Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19701 til 19720 af 38816
  • Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o...
  • Studieportalen under FSA 2016 - Snyd eller ej?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen jeg skal til FSA 2016 for 9. Klasse i næste uge. I anledning af dette, vil jeg bare spørger om i ved, om det er "lovligt", at bruge Studieportalen.dk under problemregning? På forhånd, tusind tak.
  • hormoner / modning af et æg

    Forumindlæg
    Hormonelle forandringer hos kvinden under ægmodningen? :) og dem der sætter gang i modningen af et æg?
  • Iteration, Guilloche-mønstre, Spirographkurver

    Forumindlæg
    Da jeg har matematik på a-niveau på htx, er det ikke sikkert der er meget hjælp at hente, men nu prøver jeg. For det første, der skal stå Iteration - og ikke integration. I har sikkert hørt om disse mønstre i overskriften, og i har sikkert set dem, men nok ikke beregnet dem. Det skal jeg til, ...
  • MAT a opgaver

    Forumindlæg
    HEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2...
  • Terminsprøve i dansk?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne?
  • Analyse af en virksomheds strategiske situation

    Forumindlæg
    Hej:D Jeg sidder og forbereder mig på at skulle op til årsprøve i skriftlig afsætning A. Derfor har jeg siddet og set nogle gamle eksamensopgaver og i 1 af dem går spørgsmålet som følgende: Foretag en grundig analyse af Biva’s strategiske situation, baseret på både de interne og eks...
  • Problemområde Nødhjælp

    Forumindlæg
    Nødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa...
  • En lille tur af Helle Helle

    Forumindlæg
    Er der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på.
  • Hvornår får man -3?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :)
  • Mat 8 Test

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen
  • Stress

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak.
  • Die schlaufe

    Forumindlæg
    Nogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH.
  • Bagtale?

    Forumindlæg
    Snakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder?
  • Es ist 15 uhr, Christa Moog

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna
  • trigonometriske funktioner

    Forumindlæg
    Hej allesammen :D hvordan differentierer man de trigonometriske funktioner? håber i kan hjælpe :D
  • Længden af en stående bølge

    Forumindlæg
    L=n(λ/2) n=1,2,3... Jeg forstår formelen til en grad, men jeg forstår ikke hvad er n, hvorfor det kan starte med at være 1?
  • Fortæl om jeres studie

    Forumindlæg
    Hej Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense: Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker.. På forhånd tak!
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve..
  • Smidt ud i slutningen af 2g

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f...

Søgninger relateret til spansk eksamen