Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19781 til 19800 af 63056
-
Fortabt på en søndag
ForumindlægHej alle! Jeg har nogle spørgsmål som jeg ligger på dyb grund med. Hvis nogle ville give noget input til dem, ville jeg blive den gladeste person på denne søndag! Spørgsmålene lyder: 1.Hvad karakteriserer et politisk parti som organisationsform –sammenlign f.eks. med en interesse... -
Living in Scotland (Scottish Schools)
ForumindlægHej, jeg skal til mundt. engelsk eksamen imorgen. (9. klasse) Og ville spørge om der er nogen som har haft det samme emne som mig, og om i har nogle gode idéer til hvad jeg kan fortælle om for at gøre samtalen mere spændene, for jeg er gået lidt tør for idéer og så går jeg i stå midt i det hele.... -
Hjælp til ligninger
ForumindlægHej alle! Jeg går i 9. klasse og har fået en blækregning for til i næste uge, men er gået i stå ved en opgave, der handler om at lave en ligning plus at løse den, hvor man har en tekst, man skal gøre det ud fra. Opgaven lyder sådan her: Matematiklæreren stiller tre opgaver, eleverne kan arb... -
Elektromagnetisme - forsøg
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 9. klasse og skal op til folkeskolens afgangsprøve. Jeg har godt styr på alle emnerne bortset fra elektromagnetisme, pga. fravær, da jeg gik i skole i tre måneder i udlandet. Nu skal jeg op til eksamen, og har simpelthen brug for hjælp ang. forsøg til elektromagnetisme.... -
Matematik....HJÆLP
ForumindlægHej allesammen Håber I kan hjælpe mig...??? Jasmin og Casper H fra klassen sammenligner priser for deres mobilabonnementer og for at sende sms9;er. Jasmin Abonnement kr. 0 pr. måned Sms pr. stk. 21 øre Casper H Abonnement kr. 49,00 pr. måned Sms pr. stk. 1 øre 6.1 Beregn forskellen på deres u... -
Analyse af digt, "Sjælen"
ForumindlægJeg har meget svært ved at kapere dybsindigheden i Benny Andersens digt, "Sjælen" Min umiddelbare konklusion er, pga. min vulgære 9. klassers tankegang, at hovedpersonen i digtet har erektionsproblemer... For helvede, aner ikke hvad budskabet er. Her er digtet: Min sjæl virker... -
Kommunikation
ForumindlægOkay here9;s there deal: (Hej der forresten) Jeg er kommet frem til kommunikation og har fundet min problemformulering: ”Hvad har kommunikationen forandret og hvordan påvirker den vores hverdag?” Jeg har lavet mig et mindmap osv. men jeg har virkelig brug for noget overblik og hj... -
karakter
Forumindlæghey tror i det her er nok til et 10-tal i 9. klasse: Engel und Joe Der Film „Engel und Joe“ Handelt von einem Mädchen das Johanna heisst, aber sie wird nur Joe gerufen. Joe wohnt in eine Wohnung zusammen mit ihrer Mutter und der Freund der Mutter der Mike heisst. Einen Tag streitet J... -
BLODTYPE HJÆLP
ForumindlægBlodtype Antal elever A 7 B ... -
Projektopgave, produkt
ForumindlægHej, vi er to i 9. klasse, som har projektuge. Vores overemne er konsekvenser, og vi har valgt underemnet antibiotikaresistens. Vi er ret stuck på vores produkt, så hjælp er værdsat. Vores problemformulering lyder sådan: Antibiotikaresistens er blevet udråbt som en af de største trusler mod verd... -
Kan Valgfag Ændres Ved Start Af Gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige afsluttet mine 9. klasses mundtlige eksamener, og har nu et spørgsmål angående gymnasiet, som jeg skal på efter sommerferien: Jeg har valgt den naturvidenskabelige linje på stx. Heriblandt skal man selvfølgelig vælge 2 valgfag. Et fremmedsprogs fag på B niveau og et ... -
Rettelse af tysk
Forumindlæg1. Hallo ich heisse Jacqueline und ich bin 15 Jahre alt. 2. Mein Traumberuf ist zu Antwalt werden, weil ich es sehr interessant finde, die Wolks rechte zu debattieren. 3. Mein zukunftstraum ist zu Antwalt werden und zu die ganze Welt reisen. 4. Ich hoffe, dass alle meine Traume in Erf... -
Rette min tysk stil (VIGTIGT)
ForumindlægMeine Zukunftspläne Ich bin Hamid. Ich bin 15 jähre alt. Ich wohne in Thisted. Ich habe einen Vater und eine Muter. Ich habe auch drei Geschwister. Ich beschue Østre Schule in der 9. Klasse. Ich komme aus Afghanistan. Ich habe in Dänemark seit über 11 Jahren gelebt. Ich habe für mein Leben vie... -
Valg af gymnasium - Øregård eller?
ForumindlægHej alle, jeg går i 9. klasse på en super hyggelig, og velfungerende skole, 40 min væk fra København. Jeg skal snart vælge gymnasium, og jeg har søgt google tyndt, for at finde det rigtige. De fleste fra mit lokalområde søger til Espergærde gym eller Helsingør gym. Jeg vil gerne noget andet. Jeg... -
Sandsynlighedsfordeling
ForumindlægHej jeg har et problem med denne opgave. Forhåbentlig er der et klogt hoved derude som kan hjælpe mig med denne opgave. Øvelse 3 I en produktionsvirksomhed har man erfaring for, at der er fejl i hver 25. producerede enhed. Fejlen skyldes tilfældige omstændigheder, der ikke er under virksomheder... -
Fremlæggelse af Tysk film(Det haster virkeligt)
ForumindlægJeg skal have oversat denne tekst fra Dansk til Tysk inden i morgen kl. 07.00! Helst på 8 - 9 klasses niveau! Teksten: The Spy next door Filmen handler om Bob Ho, som er en undercover CIA agent, som bestemmer sig for at gå på pension efter at være flyttet ind ved siden af den smukke Gillian o... -
bewerbung für ein Praktikum
ForumindlægNOGLE DER ER SØDE OG OVERSÆTTE DETTE TIL MIG PÅ TYSK PLZZZZ DET ER VIGTIGT hurtigst muligt Jeg ansøger hermed uopfordret en stilling som Servicemedarbejder på deltid. Lige nu går jeg i 9 klasse - og er en glad, positiv og motiveret dreng. Jeg brænder for at komme i gang med at arbejde, båd... -
Hjælp nu - ret min opgave, tak!!!!!!!
ForumindlægJeg har skrevet et referat af bogen Supernova, er da en venlig sjæl derude der ville rette den for mig? Bogen handler om en dreng ved navn Sten. Han er meget fascineret af rummet, stjernerne og supernovaer. Engang havde Sten et vildt temperament, han eksploderede som en “supernova”.... -
Genforeningen med Sønderjylland i 1920
ForumindlægHej (: Vi skal snart op til vores historie eksamen og vi har valgt emnet Genforeningen med Sønderjylland i 1920. Vi har en del spørgsmål og er ret forvirret. Vi håber der er en sød sjæl, som kan besvare nogle af vores spg, og hjælpe os med at finde hoved & hale i det hele (: - Der står, at... -
Eksamen i morgen - Lyd
ForumindlægJeg er så heldig at skulle op i morgen i et af de fag, jeg er dårligst til. Fysik. Jeg er elendig til formler og lignende. Jeg har trukket følgende oplæg: "Fremlæggelse: Lydbølger. Hørligt område. Decibelskala. Stikord til samtaledel: generelle egenskaber ved bølger. Forskellige bølgetyper...
