Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19861 til 19880 af 77388
-
-Fod-Hoved-
ForumindlægHej SP, jeg har forsøgt at skrive til min vejleder, men da jeg ikke har fået svar - så forsøger jeg her Hvilke oplysninger skal der stå i sidehoveden, og skal der også være en sidehoved på siden med indholdfortegnelse og abstract? Og skal sidetallet også stå i sidehoveden eller i sidefoden? Tak... -
Protein opbygning
Forumindlægjeg skal op til en prøve imorgen, hvor jeg skal tegne 3 forskellige proteiner. kan i hjælpe mig med at give eksempler på hvordan protein ser ud? -
Historie
ForumindlægHej jeg vil gerne have hjælp til en opgave som jeg ikke kan finde ud af. Skriv en lille historie i dit hæfte hvor du bruger følgende ord: drenge, hjul, byer, orm, kys og æbler. Hilsen Victor. -
Oya
ForumindlægJeg er i den uheldige situation at jeg har smidt min tyse tekst "oya" væk, og har lektier til i morgen. Hvis der er nogen der har læst teksten "oya" ville jeg være meget taknemmelig hvis i ville svare mig på disse spørsmål: 1. Wie ist die Wohnung in die Türkei? – wie w... -
HHJJJÆÆLP...forklarng
ForumindlægHeey! Jeg forstår ikke denne beskrivelse af "hovedsætning 1" : Første hovedsætning, handler om energiens konstants. Den siger, at den varme, som strømmer ind i et system, er lig med forøgelsen af systemets indre energimængde minus det arbejde, som udføres af systemet. energi omdannes f... -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
Skriftlige karakter - hvornår?
ForumindlægHejNogle der ved, hvornår de skriftlige karakter kan ses ?(For 3. g)Kath. -
sammensat funktion
ForumindlægHej.. Er funktionen f(x)=x/(x^2-2x+9) en sammensat funktion? -
Procent
ForumindlægHvordan finder jeg procenten af et tal? Eks. 9% af 380 kr. -
Hjælp til at reducere....
ForumindlægHej Jeg er en pige der skal til at starte i 9. Og jeg har aldrig rigtigt lært at reducere og regne med parenteser osv. Så jeg har været ude at låne Teknisk Matematik, som jeg har siddet og kigget lidt i :) jeg er ved at have rimeligt godt styr på det, men jeg vil hører, om der ikke lige er en, de... -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Første dag på gymnasiet, spørgsmål
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal starte på gymnasiet her om et par uger. Jeg har ckecket de mennesker som skal gå i min klasse. Alle ser ud til at have gået på 10 osv. De kender sikkert også hinanden. Mit spørgsmål er! Hvordan kan jeg komme ind på dem. Hvis de danner klikker? Jeg er 15 år og er helt kl... -
1 spørgesmål
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
Eksamenshjælp
ForumindlægHej, Jeg har trukket mundtlig dansk, som afsluttende eksamen her til sommer, og har derfor et spørgsmål. Jeg kan komme op i spørgsmål i de 3 søjler: Litterær, sproglig eller medie. Jeg er ved at udarbejde lidt noter til, hvad der er vigtigt at komme ind på, hvis man trækker hver af de 3 emner. E... -
Økonomi (polit)
ForumindlægKære alle, Jeg går med tanken om at skifte uddannelse til økonomi på ku. Jeg har mat A samf A engelsk A fra gymnasiet samt en naturvidenskabelig bachelor. Jeg er usikker på om jeg vil komme til at klare mig “dårligt” i matematik, hvis man ikke har høje karakterer i matematik fra gymnasiet. Min... -
Engelsk årskarakter
ForumindlægHej alle. Ligesom mange andre, har jeg fået mine årskarakterer. Har dog lige et spørgsmål. Kan en lære give en et 10-tal som årskarakter i engelsk skriftlig, hvis han/hun har givet en 12 for alle stile man har afleveret? Og er der i denne situation mulighed for at udarbejde en klage til rektor? E... -
Vektorfunktioner - bevis
ForumindlægJeg står og har lidt problemer med min SRO opgave, som jeg har valgt at skrive i Mat (a) og fysik (b) (ja, jeg ved heller ikke hvorfor jeg var så dum at vælge det). Men jeg skal for den jævne cirkelbevægelse, at hastighedsvektoren står vinkelret på stedvektoren, og at accelerationsvektoren hele ... -
Henfald
ForumindlægDet her er et lidt specielt spørgsmål. Men jeg har lavet det forsøg som andre måske også har hvor man skal kaste med 100 terninger og så skal man sammenligne det med henfaldelses sandsynligheden. Derefter skulle man tegne en graf i et koordinat system, grafen er en bue der kører langs Y og X akse... -
Fysikopgaver
ForumindlægHej alle sammen:-) Jeg havde fået en fysik opgaver for længe siden, hvor jeg har lavet dem allesammen. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg har tabt disse opgaver, og skal til prøve i det den efter efterårsferie. Er der så nogen af jer, der har tid til at hjælpe mig med at lave opgaverne, for har virkeli... -
densitet af saltvand
Forumindlæghey. er der noden som har tid/kan til at kigge på min halvfærdige fysikrapport som er om saltvands densitet. fysik er ikke lige min tærke side, så du vil nok se mange fejl i rapporten da det er min første gang jeg skriver fysikrapport.jeg mangler at skriver de fleste punkter i rapporten færdige, ...
