Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 38816
-
AT og SRP
ForumindlægAf ren nysgerrighed: Er der nogen, der skriver om samme emne i AT, som de gjorde i SRP? Eller har I i nogen grad genbrugt dele af jeres SRP til AT-synopsen? -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til et teknologiprojekt med temaet Børn
ForumindlægHej... Vi har et teknologiprojekt, som har temaet børn. Har I nogle ideer? Projektet skal ende ud i et produkt, og da ingen af gruppens medlemmer har særligt teknisk snilde, skal det helst være noget som er nemt at bygge. Vores egne ideer er noget med en skridttæller som så kan bestemme hvor me... -
optagelsesprøve STX/ØRESTAD.
Forumindlæghejsa- jeg fik af vide af jeg skulle tage optagelsesprøven .. Er optagelsesprøven svær eller let ? og er alle optagelsesprøver det samme på alle gymnasier ? er virkelig ved af blive dum over af tænke om jeg klare denne prøve eller ej.. -
terminsprøve
Forumindlæghvor mange point giver de forskellige opgaver med hjælpemidler til matematik A terminsprøve og hvor mange point skal man have for at bestå? -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Ligninger
ForumindlægJeg sidder med følgende ligninger som jeg gerne kunne bruge lidt hjælp til. A: 79 + 2x - 62 = x + 60 B: 3x + (3x - 40) = 2x - (70 - 6x) -
Rosa Parks.
ForumindlægEr der nogle, der har en "konkret forklaring" på bussituationen med Rosa Parks. På engelsk selvfølgelig ;) Tusinde tak på forhånd. -
Speedskiing (acceleration)
ForumindlægJeg har fået en opgave om speedskiing og er kørt lidt fast, så håber der er nogen der kan hjælpe. a) Bestem skiløberens acceleration ved løbets start. Det eneste jeg har er en graf, ingen forskrift eller tabel. Hvordan regner jeg den ud? b) Jeg skal udregne de forskellige kræfter, tyngdekraften,... -
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
SRO ... hvad skal man efter den er skrevet
ForumindlægHvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så? -
Rettelse - en sætning
ForumindlægHej "Das Petras Freundinnen müssen arbeiten hat zu Folge.." Er denne sætning korrekt? Eller skal de infinitte verber til sidst i sætningen? -
Opskrift til et essay på A niveau!!
ForumindlægHeej Er der nogen, som har en slags opskrift/vejledning til et Essay til A-niveau? Synes jeg kun kan finde til B-niveau :( Det ville være til en stor hjælp, hvis nogen gad at hjælpe mig :) tak -
Spørgsmål ang. talepapir
Forumindlæg1) Må man lave lidt om på punkterne på ens talepapir? F.eks. er det okay jeg først perspektivere til andre studierapporter, før jeg perspektivere til det almene? 2) Jeg har rigtig svært ved at forstå hvad man mener med "fremgangsmåde - empiri/materialer, teori og metoder".. Altså, side... -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Differentialregning uden hjælpemidler
ForumindlægI en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
Skæringspunkt
ForumindlægJeg har lige nogle spg. 1. Når man har fået angivet to funktioner for den lineære funktion, og man skal bestemme skæringspunktet for disse, så bruger man som bekendt enten "Substitutionsmetoden ELLER De lige store koefficenters metode" - men kan man også bruge denne metode, for andre f... -
Eksamensgennemsnit
ForumindlægJeg går i gymnasiet, og kunne godt tænke mig at udregne mit nuværende eksamensgennemsnit. Jeg fandt et udmærket excelark her: http://www.solroed-gym.dk/udregnsnit.htm ...men jeg ved ikke, om den er up-to-date. Tæller C-niveau-fag stadig for 0,5, B-niveau for 0,75 og A-niveau for 1? Mvh
