Søgning på: dansk stil. Resultater: 19801 til 19820 af 62795
-
Hvor meget er en fod i meter?
Forumindlæghvordan ska man omregne noget med en bredde på 5 fod til meter? -
Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja Marie Aidt | Handling og budskab.
ForumindlægHej Er der nogen som kan skrive hvad handlingen og budskabet med dette digt er? :-) Det vil være et stort hjælp Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja marie Aidt. Med al den ondskab godheden rummer Vil jeg kvæle mine børn i sene utrydelige timer tage livet af dem De bliver til den m... -
Eksamensbevis
ForumindlægHvad er det HELT præcist der kommer til at stå på ens studenter eksamenbevis? -
AT prøveeksamen Metoder
ForumindlægJeg skal op til At prøveeksamen og er lidt i tvivl om metoderne. (Naturvidenskabelig og hermaneutiske). Tænkte om der var nogen som kunne give mig en god kort forklaring på de to metoder ? -
Et hurtigt spørgsmål..
ForumindlægHej.. Jeg er i tvivl om glosen: på Grøndland Hedder det An/auf/in Grönland? Kram -
iværksætter
ForumindlægHej. Jeg har længe gået med lysten til at starte min egen butik med tøj, brugskunst osv., men er i tvivl om hvilken vej jeg skal gå? Jeg er færdig med gymnasiet (sproglig)til sommer, så det ville måske være spild af tid at starte på Niels Brock? På forhånd tak, Cecilie:) -
Årsprøver
ForumindlægHvilke oplæg plejer man at få til årsprøverne? Er det sidste års eksamensoplæg eller er det noget hjemmelavet? På forhånd tak! -
Kasus
ForumindlægHej Jeg er en elev, som går i 8. årgang og vil gerne have svar på hvad genitiv, dativ, nominativ og akkusativ er. Dette emne har vi aldrig haft om før. Tak for svar -
Sammenhængen mellem rente og valuta
ForumindlægJa jeg skal finde ud af hvad sammenhængen er mellem rente og valuta, har læst det i bogen meeeeeen det er som om mit hoved bare ikke vil fange det på en måde som jeg forstår, nogle der kan forklare??? -
Matematik, hvordan forbedre jeg mig?
ForumindlægHej Jeg har et problem. Mit matematik halter - gelvaldigt, jeg er færdig med 2.G på HTX og da jeg intet valg havde skal jeg have matematik på A niveau efter sommerferien. Pt får jeg 4 svarende til 7 i den gamle skala i års karakter(både mundtlig og skriftlig). Jeg ville gerne op på et 7 tal (ny... -
Mad til vognen?
ForumindlægJA så skal vi snart køre rundt i vognen på vores dimmissionsdag, men jeg ved ikke hvad jeg dog skal servere til mine venner. De skal jo kun være der i 20 min. så hvad man servere? -
Karakteristik af argumentationsformer
ForumindlægHej, vi skal lave en redegørelse, og der står, at den skal indeholde en karakteristik af argumentationsformer. Mit spørgsmål så: Hvad er en karakteristik argumentationsform? Gerne også eksempler... Tal :) -
oversættelse
ForumindlægHaster Hej er der nogen der kan oversætte de tre sætning. Tak påforhånd Do not hesitate to call me and you know that I will do whatever I can. But bear in mind that I do work with UNHCR anymore and I may not be able to engage in this field. -
Spansk hjælp!
Forumindlæghej jeg har lige lavet noget spansk oversættelse og lidt nervøs for det, det ku være ret hvis der er en der lige gad kigge det igennem. 1.?Que hora es? 2.Son las cinco y media. 3.Hay un programa a las seis y media: El mundo de Buster. 4.¿Quién es Buster? 5.Es un chico de diez años. 6.¿ Es ... -
Engelsk hjælp
ForumindlægHejsa. Har selv oversat noget engelsk som jeg godt ville have en til at kigge på. Heldigvis have georges bedstefar flyttet sine penge til en anden bank ugen før. Senere sagde den gamle mand, at han have haft på fornemmelsen, at der kunne ske noget med hans sparepenge, og han havde derfor flytte... -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
Rettelse af Die Mauer rapport
ForumindlægJeg vil bare bede jer om at skrive hvis der er nogle fejl- hvilket jeg regner med. ;) Tak på forhånd. Einmal gab es eine Mauer Nach dem zweiten Weltkrieg war Deutschland und Berlin geteilt zwischen USA, England, Frankreich und der sowjetischen zone. USA, England und Frankreich war Westzonen und k... -
Revalueringens påvirkning
ForumindlægHar seriøst brug for hjælp! Jeg har fået til opgave at svare på følgende: Hvordan påvirker revalueringen de forskellige efterspørgselskomponenter i økonomien, nemlig - forbrug? - investering? - eksport? -
AT eksamen - menneskets forhold til naturen
ForumindlægHej alle mit overordnede emne i AT: (eksamen) er "menneskets forhold til naturen" er helt lost omkring hvad man kan skrive og bl.a. også fagkombinationen er der nogle der kan komme med gode ideer? eller har skrevet om emnet før? -
2. g historie opgave
ForumindlægHej :) Jeg skal vælge et emne til 2.g opgaven. Er der nogle der har et godt emne, som man muligvis kunne perspektivere til. Er åben for alle muligheder.
