Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 19821 til 19840 af 34132
-
HASTER !!
ForumindlægHey .. er der nogen som kunne forklare mig følgende ting: 1) Ohm's lov 2) Hvad er en diode og hvad bruges den til -
trigonometri
ForumindlægHej kan I hjælpe med noget? Det kan være en stor hjælp jeg har en trekant, (vedhæftet) jeg skal finde længden af siderne? kan I hjælper, prøver men kan ikke finde ud af det :) -
TI-89
ForumindlægHej, jeg søger en TI-89 til en rimlig pris. -
HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk... -
Uligheder :O
Forumindlægøhm.. ja jeg er så ikke skide go' til det der med uligheder, er der nogen der kan forklare mig hvordan grundmængde og løsningsinterval for uligheder bestemmes? :D Annemette.. -
short
ForumindlægHej er der nogen der gidre at kigge den igennem..på forhånd tak :) ... The short story was written by Richard Russo and was published in 2003. Ii is told from Hank’s point of view. He is the main character, he is 50 years old, and lives in Connecticut, in the United State of America. He has a wi... -
OPGAVE SÆT TIL FÆRDIGHEDS!!!
ForumindlægHej derude. Jeg sidder her og vil rigtig gerne øve en FSA færdighedsregning. Dog kan jeg ikke finde nogle opgavesæt, så jeg kan øve mig? Er der nogle af jer derude, som har en så jeg kan få øver inden eksamnerne? Tusinde tak på forhånd!! :-) -
Texas Instruments lommeregner
ForumindlægVed nogen her om en butik hvor jeg kan købe en Texas Instruments lommeregner i københavn ? Mvh Kim -
intelligens-howard Gardner
ForumindlægJeg er ved at lave synopsis som skal fremlægges imorgen. Er der nogen der ved hvilke metoder Gardner brugte, til at underbygge sin teori om DMI (de mange intelligenser) på forhånd tak Mette -
Retteark
ForumindlægNogen der sidder inde med facit til FSA 2004 december? -
Studieretningsfag på tredje år
ForumindlægKan det passe, at man skal have sine studieretningsfag på det tredje år? Det vil sige, at man med en studieretning A/B/C skal have A-faget alle år, B-faget 2. og 3. år og C-faget sidste år. -
Opbygge hjertemuskulatur
ForumindlægHej Kan nogen forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre at opbygge hjertemuskulatur, når man er i konstant kalorieunderskud. Jeg kom til at tænke på det under en løbetur. Det er jo muligt for mange at tabe sig markant (derved må man indtage mindre energi end ens basalstofskifte kræver) ifm.... -
Rumfang af keglestub
ForumindlægHej Jeg har fået en trekantet kegle, en pyramide, som jeg har regnet rumfang ud af: 29 cm3. Der er sat en streg cirka i midten af keglestubbens øvre kant. Hvordan regnet jeg rumfang ud af denne? Jeg har desuden et billede af stubbens øvre flade Jeg har prøvet at søge efter svar, dog uden held.... -
Problemområde Nødhjælp
ForumindlægNødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa... -
Differentiering i dagligdagen
ForumindlægHej igen. Ville høre om der er nogen der har eksempler fra virkelighedens verden på brugen af produkt og differensreglen? Håber i nyder jeres weekend :) Sarah -
Some help... HASTER !!
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal løse følgende opgave: En baktereiekultur vosker fra 800 bakterier til 2000 bakterier på 10 timer. Så skal jeg regne ud med hvor mange procent i timen vokser denne kultur ? -
Procent vingeslaget falder med pr minut
ForumindlægHvordan løser jeg opgave c? -
Find vandret tangent
ForumindlægHej. Jeg har en graf for funktionen: f(x)= 20,5*sin(0,52*(360 - ((360-x)/360))) , 0<x<365 og vil bestemme de punkter på x-aksen, hvori funktioiinens graf har vandrette tangenter. Hvordan gør jeg det? -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema'et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :)
