Dansk

Referat af Blodhævn R.l. Stine

06. august 2019 af Luca3213 - Niveau: 8. klasse

Hej allesammen

Jeg har fået lektier for af min dansklærer til efter sommerferien og det er at læse bogen Blodhævn men bogen ligger ikke på Nota så kan ikke få den læst op og der er 43 kapitler så det ku være lækkert hvis nogle havde et referat af den da jeg ikke har tid til at læse den


Brugbart svar (1)

Svar #1
06. august 2019 af MaiiDevon

Så må du tage fat i din lærer, evt. skrive til hende på intra og forklare, at du har brug for at få bogen som ebog. Selvom hun også holder sommerferie, starter mange af lærerene tidligere pga. forbereldese på det nye skoleår. Derfor burde hun stadig være til at få fat i. Hvis hun svarer langsomt, kan du måske bede om ekstra tid til at læse bogen.

1) Du kan dog ikke sige, at du ikke har haft tid til at læse den. Du har højest sandsynligt haft ferie fra slut juni til midt august. Det er mere end én måned.

2) Det er snyd at få andre til at lave ens lektier/opgaver. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. august 2019 af Stygotius

Jeg er helt enig med MailDevon i  hendes synspunkter, men jeg finder det utilladeligt at give lektier for til efter en sommerferie og dermed pålægge elever at bruge deres ferie til noget andet end at holde ferie i. Det er et groft indgreb i elevernes privatliv, som ikke er noget en lærer har adkomst til at  blande sig i.


Skriv et svar til: Referat af Blodhævn R.l. Stine

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.