Søgning på: matematik b august 2013. Resultater: 19741 til 19760 af 107242
-
ovetsættelse HASTER
ForumindlægHej kan i være venlige at hjælpe mig med at oversætte denne tekst til dansk. jeg har prøvet men ved ikke om jeg har ovetsættet rigitg L`ete suivant, le 7 aout un homme d´affaïres suedois a raconte `a un ami: j ai achete l`arche de la defense a paris. un moniseur tres charmant qui s`appelle A... -
SYGEEKSAMEN
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i morgen men har det sindssygt dårlig. Ved ikke om jeg kan blive bedre til i morgen, og er sikker på at det kommer til at trække mig ned. Tror i jeg kan tage en sygeeksamen i stedet? og er sygeeksamen før sommerferien? jeg er rimelig sikker på at jeg kan ... -
HASTER ..
ForumindlægHeej Jeg ville spørge om i kendte en hjemmeside, hvor man kan se hvem man skal gå i klasse med på gymnasiet, da jeg skal starte efter sommerferien .. Jeg havde hørt om en hjemmeside, hvor man kunne se, hvilke byer de kom fra, om det var direkte fra 9.klasse eller 10.klasse, hvor mange der havde... -
Dansk FSA 2010 dec. stilemner!
ForumindlægEr der nogle, der kan fortælle mig, hvad stilemnerne er i FSA dec 2010? -
at stikke halen mellem benene
ForumindlægHej allesammen .. Når der står "at stikke halen mellem benene" i et debatindlæg, hvad kan formålet med dette så være? Altså hvad er effekten? Jeg har tænkt lidt og skrevet min mening.. Men jeg vil mere end gerne høre hvad i har at sige... -
I tilfælde af standby plads.
ForumindlægHej alle. Så er der snart kun et døgn til svar! Jeg vil bare lige høre hvis man får tilbudt en standby plads, hvad betyder det helt præcist? 1. Så vidt jeg ved er det noget med at man skal være parat til at hoppe ind hvis der skulle blive en plads? Men er det så hvis der er nogen som ikke har tak... -
ledige pladser - hvordan ansøger jeg?
ForumindlægHej, jeg skal nu søge på de ledige pladser. men hvordan gør jeg det helt præcis? Der står at man ikke skal udfylde prioritetsskemaet .. Men jeg har to uddannelser jeg gerne vil starte på, skal jeg så bare sende min ansøgning til begge uddanelser? 1. Man kan vel ikke søge om standby her? 2. Hvornå... -
Begreb
ForumindlægHej:) Er der nogen der kan forklare begrebet sterisk hindring på en pædagogisk måde? Det er i forhold til at produktionen af et bestemt stof i enzymer forhindres. Jeg er dog i tvivl om hvad der ligger i selve ordet sterisk. Tak på forhånd -
Indien ITK-zonen (vejret)
ForumindlægHejsa. Jeg er lidt i tvivl om denne opgave, hvor jeg skal gøre rede for ITK-zonens bevægelse vha. af en hydrotermfigur for Indien. Billede er vedhæftet af figuren. Jeg ved, at ITK-zonen er et konstant termisk lavtryksbælte som vil befinde sig ved ækvator. Zonen bevæger sig hvv lidt syd og nor... -
Referat af Blodhævn R.l. Stine
ForumindlægHej allesammen Jeg har fået lektier for af min dansklærer til efter sommerferien og det er at læse bogen Blodhævn men bogen ligger ikke på Nota så kan ikke få den læst op og der er 43 kapitler så det ku være lækkert hvis nogle havde et referat af den da jeg ikke har tid til at læse den -
Eksamen Aug. 2002 opg 3
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i at lave opg 3 fra Aug. 2002, men den volder mig store problemer hvilket irriterer mig. Er der nogen som har lavet den der evt. kunne smække den op? Det ville være en stor hjælp :) -
Organisation c
ForumindlægHey der ude :) Jeg vil hører om der er nogen, som har notater til bogen Grundlæggende Organisationsteori?:) Jeg skal skrive en skriftlig opgave med følgende spørgsmål: - en skriftlig opgave, som tager udgangspunkt i de 5 faglige mål for faget - besvarelsen skal tage udgangspunkt i en selvvalg... -
Gymnasielærer via historie-uddannelse
ForumindlægJeg skal starte på historie-uddannelse her til september. Jeg har dog en drøm om at undervise på gymnasiet, hvor man som regel skal kunne undervise i to fag. Hvorledes fungere det at læse et andet fag, mens man tager en uddannelse i historie? -
SSO - Indledning???
ForumindlægHej.. \n\nJeg har valgt at skrive SSO i samfundsfag(International Politik). Jeg har været inde på divers hjemmesider, for at få inspiration til hvordan en god opgave opbygning kunne se ud. Men jeg er lidt i tvivl om, hvad der mener med at man skal formulere 3g's problemformuleringen i indledn... -
maj 20003 opg 2c)
ForumindlægHej, er der nogen som har lavet opg2 c?jeg har prøvet mig frem til det og har brugt følgende formel: ln[A] = -k*t +ln[A0]Er det rigtigt? -
HF Efterslægten
ForumindlægHej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen? -
Danmark med FN-mandat
ForumindlægEr der nogen, der har helt styr på det her og muligvis kan rette mig? I 1999 drog NATO (Danmark) i krig mod Jugoslavien uden FN-mandat I 2001 var krigen med FN-mandat. Ved invasionen af Irak var det uden om et FN-mandat. Før 1999 havde Danmark ikke lavet noget uden et FN-mandat??? -
Skifte fra STX til HTX?
ForumindlægHej, jeg står i det dilemma. Jeg går lige nu på STX, og skal starte på mit 2. år efter sommerferien. Landet ligger sådan, at jeg overvejer kraftigt at skifte til HTX. Jeg ved godt, at hvis jeg vælger at skifte til HTX, skal jeg starte helt forfra, men hvordan gør jeg det? Lige nu er der so... -
Hvor på optagelse.dk kan man se om
Forumindlægman er blevet optaget ved midnatstid i aften ??? -
prognoseberegning med sæsonudsving
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt, også skal beregne en salgsprogonse med sæsonudsving. Men jeg er kørt helt fast og ved ikke hvad jeg skal gøre?? Nogen som har en formel med evt. forklaring til? Håber vireklig der er nogen som kan hjælpe.. På forhånd 1000-tak:)
