (x) = 1/2x^2 -2 x + 1 Dm (F) = [-2;5] Hvordan har bogen fundet frem til Dm ? -
Rapport om procent og rente
ForumindlægHej, jeg skal skrive en rapport om procent og rente på c-niveau i matematik på hf, men jeg ved desværre ike helt hvad rapporten forventes at indeholde. hvis nogen har lyst til at give mig en ide om hvad en sådan rapport bør indeholde i hovedtræk vil jeg være meget taknemmelig. Mvh Frank -
hey en forklaring? hvorfor er det at...
ForumindlægHey, hvorfor er det at reaktionen mellem bromat og bromid forløber meget langsomt? -
lineært system??
ForumindlægBestår bygningen af flere rum, kan energistrømmene mellem rummene tages i betragtning, og der kan opstilles en energibalance for hvert rum. Med to rum bliver ligningerne: C1(dT1/dt) = Q1 + K12 (T2-T1) + K (Tu-T1), C2(dT2/dt) = Q2 + K12 (T1-T2) + K (Tu-T2). - Vi benytter følgende talværdier: C1... -
makroindeksmetoden
ForumindlægHej allesammen Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan man bruger makroindeksmetoden. Jeg er kommet lidt i tvivl om hvordan det er, at man bestemmer forureningsgraden ud fra denne metode. Håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig med dette. -
SUBROUTINE
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad en subroutine i vba er ??
