Almen studieforberedelse (AT)

AT Kritisk hjælp

23. juni 2018 af Thiasmyman (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg har AT og har følgene problem formulering. Som vel at sige er sagt go for af mine vejl.
Men det er jo bare problemstillinger!!! Der er jo ikke en overordnet problemform. skal op på tirsdag please help!! :(. Hva ska jeg sige er min problemform.!??? 

-Hvad betyder at noget er krypteret og lav en matematisk redegørelse for kryptering vha. public key og hvorfor kryptering er så vigtig for præcis kryptovaluta.

- Hvorfor er reguleringer potrateret, som noget negativt i "Banking on Bitcoin". Pointer stedet i filmen ”Banking on Bitcoin”, hvor filmens pro kryptovaluta holdninger står ekstra skarpt og hvordan filmen mener, at kryptovaluta er et alternativ. 
Analyser filmiske og retoriske virkemidler der tages i brug.

-Er der opstået nye ord og vendinger i forbindelse med kryptovalutaer og den måde entusiaster kommunikere sammen på?

- Hvilke fordele bringer kryptovaluta?


Brugbart svar (1)

Svar #1
23. juni 2018 af mortenjura123

Forslag:

"Nærværende opgave har til formål at undersøge, hvad kryptering er inden for konteksten af cryptovaluta. Opgaven vil ved undersøgelsen inddrage, hvorfor kryptering er vigtig for netop kryptovaluta. Regulering af kryptovaluta er portrætteret på negativ vis i "Banking of Bitcoin". Opgaven vil på baggrund heraf foretage en analyse af, hvilke negative henholdsvis positive aspekter, der findes ved en regulering af kryptovaluta. Opgaven vil endvidere foretage en analyse af de filmiske og retoriske virkemidler, som tages i brug i ovennævnte "Banking of Bitcoin". Opgaven vil endeligt undersøge hvilken indflydelse, som indførelsen af kryptovaluta har haft på kulturen og den måde, som forretningsmænd og økonomientutiaster kommunikerer på".

Mvh. Morten


Svar #2
23. juni 2018 af Thiasmyman (Slettet)

Hey Morten lyder rigtig godt!  Jeg vil arbejde lidt  ud fra det. Kan godt se hvor du vil hen. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. juni 2018 af mortenjura123

Held og lykke med det.

Mvh. Morten


Skriv et svar til: AT Kritisk hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.