Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 19721 til 19740 af 124783
-
Opgavesæt :) HJÆLP!
ForumindlægHej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud? -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
A-nivea stx eks. sæt dec 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd mange tak! -
lektiehjælp
ForumindlægHej alle. Er der en af jer der kan tilbyde lektiehjælp i matematik på C-niveau i Herning. Please hvis ja, så til her eller min mail: [email protected]. Håber at i skriver tilbage. Tak -
Lektiehjælp
ForumindlægHej. Er der nogen der kunne være interesseret i at give mig noget lektiehjælp over mail. 10 klasse niveau matematik. Skriv da til [email protected] -
Eksamenopgaver !!!! Meget vigtigt
ForumindlægHej ! Det kunne være godt, hvis i kunne ligge opgave besvarelserne til opgavesættet fra 2009, 2008 eller 2007 ??? Til HTX Matematik A-niveau... På forhånd tak :) -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
f(x) differentiabel i x0
ForumindlægHvad skal man komme ind på, hvis der i et eksamensspørgsmål i matematik på A-niveau står, at man skal definere, at f(x) er differentiabel i x0? LØST! -
Ang. afvist ansøgning pga. af manglende suppleringsdokumentation
ForumindlægJeg havde glemt at uploade dokumentation for det suppleringskursus jeg er i gang med (matematik B). Derfor er min 1. og 2. prioritet blevet afvist. Det havde dog først fået bekræftelsen på optagelsen d. 5, sidste frist dagen. Er det fuldstændig udelukket, at jeg kan komme ind nu? -
Eksam. Hjælp
ForumindlægHej er der mulighed, for at jeg kan få nogle spørgsmål eller noget lignende, som man får til eksamen i matematik. Vil bare have noget som man typisk ville få til eksamen. Hvis ikke i ved det så bare skriv noget i tror : ) -
Hjælp til mat
ForumindlægHej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak -
Bino.opg. i mat 3A i dag
ForumindlægHvordan løser i sidste opgave i opgave 6? Jeg brugte formlen for betinget sandsynlighed. Det gav ca. 0,9. Opgaven er fra matematik prøven med hjælpemidler 2007-8-3 afholdt i dag. -
kvadratsætning !
ForumindlægHej. Jeg er ved at repetere noget matematik for skal op til skriftlig matematik i morgen. Har læst at der bl.a. forventes at eksaminanderne skal kunne anvende kvadratsætningerne og reducere udtryk. Er der nogen herinde som kan komme med et eksempel på en kvadratsætning? Jeg kan slet ikke huske... -
Differentialregning
ForumindlægNogle matematik genier der kan hjælpe med denne opgave?:) -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej jeg går på HF i Herlev 2. år. Jeg har matematik på A niveau, Jeg vil godt ind og kigge på tidligere eksamesæt til A niveau, kan ikke finde det til HF matematik A. Er det fordi vi får de sammmen som STX ? så det sæt jeg vil få her til sommer er det Stx Niveau A, eller er det et andet går jo på... -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
idræt
Forumindlægjeg står, og magler lidt noter til idræt teori, altså sådan noget om kroppens indre, om OL dopping og dansk idrætslivs historie.det ville være til meget hjælp, da jeg har en dag at læse teori delen i - nogen som kan hjælpe? -
Udenhjælpemidler
ForumindlægVille sådan en opgave kunne blive stillet uden hjælpemidler på mat b-niveau: Bestem tallene a og b: Der gælder: f(x) b* xa A(2;4) B(4;64) Altså jeg mener når man nu skal bruge log? Da a= log(y2/y1)/log(x2/x1) -
Differentialligning
ForumindlægJeg skal bevise at y = b/a+c*e^-ax er den fuldstændige løsning til y' = b-a*y Jeg forstår ikke præcist det, der står i min mat. bog. Nogen der kan hjælpe? - tak -
Svær kemi opg.
ForumindlægHej.. Nogen der kan give hjælp til følgende opgave: "Et organisk stof analyseres ved en elementaranalyse. Stoffetviser sig udelukkende at indeholde C, H og Cl. Ved fuldstændig forbrænding af 1,676 g af stoffet dannes 2,323 g CO2. a) Beregn massen m(C) af carbon i den afbrændte prøve. ...
