Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19801 til 19820 af 34078
-
Hjælp til at isolere?
ForumindlægHJÆLP Hey folkens, jeg skal isolere x i denne ligning: y=24*x+65 Jeg fik det til: y/24-65=x Men jeg tror ikke at det er rigtigt -
Tysk
ForumindlægER i tvivlt om et par sætninger. det er relativ pronomen. Hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? Das kennen nicht Rotkäppchen, das den Wolf trifft? Eller snehvide, som heksen giver et æble? Oder Schneewittchen, das die Hexe der Apfel gibt? er det dem istedet? Eller Tornerose... -
Fatter ik spørgsmålet ??? Hjælp
ForumindlægHeej .. jeg kan simpelthen ikke forstå noget af det her spørgsmål : Du skal redegøre for nogle af projektets vigtigeste problemstillinger, gerne med udgangspunkt i rapporten. Redegørelsen skal omfatte opstilling af mattematiske modeller for befolkningstallets udvikling, samt omfatte anvendelse... -
Har brug for hjælp. Meget.
ForumindlægJeg skal lave opgave 229, 231 og 232 på dette link [http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=14979] Er der ingen som vil hjælpe? -
DUMPET ENGELSK?? HASTER
ForumindlægJeg vil lige høre om jeg har dumpet engelsk.. Jeg har fået 7 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Men jeg har dumpet i skriftlig.. Jeg skal op i mundtlig og er i tvivl om hvad jeg skal have for at bestå i faget? Består jeg selvom jeg dumper?? Jeg har engelsk på A PÅ FORHÅND TAK -
Selvstuderende - stx
ForumindlægHej. Er det en realistisk mulighed at studere hjemmefra på STX? Jeg bliver færdig med 2.g her til sommer. Jeg er stødt på en del indlæg af selvstuderende HF'ere og VUC'ere. Jeg vil naturligvis spørge min studievejleder, men vil også gerne høre jeres opfattelse. -
Hvad skal man bruge af fag til konditor?
ForumindlægHej jeg skal starte på Celf i nykøbing falster, og jeg vil gerne vide hvad fag man skal bruge til og blive konditorer :-) -
Pjækkeri?
ForumindlægEr det pjækkeri; ikke at deltage i en time, fordi man har det afsindig dårligt, ondt i hovedet- eller ikke orker denne time.. Hvor mange af jer, pjækker? Og hvornår kan noget kaldes pjækkeri? -
Oversæt et ordsprog
ForumindlægHej alle Jeg er ved at lave en oversættelse, jeg er kommet til "ærlighed varer længst" og kan simpelthen ikke finde det engelske udtryk for dette, håber der sidder en klog sjæl derude der kan hjælpe :D På forhånd tak Asger -
Halvdelen af 2.d dumpede - kan du bestå?
ForumindlægI en nyhed på dr.dk fremgår det at 15 ud af 26 elever i 2.d på Tårnby Gymnasium dumpede indfødsretsprøven. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/23/122210.htm Kan du bestå prøven? Du kan tage testen online her: http://www.indfodsretsprove.com for at bestå skal du have 32 ud af 40 rigtige, og d... -
B niveau eksaemn
ForumindlægHej.. Jeg skal tage Mat B og jeg ved ikke hvor svært det er.. Jeg har fået af vide af en ven det er rigtig svært, han bekræfter hermed jeg ikke har en chance for at klare det... Jeg har adskillige gange sagt at jeg kan og jeg vil gerne lære det.. Jeg har endda lånt en Mat B bog for at finde ud af... -
sso - længde på referat
ForumindlægHej! Mit referat af bogen fylder 1½ side, er det ikke alt for meget? Jeg sys bare ikke jeg kan skære det mere ned uden at miste vigtige informationer. -
Økonomi studiet - AU vs. KU
ForumindlægJeg står og skal vælge studie her en af de nærmeste dage, og jeg er efterhånden kommet til at det er økonomi jeg vil studere. Jeg står nu i den situation, at jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal studere i Århus eller KBH. Jeg bor på nuværende tidspunkt i århus. Hvis der er nogen der har nogl... -
skolestart 2007!
ForumindlægNogle der ved hvornår sommerferien slutter 2007?? Måske et link? -
Jura
Forumindlæghvor meget engelsk er der på jura studiet? og er det vigtigt og være god til engelsk for at læse det? -
Hvad vil det sige - adgangskrav.
ForumindlægHej "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Forstår godt at man ENTEN skal have fysik b og kemi b ELLER fysik b og bioteknologi A. Men hvad mener de med at de skal være beståe... -
Hjælp til rettelse af et kort engelsk tekstafsnit!
ForumindlægHej folkens. Jeg går på 3. år på hhx, og jeg skal aflevere en oversættelse af en dansk tekst som jeg har fået til opgave at oversætte til korrekt og flydende engelsk. Nogen der lige har 3 min til at læse/rette dette herlige tekstafsnit (omhandelende firmaet Carl Bros medarbejderpolitik) igennem... -
Blicher
ForumindlægTil dank synopse har jeg trukket St. St. Blicher, forfatteren som skrev Hosekræmmeren. Jeg skal vælge et digt eller en novelle, som han har skrevet. Jeg må ikke vælge Hosekræmmeren og digtet Ouverture, da vi har gennemgået dem i klassen. Hvis I har nogle gode forslag til, hvad jeg skal vælge... -
Eksamensbevis kopi?
ForumindlægHej Alle Jeg har med stor sandsynlighed mistet mit eksamensbevis (STX) og skal til at søge Suppleringskurser og videregående til næste sommer. Jeg ringede til mit gymnasie hvor jeg tog graduerede fra, som fortalte, at man var holdt op med at sende kopi, men de kunne sende en udskrift af protok... -
HHX 7 A fag
ForumindlægHej med jer, Ved I, om man kan få 7 a-fag på HHX på 3. år?
