Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19701 til 19720 af 132250
-
Dansk mundtligt eksamen i 9. - skal jeg nævne hovedestrømningen?
ForumindlægHej Mit fordybelsesområde er Danmark i billeder Jeg har maleriet Udslidt Er det nødvendigt, at jeg nævner, at maleriet er fra det moderne gennembrud??? -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
Dansk a Skriftligt eksamen - hvem var oppe i dag?
ForumindlægHey folkens - skal op i morgen og ville gerne høre dem som har været oppe i dag A niveau dansk a skriftligt hvilke emner der var/og hvad det omhandlede. Tusind tak -
Ved lærerne på forhånd om man skal op til eksamen i deres fag
Forumindlæg. -
BEVIS Sin(A)=a/c og cos(A)=b/c
ForumindlægBEVIS Sin(A)=a/c og cos(A)=b/c, hvordan gør man det? P.t. mener jeg at man skal bruge enhedscirklen. I den indtegner man en trekant, så der rent faktisk er to. Disse har samme vinkel A, og de er begge rette.. noget i den stil .. er lidt forvirret :S -
VIGTIGT AFLEVERING Matematik B stx den 14. august 2013
ForumindlægHej :-) Ville hører om der var nogen der lå inde med facit til "Matematik B stx den 14. august 2013" den eneste opgave jeg ønsker at få facit til er egentlig bare opgave 9. Ellers kan det også være at der er en klog en herinde der kan hjælpe mig? Opgaven har jeg lagt som billede -
en RIGTIG kort tekst!! 'engelsk'
ForumindlægHåber der er nogle der lige kan kigge igennem . Bare 2 min....!På Manhattan finder man utallige klubber, som har lagt scene til forskellige stand-up-komikeres vittigheder. Nogle af klubberne har en lang historie bag sig, mens andre er opstået for nylig som resultat af genrens store popularitet.On... -
9 korte engelske sætninger, hvor grammatikken er et problem...
ForumindlægHej allesammen og glædelig jul..Jeg håber der er nogle som gider at læse de her 9 sætninger igennem, og rette dem. Ved at grammatikken er i uorden, men håber det er forståeligt nok alligevel.He should be home with that cold. Do you have to go already?They have to be very rich.Should I tell the tr... -
Engelsk grammatisk. Find og ret fejlene i sætningerne.
ForumindlægHvad er forkert i disse sætninger og hvorfor? på forhånd tak!! He helped a blind across a very busy street. The village are an old holy place with temples and many other sacred things. Did you really fall for this cheap trick? In the old days you would never have falled for that? ... -
Hvordan finder jeg "a" i y=b*a^x
ForumindlægHej Hvordan finder man "a" i y=b*a^x? Fx 3000 = 60*x^2,25 < det er x jeg skal finde.... -
Nogle der hurtigt vil rette min engelsk stil igennem?
ForumindlægHer er min stil, den er ikke særlig lang To be a fan is when people like something. It can be many things, it can rather be a person, a group or a thing. I have chosen to write about being a fan of celebrities. I think it's funny that when somebody have been in a movie, people begins to... -
Værdi a b hvor parabel og ret linje har fælles punkt
ForumindlægEn parabel har ligningen y = 0,5x^2-0,5x-3 og en ret linje har ligningen x =1,5x + b . a) Bestem den værdi af b, hvor parablen og linjen har netop et fælles punkt. Jeg har forsøgt med at finde diskriminanten, og kom frem til: d>0 når b>-1,25 d=0 når b = -1,25 d<0 når b<-1,25 ... -
Please en sød sjæl som kan hjælpe i biologi med opgave b
ForumindlægEn som kan hjælpe med opgave b forstår den virkelige ik -
Dansk Digt eksam pliiz help
ForumindlægBarndommens land. Tidens mælketand. Verden er ny for dit øje. Folk er to-tre meter høje så de må bøje sig ned til dig. Fluen er blå. Kilder på min tå. Og et par myrer du kender hygger sig på dine hænder. Skrubtudsen tisser en tår før den går. Solen er varm. Stikker på din arm ligesom hvep... -
AT-eksamen imorgen - Samfundsfag og Biologi - metoder & teori
ForumindlægJeg skal imorgen op til AT-eksamen. Har alt klar - ligebortset fra afsnittet med metode og teori. Jeg har skrevet om 2. generations bioethanol (2G) som løsning på tidens co2-udslip. I biologi har jeg arbejdet ud fra firmaet BioGasols produkt hvor jeg gennemgår produktionsprocessen og sat dette ... -
Fysik/kemi eksamen.. Kunne virkelig godt trænge til noget hjælp :)
ForumindlægHej alle på studieportalen.dk Ja jeg er så heldig (?) at jeg skal til fysik/kemi eksamen på torsdag.. Det eneste problem, er at jeg er lidt bag ud med idéer til forsøg, jeg kan lave til de forskellige emner. Er der nogle herinde, som har en stak forsøg de evt. kan maile til mig? Det vil hjælpe m... -
Skr. dansk eksamen - analyse, hvem vil kigge?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har netop været op til skr. dansk eksamen i dag, og jeg skrev den første opgave, hvor man skulle foretage en analyse af Mads Dambos video (en video om Statens Museum for Kunst). Jeg ville i den anledning høre, om der var nogle - helst kompetente - folk der ude, som havde ... -
Ang. Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2
ForumindlægJeg vil gerne lige meddele, at denne prøve: "Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2" på jeres portal kan være svært for rigtig mange at løse fejlfrit, inklusiv undertegnet, når dette sker: Jeg klikkede videre og noterede mig, at dette også forekommer på næste spørgsmål i prøve... -
lineær variabelsammenhænge og lineør regression y=a*x+b
Forumindlægjeg har en matematik aflevering og er stødt på et spørgsmål jeg overhovede ikke forstår skriver bare hele spørgsmålet. i denne opgave skal du sige noget om hvorvidt y værdien vokser systematisk? vi ser derfor på en vilkårlig lineær variabelsammenhæng y=a*x+b. hvis x værdien øges med delta x hvord... -
Privatlærer søges: Matematik A og kemi B + Historie og Dansk
ForumindlægHej alle privatlærer :) Jeg går i 3g, og vil gerne afslutte dette år med nogle fine karakter. Jeg søger derfor en lærer som har styr på de naturvidenskabelige fag som matematik A og kemi B, også søger jeg også en lærer der har styr på de humanistiske fag. Jeg vil meget gerne gennemgå min...
