Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19681 til 19700 af 60468
-
Medbringe computer til eksamination
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig på A niveau, har fået besked fra min lærer at vi må tage alle noter med til både forberedelse og selve eksaminationen. Spørgsmålet er, om jeg må tage min computer med ind også? Har jo næsten alle mine noter liggende der. - hvis ja, må jeg gerne skrive på den und... -
Matematik december 2012
ForumindlægNogen der har været op i matematik eksamen i dag? Som kan sætte sin besvarelse ud? Vil rigtig gerne sammenloigne det med min besvarelse -
hjælp med en lille ting :) ?
ForumindlægHej allesammen :) Imorgen skal jeg op til engelsk eksamen.... og har om butikstyveri... har så et spørgsmål... Skal fortælle hvor stort problemet er; og der vil jerg gerne sige, the problem is very big, stores lose about 10 billion years because shoplifting... Mit spørgsmål er så, at der står $10... -
Eksamensbevis: A-niveauer
ForumindlægJeg har 3 A-niveauer på mit HF enkeltfag eksamensbevis: Dansk A, Engelsk A og Matematik A. Er der noget med, at man så må gange med noget, netop fordi man har 3 højniveaufag, eller? ... Ud over at man må gange sine samlede eksamenskarakterer med 1,08, hvis man søger ind på en videregående u... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej :) Jeg har fåget besked om, at jeg skal til en optagelsesprøve til stx. Jeg har et gennemsnit på 10 og 7, men problemmer med dansk, så jeg ville spørge om hvad er en optagelsesprøve, og hvad skal jeg gøre for at komme vidre??? Hvad er chancen for at blive instillet i et gymnasie? -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
Disposition og emnevalg!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal i år til engelsk eksamen og leder nu efter et emne. Har I nogle forslag? Det skal kunne høre under relasionships, health, prejudice (fordomme), Immigration, eller modern taboos :b Mvh. Susie. -
råd?
ForumindlægHej med jer! Jeg er en pige, som skal op i 2.g her efter sommerferien. Jeg vil smaddergerne have et højt gennemsnit (vil læse tandlæge/medicin, når jeg er færdig med STX). Nogle der kan sige mig, hvad jeg skal have i karakter, for at nå op på ca. 10,5 i snit? (Jeg er en flittig + pligtopfyldend... -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
3 Sætninger
ForumindlægNogle der vil kigge mine tre sætninger igennem? Jeg har fået til opgave at oversætte dem .. :) Sundhedsforskerne har længe troet, at trenden går mod en aktiv livsstil og sundere mad, men de tager fejl. For a long time, health researchers have thought that the trend is towards a healthier lifest... -
musik i gym
Forumindlæghejsa folkens ! Er der en der ved hvordan musik undervisning foregår i gym ? Skal nemlig hav det når jeg starter om 20 dage.. håber på rigtig mange svare På forhånd tak -
Finansiel regning, check please
ForumindlægHej, jeg har brug for nogen tjeker om jeg har regnet korrekt fordi jeg har en svaghed i dette område selvom det er C stof... Opgave 3 Peter påbegyndte et studium 1. september 2004 og optog derfor et SU-lån. Peter fik udbetalt 2755 kr. om måneden i perioden 1. september 2004 til og med 1. juni 2... -
matematik
ForumindlægCO2-indholdet i atmosfæren de senere år kan med god tilnærmelse beskrives ved formlen y = 2.06*x+369.5; , hvor y er CO2-indholdet i atmosfæren, målt i ppm (dele per million), og x er antal år efter 2000. 1. Hvad fortæller tallet 369,5 om CO2-indholdet i atmosfæren? 2. Hvor meget vokser CO2-indho... -
AT hurtigt spørgsmål
Forumindlæg- Skal ens studierapport vedlægges synopsis, når man afleverer? eller skal man først have den med til eksamen? -
Hvordan bliver man bedre til engelK
ForumindlægHej Allesammen, jeg er rigtig dårlig til engelsk er det nogle af jer som ved hvad man kan gøre for at blive bedre? Har virkelig brug for det.. -
Amish, Ireland, Australia
Forumindlæghej alle :) ska til engelsk eksamen på mandag og disse 3 emner ka jeg risikere at trække til eksamen, men da det er længe siden vi har gennemgået dem, fordi der ha været en række andre eksamener, ka jeg ikk helt huske evt. vigtige ting ting ved disse emner. Ville være rigtig dejlig hvis i kunne ... -
opgave om global opvarmning
Forumindlæghej Jeg har en opgave, som jeg gerne vil have lidt hjælp til. I år 2001 forventer man, at 19 934 millioner tons kuldioxid ikke bliver optaget. Man forventer, at denne mængde af kuldioxid vil stige med 1% om året. - Hvis denne vækst fortsætter uændret, hvor mange millioner tons kuldioxid vil d... -
Student hue
ForumindlægHar I andre fået jeres hue? På vores skole er det sådan at man allerede nu skal gå ned og hente den. Sådan har det da ikke altid været har det?Synes det virker lidt fesent at man skal give den til sin lærer inden man går ind til sidste eksame, eller at det er ens forældre der giver den. Men måske... -
HF Valgfag - e-learning.
ForumindlægJeg har vidst fået lavet rod i den under min tilmelding til HF valgfag som e-learning. Jeg kunne ha svoret jeg i sin tid så at VUC Vestegnen tilbød Kulturfag som sammentrækning af Historie/Religion/Samfundsfag. Jeg har dog nok stirret på for mange hjemmesider for de tilbyder kun Naturfag som sam... -
Skal jeg gå 1.g om?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har igennem 1.g gennemgået en række af operationer og det har gjort at jeg er har mistet en masse faglig viden og mit fravær er ret højt. Det ægrer mig rigtig meget, og jeg kan også mærke på karaktererne at jeg ikke er så meget til stede som jeg gerne ville være. Jeg...
