Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 19801 til 19820 af 141690
-
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Reaktionshastighed - konc.
ForumindlægHejsa nu prøver jeg lige igen håber ngn vil svare denne gang .. Jeg har to spørgsmål jeg ikke helt kan klare. de ser således ud: 6. Der anvendes 10,0 mL 4,00·10-3 M Na2S2O3 med stivelse. Forklar at begyndelseskoncentrationen af S2O32- bliver 8,00•10-4 M. Forklar desuden, at koncentrat... -
Hjælp det Haster ???? Forskrifter..
Forumindlægnår spinat blancheres, ændrer vitaminindholdet y sig (målt i bestemte enheder) efter forskriften y = 31,5*0,887^t hvor t er tiden a) bestem t udtrykket ved y nitratindholdet i spinat ændre sig samtidig og følger forskriften z = 20,3+61,4*0,887^t hvor t er tiden b) bestem en forskrift for nitrat... -
hjælp
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=2157 -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Aflevering
ForumindlægEr der nogen der har svaret eller har svaret på eksamenssættet "Uddannelse" med første spørgsmål, der lyder : 1a. Opstil en model, der indeholder fem faktorer, der kan forklare det mønster, som kan udledes af figur 1. Modellen skal understøttes af faglige begrundelser. -
SRP konklusion
Forumindlæg... jeg sidder faktisk og skal til at skrive min konklusion.. jeg har lidt svært ved at komme igang, har gjort med nogle tanke om hvad jeg vil skrive lidt om men synes ikke det er nok .. er der evt. nogle der kan komme med nogle råd om hvad man præcist skal komme ind på, hvordan og hvorledes.. de... -
terminsprøve i morgen
Forumindlæghej allesammen jeg skal have færdigheds- og problemregningens prøve i morgen, er det noget i synes jeg skal forberede mig godt i, og det er vist sygeksamen fra sidste år. på forhånd tak -
Kan ikke skrive mere!!??
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive SRP, og skal aflevere i morgen.. Har kun skrevet 10 sider, og kan virkelig ikke finde på mere at skrive. Mit emne er Euklid og det antikke Grækenland. Er der nogen ideer til hvad jeg mere kan skrive?? Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...... Så håber ... -
AT Kritisk hjælp
ForumindlægJeg har AT og har følgene problem formulering. Som vel at sige er sagt go for af mine vejl. Men det er jo bare problemstillinger!!! Der er jo ikke en overordnet problemform. skal op på tirsdag please help!! :(. Hva ska jeg sige er min problemform.!??? -Hvad betyder at noget er krypteret og lav ... -
Skriftlig fremstilling dansk
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en kort analyse af en kortfilm og er lidt i tvivl om, om det er en god idé at lave overskrifter på afsnittene, og hvis det er, om det så skal være med kursiv, større skrift eller hvad. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak. -
Stamfunktionen/differentialkvotienten
ForumindlægHej. Vi har en funktion F(x)=0.5 * x2-4*x+1 således må f´(x)=2 * 0.5 * x - 4 <=> f´(x)=x-4 x forsvinder da det er en konstant, men hvorfor forsvinder 1? -
Eksamensopgaver
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor man kan finde eksamensopgaver i mat C, B & A? Gerne med facit. Jeg vil gerne øve mig i dem. -
Kemiske forbindelse mellem en syre og en base
ForumindlægHjælp!!! please :((( a) hvilke to nye stoffer dannes når alle fire ioner blandes b) skriv hele den kemiske reaktion fra start til slut. Du må kun bruge kemiske symboler. Du skal bruge reaktionspil Husk at angive ioner og ioners ladning. c) Disse 2 grundstoffer optræder som en sammensat ioni... -
trigonometrisk
Forumindlæghej har følgende σ2+cos(λ(t+h) cos(λt)+ σ2 sin(λ(t+h) sin(λt) ved at det skal give σ2+cos(λh) -
American Psycho
ForumindlægDa jeg om et par uger skal til at skrive danskopgaven 1.g om Bret Easton Ellis' opsigtsvækkende roman American Psycho, ville jeg lige høre om der var nogen herinde som også havde læst romanen og evt. analyseret den, som ville gide at diskutere bogens temaer og budskaber med mig. Specifikt tæn... -
ret teksten??
Forumindlæghvordan kan man downloade en fil, så man også kan rette den og skrive sit eget navn på i stedet for det der står der, og måske også fyre noget mere tekst på? :/ -
Skriftlige årsprøver
ForumindlægHej..1) Hvordan ser opgavehæftet til de skriftlige årsprøver ud(dansk og matematik)? er det nogen læreren selv laver, eller får alle 1.g'er i DK de samme, genbruger man det der blev brugt til eksamen den forrige år, eller hvordan gør man egentlig?2) Hvordan forbereder man sig bedst til en skr... -
SRP om nordkraft
ForumindlægHej. Er der nogle som ligger inde med en SRP om nordkraft, som man måske kunne finde noget inspiration i? -
Kigge matematik ligninger;
ForumindlægHej .. nogle som vil kigge disse 2 ligninger hurtigt igennem? :) : 1). 2(4x-3) = 5+2(5x+2) 8x-6 = 5+10x+4 8x-6 = 9+10x 8x-6-9 = 9-9+10x 8x-15 = 10x 8x-10x-15 = 10x-10x -2x-15 = -2x-15+15 = 15 -2x = 15 -2x/2 = 15/2 x = 7,5 2). 3(x+1) = 2+3(x+1) 3x+3 = 2+3x+3 3x+3 = 5+3x = Lidt i tvivl her ..!
