Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19781 til 19800 af 36005
-
Nu bliver jeg snart lettere irriteret....
ForumindlægOpråb til alle, der søger hjælp herinde.... Hvis du har spørgsmål til dine lektier, så opret en tråd her på SP, hvori du formulerer opgaven og redegør for det, du HAR forsøg, - så er der med garanti én eller flere, der "står på spring" for at hjælpe dig videre. Hvis du i s... -
lidt hjælp til Ti-89 og andet
ForumindlægHej :-) Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med hvornår man skal skifte i mode til degree, radian og gradian? Degree er når man bruge sinus og cosinus ikk? Og så ville jeg lige spørge hvornår man bruger =, => eller <=>? Mange tak! -
Dansk A
ForumindlægHej, hvis man skal lave det om til litteratur liste på ens opgave , hvordan skriver man det. Jeg tænker efter navn osv. Udgivet januar 2007 BUPL, forbundet for pædagoger og klubfolk Blegdamsvej 124, 2100 Ø Tekst: Anders W. Christensen, Jimmy Krab og Pauline Ansel-Henry. Redaktion og layout: BUP... -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
ulighed
ForumindlægHej. Hvordan løser jeg uligheden 5 - 2x < 9 Også sådan generelt... hvordan løser man en ulighed og hvad er ideen med dem? // Dennis P -
hjæælp
Forumindlæghej alle. jeg skal op i skriftlig matematik imorgen og der er nogle ting jeg er meget usikre på /: 1: hvad er formlen når man regner med procent? f.eks. renten af 6000 kr. i et halvt år til 4% p.a. er? 2: hvad er en stjernes symmetriakse? 3: hvad er medianen? håber i kan hjælpe mig, det v... -
Muhammed-krisen- et clash of civilizations?
ForumindlægHej Jeg ville hjertelig gerne høre folks vurdering af hvorvidt man kan sige at Muhammed-krisen var et clash of civilizations efter Samuel P. Huntingons teori? På forhånd tak -
Brøkregneregler
ForumindlægHej, hvilken brøkregneregl er der blevet brugt her? jeg kan nemlig ikke huske dem. 22,6kg tør luft /time*15 g vand/kg tør luft= 339 g vand/pr.time. -
kompleks ligning?
Forumindlæghvad er en kompleks. ligning? og hvordan løses sådan en med demoivre? og hvad er løsningen? -
NEUTRALISATION
Forumindlæg**Nogen der kan Hjæælpee ??** Hvordan kan man perspektivere Emnet "Neutralisation" til hverdag ? Søger helst bare om ledetråde :)) men hvis i kan hjælpe ville det være SUPER :) Go' Afteen -
Idræt B eksamen
ForumindlægHello Er der nogen herinde der kan forklare mig hvordan idræt b eksamen foregår og er det svært at man får 12 ? Tak for det -
BMI - ARGH
ForumindlægBmi: under 18,5 undervægtig 18,5-24,9 normalvægtig 25,0-29,9 overvægtig 30,0 og derover svært overvægt Jeg har fået spørgsålet: Indfør passende variabel, og opstil en formel for BMI. Jeg VED at man beregner en persons BMI ved at sige vægt/højde gange højde MEN HVAD ER EN VARIABEL? og hv... -
Kvalitativ eller kvantitativ?
ForumindlægSå er jeg i gang med At - forberedelsen og har et problem . Jeg skal forklare/ vise nogle kemiske reaktioner og er usikker på om det er kvalitativt eller kvantitativt, da jeg ikke skal skal gå i dybden med dem men "bare" vise hvilken reaktioner der forløber ? Hilsen Aldina :)) -
Stress
ForumindlægHvilken betydning har stress på vores samfund i dag? -
Matematik - noget med procent
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder på følgende: Hvor lang tid fra forsøget start, går der, før planterne har nået 90% af overstående maksimale størrelse? Den maksimale størrelse er på1249.. Jeg har en idé om at hvis jeg via procentregning, altså ved at trække 90% fra 1249 får vægten af de her p... -
mol??.....hjælp
Forumindlæghvad er Mol?,., hvad menes der at ET mol spædbørn, ville deres samlede masse være ca. lige så stor som jordklodens????,., j forstår d ik,., ka i prøv med hjlp mig,. tak på forhånd.-. -
METODEBRUG- historie
ForumindlægHej- er der nogen der ved, hvordan man skal forklare det historiske metodebrug? -
EKSAMENS HJÆLP MATEMATIK C-NIVEAU
ForumindlægHej:) Jeg er 1.ger, som skal op i mundtlig matematik om 2 uger. Jeg har fået de 13 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Hvis der er nogen der bor i Kbh og vil hjælpe til en rimelig pris. så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
Er et rent vandløb næringsrigt eller næringsfattigt?
ForumindlægHejsa, det er til mine lektier, og jeg kan ikke finde svar på nettet. Der står at vandet i en næringsrig sø er uklart - betyder det, at vandet er forurenet i den næringsrige sø? -
Årsprøve - sidehoved ?
ForumindlægSkriv "årsprøve", fag (f.eks. samfundsfag), dato, dit fulde navn, klasse/hold (f.eks. SAH3), nummer (f.eks. X 15) på alt udleveret papir. Kan ikke forstå, hvad der menes med: SAH3 og 'x 15' ? Okay, måske et dumt spørgsmål, men nogle, som måske kan hjælpe?
