Fysik

Fysik og Kemi

20. juni 2015 af Ceciliebachnyborg (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej jeg skal op til fysik og Kemi på Onsdag og jeg er virkelig nervøs for at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. jeg vil bare lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med hvad man skal gøre, og hvad skal man lige sige når lære og censor kommer. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2015 af OliverHviid

Prøv at beskrive dit problem med mere præcision. Fx hvad mener du med at du ikke ved hvad du skal gøre? Og vi kan da ikke vide hvad du skal sige når lærer og censor kommer, for vi ved jo ikke hvad du trækker.


Brugbart svar (0)

Svar #2
20. juni 2015 af macby11 (Slettet)

Hej

Jeg var oppe til fysik eksamen her i onsdags og så længe du har læst alle dine notater igennem og har læst bogen igennem er der slet ikke noget at være bange for. Det fungere på den måde, at din lærer kalder dig og din gruppe ind også siger i hej til censoren og bliver vist hen til et bord med en masse papirer der er vendt på hovedt. I skal vælge et og på det står der hvilke emne i skal op i og der er nogle nøgleord og forsøg nederst på siden, som inspiration. Derefter får i 3o minutter til at skrive en disposition, med de forskellige forsøg i vil komme ind på. Når de 30 minutter er gået bliver i fordelt og i må ikke længere snakke sammen. Lidt efter kommer din lærer og censor hen og du skal vi din disposition. Derefter skal du sætte forsøgene op også kan du kalde dem hen og sige, "hey, jeg er klar." I det du fortæller om forsøget du PÅ FORHÅND har stillet op stiller censoren spørgsmål for at sørge på at du har styr på emnet. Han/hun kan også finde på at  stille spørgsmål til et helt andet emne for at være sikker på at du har styr på pensum.. 

Håber det hjalp og held og lykke


Svar #3
21. juni 2015 af Ceciliebachnyborg (Slettet)

Hej 

Tusind tak for hjælpen, nu føler jeg at jeg ved hvad jeg skal. 


Skriv et svar til: Fysik og Kemi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.