Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19821 til 19840 af 24761
-
Hej :)
ForumindlægEr der nogen derude, som ved hvordan man formulerer følgende på tysk?? : Min bedstefars uniform. Tak på forhånd! -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
Arbejdsprocesser
ForumindlægHej studieportalen Jeg ved at der findes 4 følgende slags processer når musklerne arbejder: - spaltning CP - respirationskæden og citronsyrecyklus - muskelcellernes ATP-lager spaltes - glycolysen Jeg er dog ikke sikker på, hvordan de hænger sammen og hver især virker, da min... -
”La Movida Madrileña”.. ?????
ForumindlægHejsa alle sammen.. Jeg har 3 spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. :) Jeg har læst om Perdro Almodovar og så står der at han var en del af ”La Movida Madrileña”.. Hvad betyder det ? Og hvad har det med ham at gøre ? Og hvad handler den om ? -
Gennemsnit og karakterer
ForumindlægHej alle, jeg er meget ængstlig for min fremtid her på det sidste, især mht mit gennemsnit. Jeg ved ikke hvad jeg vil være, men vil gerne have et højt gennemsnit på over 10 ca. Det her er mine karakterer som tæller med, og jeg har 5 A-fag. Fysik B Mundtlig 7 Skriftlig 10 Tysk B Mundtlig 7 Skrif... -
Stil
Forumindlæg2007 In year 2007 have I it good, because I made a new job, and I starting in a new school, but there was also some bad things, there has been in year 2007, for example, global worming, and war. There was sketch many things in year 2007, many asset things, and many bad things, they asset thing w... -
hjælp
Forumindlæghej er der nogen som er søde at hjælpe... jeg skal skrive om ITK-zonen men ved intet m det. jeg ved ikke hvad det er, og ved ikke hvad det gør. har været inde på nettet, og fandt en del. men forstod det ikke.. :/ vil være meget glad hvis der er nogen af jer der vil hjælpe og måske sætte et... -
Robotter og kunstig intelligens
ForumindlægHej nu er det jo eksamenstid i At. jeg har tænkt mig at skrive i samfundsfag og dansk om emnet: robotter og kunstig intelligens. i dansk vil jeg lave en (kritisk) analyse af filmen I,Robot. ´men da jeg fik vejledning i samfundsfag, kunne mig og min vejleder ikke rigtig finde en ordentlig pro... -
lidokains opbygning
ForumindlægHejsa, Er der nogen der før har skrevet om lidokains kemiske opbygning? Hvis der skulle være nogen der ude, er det så muligt at lægge det ud her? Der er kun én opgave om lidokain og den kan jeg ikke bruge desværre, da jeg skal bruge informationer omkring dens opbygning. Håber nogen kan jeg hjælpe :( -
Medicin
ForumindlægHvilke muligheder har man hvis man er sprolig student, gennemsnit på 8 efter det gamle skala for at komme ind på medicin studiet? Nada?? Findes der ikke nogle genveje, smutveje? -
Hvorfor tiltrækkes ferromagnetiske stoffer til magneter?
ForumindlægJeg er igang med at skrive en SRP omkring magnetisme, og så er jeg lige pludselig kommet til at tænke over noget. Hvorfor tiltrækkes en nordpol egentlig af en sydpol? Er det en eller anden kraft der er ansvarlig, eller er det bare en "sådan er det bare" ting? -
AT- doping
ForumindlægHej, Hvis der er andre som også har valgt at skrive om doping i AT, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorledes man har valgt at gribe emnet an, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til at komme videre. -
Global opvarmning
ForumindlægJeg skal skrive om global opvarmning i fagene fysik C og dansk A. Herunder vil jeg gerne komme ind på Henrik Svensmarks teorier.. Hvad siger i til følgende problemformulering? En redegørelse for Henrik Svensmarks teorier om hvordan kosmisk stråling påvirker global opvarmning. En analyse af Al Go... -
håber der er en der ville lave en hurtig lille retter :D
ForumindlægHow would the world ends up? The Danish author Kenneth Bøgh Andersen, give a scary but also a realistic insight on a future, where there only is place for the elite. As he self said in a interview with a Danish page called “Anmelderklub.dk”. “….. there is many small trend... -
Meget kort spørgsmål omkring et ord:)
ForumindlægHej, kan man sige denne sætning: she mean viz that the soldiers go to war to protect the country. (det jeg er i tvivl om, er om "viz" kan bruges som ordet "nemlig" på dansk? På forhånd tak for hjælpen:) -
HJÆLP til parenteser - mat C Hf!!
ForumindlægEr der nogle som har lavet øvelse 1.6, tal og bogstavregning i mat C HF??? det er meget meget vigtigt Har vedhæftet opgaven! -
Jeg er i krise
ForumindlægTror I hypotetisk set, at det er muligt at forebedre mine 7-taller til 10-taller de sidste 2 mrd? - i dansk for resten hvad skal jeg gøre? har i erfaringer? -
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
Hvorfor kom Cuba på landkortet tilbage til Cubakrisen?
ForumindlægJeg vil høre hvorfor det var Cuba "kom frem på landkortet" tilbage til Cubakrisen? -
blondiner, brunetter og "sorthårede"?
ForumindlægHeey alle ;D Ja, jeg har i et stykke tid undret mig over dette; Hvis man har lyst hår, er man blondine, hvis man har brunt hår, er man brunette, men hvad så hvis man har sort eller rødt hår? Hedder det så bare: sorthåret og rødhåret? Kalder man det ikke et eller andet fancy ligesom blondine og...
