Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19801 til 19820 af 27085
-
2. verdenskrig
ForumindlægHvilket forhold havde Tyskland med Frankrig omkring 1930 ? Kan ikke rigtig finde det på nettet. -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH. -
Rettelse af tre øvelser.
ForumindlægHar du børn? Hast du Kindern? Jeg har en datter. Ich habe eine Tochter. Vi har to børn. Wir haben zwei Kindern. Har I penge? Habt ihr Geld? Har du penge? Hast du Geld? Hvor har han pengene? Wo hat er all das Geld? Vi har et hus. Wir haben ein Haus. Har han tid? Hat er Zeit? Nej, han har a... -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Malerier fra romantikken
ForumindlægJeg leder efter nogle af mest kendte malerier fra den romantiske periode. Jeg skal bruge dem til at flette dem ind i min opgave, der netop handler om den romantiske litteratur, og til dels også det moderne gennembrud. Så hvis der er nogen der kender nogle kanoniserede malerier fra en af disse per... -
Hvordan siger jeg...
ForumindlægHejsasa Hvordan siger jeg: "Og på grund af den store forskel så sker det også, at man så tit kommer op og skændes, da man ikke mener det samme." Det ville være super, hvis der nogle der kunne hjælpe (; På forhånd tak, og fortsat god weekend (; -
Wie ?
ForumindlægHmm... hvordan siger man ; " Jeg håber du har det ligeså sjovt, som jeg har" ? :) -
Blandet spørgsmål
ForumindlægEt par blandet spørgsmål til nogle ting, hvor jeg kan virke usikker: Når man siger "deres", så siger man "ihr"? Og når man siger "de", så siger man "Sie". Men kan man ikke også bruge "Ihr" til "de"? Eller bruges "Ihr" kun til &... -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
gymnasiet
Forumindlægheeeij. jeg skal snart i gymnasiet, men jeg er lidt i tvivl om man kommer i en klasse, hvor alle har den samme retning? -
Jeg har haft appen i 3 år. Hjælp
ForumindlægJeg har haft appen i 3 år. Jeg er i tvivl om det hedder: Ich habe die App für drei Jahre gehabt. Eller om det er forkert? -
Made eller make?
ForumindlægHedder det... 1) But it still didn’t make any sense for Janie eller 2) But it still didn't made any sense for Janie -
hvad ville der være sket hvis Hitler vandt krigen?
ForumindlægWas wäre geschehen, wenn Hitler den Krieg gewonnen hätte? -
referencer for disperse red 1
ForumindlægKender nogen et godt opslagsværk, hvor man kan finde (næsten alt) om de optiske egenskaber for disperse red 1. Jeg laver et projekt hvor jeg skal finde hyperpolariserbarheden (vektordelen af den) for DR1, og jeg mangler i den grad kendte måleværdier at referere til. Det skal bare være det bedste... -
Engelsk grammatik forklaring
ForumindlægHej alle. jeg har brug for lidt hjælp til at forklare hvorfor verbet "seemed" erstattes af "seem". Har brug for et hurtigt svar :-) tak på forhånd. 1. It did not seemed like he cared, but the truth was that he were devastated at the news. → It did not seem like h... -
Den nye skala, hvordan regner man snittet?
ForumindlægHej allesammen... Nu sidder jeg og er igang med eksamen, og kunne godt tænke mig at kunne regne mit snit ud... Har fået flere forskellige måder afvide... Lad os sige at mine karakterer ser således ud: Dansk a, 4 SSO b, 7 Matematik c, 10 Idræt b, 7 Hvad ville mit snit være? for kan ikk finde ud... -
D-dag, kilder og formulering
ForumindlægHey Jeg sidder og skal til at skrive min DHO, og udarbejde min problemformulering. Jeg er rimelig fastlåst på emnet D-dag, men tænkte om nogle af jer havde erfaring med større opgaver om D-dag - og derfor måske kunne anbefale nogle kilder? Jeg sidder med bogen D-Dag, af Anthony Beevor Tænk... -
dolkedødlegenden
Forumindlæghej! hvad er dolkedødlegende ??
