Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 34369
-
Matematik A - terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Matematik A i HTX om en måned. Jeg har haft store problemer med matematikken på 3. år vil jeg sige, hvor jeg har været meget syg. Jeg har dog fået lavet alle mine afleveringer med hjælp fra andre. Har i nogle gode råd til mig? Evt noge... -
Dansk A - Terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Dansk A i HTX om en måned. Ved i hvad det er man kommer op i? Skal man bare skrive en stil eller noget? Har i nogle gode råd til mig? Evt noget forberedelsesmateriale eller terminsprøve fra sidste år ville være fantastisk at kigge igen... -
Karaktergennemsnit i faget matematik - Årskaraker el. eksamenskarakter?
ForumindlægHej venner! Jeg er ved at blive gal af at sidde og prøve på at finde ud af hvordan jeg regner mit gennemsnit i faget matematik. Mit spørgsmål lyder simpelthen: Jeg har fået 4 i mundtlig matematik til årskarakter, og 7 i skriftlig matematik til årskarakter. Dog scorede jeg et 10-tal til den skr... -
din mening om 9/11
ForumindlægHej. Vil gerne høre din mening om 9/11 -
Om særlige vilkår
ForumindlægJeg har prøvet at finde noget om særlige vilkår på nettet..men har ikke kunnet finde noget egentligt svar..(kunne selvfølgelig bare spørge en lærer..men jeg tror at det ville være et dumt træt af mig. Så i stedet vil jeg spørge jer:Ved I om der er en "frist" på hvornår man skal have at ... -
At skaffe de sidste point ved hjælp af forklaringer/tekst
ForumindlægNu nærmere tiden sig hvor man skal op til skriftlig mat. eksame.Selvfølgelig vil man gerne havde den bedste karakter, og til dem som har lige som jeg en stregn lærer eller censor der ligger meget vægt på forklaringerne, ved man at det er det der skal til for at hente de sidste top-point hjem...Me... -
cos(x)
ForumindlægHej..Er der en der kan hjælpe med denne opg. vil det være dejligt.Kan simpelthen bare ikke huske hvordan man regner den.Cos(x)=0, og x(tilhører)[0;2pi] -
hjælp til eksamensprojekt
ForumindlægHej på Studieportalen. Jeg har malet dette billede som mit eksamensprojekt i billedkunst, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det. Emnet var naturen. Jeg kan godt sige noget om idéen bag det osv. Men jeg ved ikke hvilke faglige begreber jeg kan sige omkring mit billede? Er der nogle som er ska... -
Fysik og Kemi
ForumindlægHej jeg skal op til fysik og Kemi på Onsdag og jeg er virkelig nervøs for at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. jeg vil bare lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med hvad man skal gøre, og hvad skal man lige sige når lære og censor kommer. -
Kursus
ForumindlægHei, Ved nogen her om man på nettet/... kan se hvor der findes kursus i engelsk? Her tænker jeg på fx nogle aftenhold osv.. Eller evt kursus i forskellige fag.. :) -
Old -disponering
ForumindlægJEg skal op i old og tænkte lidt på at vi ikke rigtig har gennemgået særlig meget hvordan man skal disponere sin mundtlige fremlæggelse - altså den del der drejer sig om en tekst. Hvordan starter man om handlingen fx? Og hvad er godt at have med.Såvidt jeg husker er det vist vigtigt at starte med... -
hjælp til differentialligning...
Forumindlæghey... forstår ikke denne opgave..lad y = f(x) betegne mængden af opgravet grus i alt til og med tidspunktet x, hvor x er antallet af år efter 1990. Det antages at sammenhængen mellem x og y kan beskrives ved hjælp af differentialligningen:dy/dx = 0,0003y(630-y)mængden af opgravet grus måles i tu... -
Nogen der kan hjælpe??? f'(x)afledede funktion
Forumindlæghvordan var det jeg skulle f'(x) når jeg havde en funktion som denne :(4x-1)^3 skal man ik diff. det ydre skrive det indre og diff det indre:3(4x-1)^2 *4 <=> 12*(4x-1)^2 ??? -
Spm angående kemi terminsprøve ( A-NIVEAU)!
ForumindlægHej jeg går i 2.g, og har snart terminsnprøve i kemi skriftlig A-niveau..vil der være nogle opgaver som omhandler spektroskopi til prøven, selvom jeg ikke haft noget om det? -
skriftlig spansk...
ForumindlægHvordan forbereder man sig til skriftlig Spansk?Nogle tips tak :o) -
STUDIERAPPORT
ForumindlægHej. Nu har jeg søgt rundt i 100 år, og kan bare ikke finde der hvor man kan udfylde sin studierapport :-O Er der ikke lige en som kan fortælle mig hvor man gør det? Har prøvet at kigge efter det både på emu.dk og lectio.dk Vh Mie -
FSA - mundtlig dansk
ForumindlægHej!!jeg skal meget snart op i mundtlig dansk og plejer at få 10 i mundtlig dansk..SÅ jeg vil gerne vide oim i havde nogle tips/råd om hvordan man kan starte på en genial måde, hvordan man kan pynte på det og give godt indtryk osv.?*Jeg har 2 problemer der irriterer mig meget..det ene er at når j... -
3/4 tekststykke?
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan mundtlig engelsk foregår...Altså man trækker et spørgsmål der svarer til 3/4 normal side... Så er det man skal tage udgangspunkt i det tekststykke. Mit spørgsmål er om man på et tidspunkt skal sætte det tekststykke sammen med hele historien?? Jeg ved ikke helt hvorda... -
I morgen! Hvad hvis man ikk daterer korrekt i old?
ForumindlægSKAL OP I MORGEN TIDLIG!! Vores klasse har valgt ukendte værker.. Jeg er virkelig så bange for den kunshistorie.. Jeg føler jeg har styr på vaserne og vil ud fra min viden kunne datere nogenlunde..MEN arkitektur og skulpturer skræmmer mig.. Altså jeg kan godt nogenlunde sætte skulpturene ind i en... -
Programmer til kemi..?
ForumindlægHej! ville lige hører om der nogen som er stødt på nogle "løsnings" programmer til TI-83 (plus) eller PC, f.eks. hvis man skal udregne pH i forskellige syre-base-opløsninger ell. lignene??...
