Søgning på: hitlers tale. Resultater: 19901 til 19920 af 59860
-
Din Pizza er Italiensk...
ForumindlægHvordan er det den lyder den der remse om racisme? Kan kun huske Din kristus er jøde. Din bil er Japansk. Din pizza er Italiensk. Din kartoffel er Tysk. Din vin er Chiliensk. Dit demokrati er Græsk. Men er den ikke meget længere? -
Afstand fra punkt til linje
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan man beregner afstanden fra et punkt til en linje? f(x) = x^2 - x + 4/9 Punkt: (0,5 , 2) linje: y = -4x -
reducer
Forumindlægjeg har fået den simple opgave at reducer nogle udtryk, men dat det ved at være et stykke tid siden har jeg fuldstændig glemt reglerne -- pinligt -- så hvis der er en der vil hjælpe mig igang med det første stykke kan jeg sikkert nok lave resten selv -(a+b)+(a+1)b er det ikke noget med jeg skal... -
Afstem ?
ForumindlægHej, jeg har rigtig meget brug for hjælp til en opgave til på onsdag! Man skal afstemme reaktionsligningen: C6H12O6 + O2 --> CO2 + H2O Og for at være ærlig fatter jeg ikke ret meget af det. Er der nogen der gider prøve at forklare mig det? :) På forhånd TAK! Freyh -
fuldstændig løsningf til dif
ForumindlægJeg er helt på bar bund med hvad jeg skal med denne opgave Find den fuldstændige løsning til differentialligningen 2y’ – y = 3. ? vil blive meget glad hvis nogen viste mig beregning og forklarer dem. -
Parallelogram
Forumindlæghej, hvis du har 4 punkter i en plan, nogle ideer omkring hvordan man kan redegør for det udgør et parrallelogram ? -
WOW
ForumindlægHeeej Folkens Er der nogen af jer har har været til AT eksamen og i så fald kan fortælle hvad der blev lagt vægt på? og hvordan i struktureret jeres fremlæggelse i forhold til jeres metoder og emne? mvh en MEGET nervøs Pige -
Formel på vækst?
Forumindlæg"""""" i år 1990 var prisen 14,75 mia. kr. .....Pga. inflation en årlig vækst på 4 % ... Hvad er prisen i år 2000??""""""" Hey.. det lyder meget enkelt, men har fuldstændig glemt hvordan man skal regne det ud d: håber der nogl... -
Kan man bede om prøve i engelsk? opfølgning
ForumindlægJeg har lavet en tråd før hvor jeg forklarede at det jeg altid har udmærket mig mest indenfor, og brændt mest for, har været engelsk og specifikt mundtligt engelsk. Har fået 13 i mundtlig engelsk eksamen, bestod cambridge prøven med 96 % rigtige og fik 10 i årskarakter i 2.g hvilket jeg var utilf... -
F(X) => f(x)
ForumindlægJeg skal gøre rede for at f(x)=xlnx-2x er en stamfunktion til f'(x)=lnx-1 Nogle der lige vil forklare mig det?? kan nemlig ikk selv se det -
Ligning
ForumindlægHvad gør jeg galt med udregningerne af isolering af x: y=2x+6 -2x=-y+6 x=-y+8 Altså resultatet skulle vel gerne blive x=y+8 Hvad er der galt? Meget gerne en kommentar til udregninger... Flovt at jeg ikke kan finde ud af det :) -
strukturformel
Forumindlægjeg har forbindelsen 4-methylpent-3-enal. hvor er det at jeg skal placere min aldehyd? er det på det tredje kulstof? må jeg selv bestemme det? på forhånd tak -
10.klasse engelsk
Forumindlæghej alle jeg har fået trukket i engelsk, mit under emne er the flip side of fame, nogle der måske kan komme på ideer til jeg kan jeg gå nærmere ind på, eller kender til film/ hjemmesider eller artikler der kan være med til at understøtte mit emne, den ville være et stooort hjælp :_) -
Det nye karaktersystem
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der er nogen derved hvordan man udregner gennemsnittet i det nye karaktersystem, da det da umuligt kan være samme måde :O Er det ikke noget med A-niveau fag tæller mere end B osv. ? -
Fysik/kemi EKSAMEN!
ForumindlægHej, jeg slkal op i Fysik/kemi på Onsdag. og jeg ved ik, hvordan jeg skal bruge isotop-tavlen. er der ik en der gider at forklare mig det? Og hvis der er en der været op til fysik/kemi eksamen, vil jeg lige spørge om det var svært? Stillede lærene nogen svære spøgsmål? Tak på fo... -
J/mg til J/g?
ForumindlægKort og enkelt: Hvordan omregner jeg J/mg til J/g? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægJeg står i den situtation at jeg har brug for nogle gode karakter til sommer, så jeg kan bestå gym. Jeg ved bare ikke helt hvordan man skal regne karaktersnittet ud. Er der nogen der ved hvordan det regnes ud? Jeg har et link til mine karakter. [URL]http://www.badongo.com/pic/513642[/URL] -
Privat Hjælpelærer søges.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år, går i 8. klasse ( starter i 9. efter sommerferien ) Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, jeg vil rigtig gerne have, at undervisningen skal forgå hjemme hos mig på københavn. Undervisnings timer og løn ka... -
Funktion
ForumindlægFunktionerne f og g har regneforskrifterne: f(x)= 2x+5 og g(x)= -3x+1 Løs ligningerne: 1)(f/g)(x)=f(-2) 2)(f*g)(x)=g(-3) Hjælp..... -
Hvordan udtaler man årstal?
ForumindlægJeg ved godt, at det nok er noget jeg burde vide. Men jeg glemmer det hele tiden :( Er der nogen der kan være venlige at skrive 1966 og 1913 i talord? Så kan det være jeg forstår det. Det er meget vigtigt! Skal til eksamen imorgen.
