Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19921 til 19940 af 64843
-
Tysk eksamen i morgen Multi-kulti perihan
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen i morgen og har trukket Perihan i emnet Multi-Kulti, men jeg har lidt problemer med valg af underemne. Jeg vil derfor høre om nogen af jer har idéer til hvad jeg kan refererer til.. Vh Sylvester der er forresten et link til teksten her: http://dumpz.org/50627/text/ -
Markedsføringsøkonom 1. sem Multiple choice eksamen !
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder herinde, som ligger inde med en kopi af 1. semesteres multiple choice eksamen hæfte ?? Eller er der nogen som har været oppe i den, der kan skrive hvilke slags spørgsmål, man evt. kan risikere at få :) Det ville være til stor hjælp. Venlig hilsen Dennis -
Kort spørgsmål til idræt B casespørgsmål EKSAMEN
ForumindlægEr der en, som vil være sød at fortælle lidt om casespørgsmål i den teoretiske idræt B eksamen? Skal op i næste uge. Når man skal gøre rede for fysiologisk tilstand, og man får opgivet: Højde, vægt, hvilepuls, maxpuls, blodtryk, kondital og lodret tyngdepunktsløft Hvad er så godt at komme ind ... -
PLEASE svar på spørgeskema til vores PU-eksamen!!
ForumindlægDet hjælper os meget hvis flere gymnasieelever kunne svare på den her spørgeskema. Vi går på 1.G i et HTX, hvor vi undersøger stress blandt unge til vores PU-eksamen. Spørgeskemaet tager maks 3 minutter. Tusind tak på forhånd :) Linket til spørgeskemaet er her: https://forms.office.com/Page... -
Oplæsningsstykke til Sommeraften ved Skagens strand!! Eksamen
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at op i den mundtlig dansk eksamen. Jeg har trukket emnet kærlighed, og derefter valgt at analysere billedet Sommeraften ved Skagens strand. Jeg kan dog ikke komme på et oplæsningsstykke til det, da jeg ikke rigtig ved, hvad det kan være, da jeg har valgt at anaysere ... -
TV-INDSLAG: Vi mangler en case, der har snydt til en eksamen. Er det dig?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at lave en tv-eksamen, der handler om, at det er forholdsvis nemt at snyde til eksamener på gymnasiale uddannelser. I den forbindelse skal jeg bruge en case. Altså en person der har snydt til en skriftlig(inkl. SRP) eller mundtlig eksamen. Min makker og jeg vil... -
Kortfilm HJEM kan ikke finde noget omkring den, har brug for hjælp mundligt eksamen
ForumindlægHej Allesammen, jeg er en pige som der går i 9 klasse og har brug for hjælp. Til min mundtlige eksamen i dansk har jeg valgt en kortfilm der hedder HJEM af Oliver Bech, men kan overhovedet ikke finde nogen singler informationer om kortfilmen eller Oliver Bech nogen steder. Vær sød at skriv hvis i... -
lektiehjælp i matematik og fysik tilbydes i Aalborg-omregn.
ForumindlægHej mit navn er Mads og jeg er 35 år. Jeg er uddannet Cand. Scient i Matematik og Fysik i 2008 og har siden 2009 undervist i disse fag i gymnasiet. Jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp til studerende på tek.nat uddannelser og elever som går på STX eller HF. Jeg er engageret, seriøs og gøre en ære i ... -
Hvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau?
ForumindlægHvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau, ifølge bekendtgørelserne? Lige nu står i til at skulle have 100 moduler af 70 minutters varighed - mens sammenlignet med Dansk på A-niveau hvor vi kun skal have 70 moduler. Min studieretning hedder Engelsk A, Samfundsfag B, Psy... -
Hjælp til SRP-projekt om dyreadfærd (biologi B, Matematik A)
ForumindlægHej :) Jeg skal til februar udarbejde mit SRP-projekt. Da min studieretning hedder Matematik A, biologi B og fisolofi C, har jeg valgt, at arbejde med dyreadfærd. I projektet skal jeg lave statistik på dyrenes adfærd, mht. sekvens-, frekvens- og scanningsanalyser. Jeg ville egentlig bare høre om,... -
vejlende ekspempler på eksamensopgaver i matematik opgave 9016
ForumindlægHej er der en der vil være sød og hjælpemig med opgave 9016 i bogen der hedder vejlende eksempler på eksamensopgaver i matematik.. der lyder sådan a) indlæg på passende vis gavlen i et koordinatssystem og angiv en forskrift for parablen. b) Bestem den højeste mulige port, der kan indsættes,... -
Diskret matematik (alfabeter, ækvivalensklasser og relationer, propositionslogik)
ForumindlægHej SP. Mangler hjælp til noget diskret matematik. Forneden skriver jeg lige de stykker informationer og definitioner, som jeg har fået givet: En fortolkning består af sættet og et funktionssymbol med Givet lad . Vi kalder da to fortolkninger og ækvivalente for ( skrevet i symboler ... -
Opg. 5 i mat-B eksamen IKKE SF!!! (kan ikke finde svar nogen steder)!!
ForumindlægSom overskriften antyder, svaren til opg. 5 i mat-b eksamen i dag? Har ledt meget, men kan kun finde til opg.5 i standardforsøget!Mange tak -
Tysk skr. eksamen 2014: der Überfall retning
ForumindlægHej, Som mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i dag, og jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter, da jeg er meget i tvivl om et par formuleringer i særligt oversættelsen:-) (særligt sætningen med fremtid og den allersidste sætning... -
Må man gerne tage et fag om (fx. næste år) hvis man ikke dukkede op til eksamen?
ForumindlægHeej ! Jeg sidder og føler jeg er i store vanskeligheder. Jeg har haft samfunsfag B og skal op imorgen (vintereksamen), jeg har kigget på opgaven og føler slet ikke jeg er klar. (jeg føler ikke jeg kan få den karakter jeg gerne vil opnå, hvis jeg skal op imorgen). Så er spørgsmålet , hvis j... -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y =5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet? p... -
Ekstrafag på GSK. Tæller det som 5a fag og må jeg derfor gange mit snit med 1.03?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue, om jeg jeg må gange mit snit med 1.03, hvis jeg tager mit 5. A fag som GSK ekstrafag. Det er ret vigtigt for mig at vide, da det er ret udslagsgivende for mit fremtidige studie om jeg kan eller ej. Jeg afsluttede gymnasiet juni 2024 og er færdig med midt ekstr... -
tysk eksamen, kan nogle rette min synopsis :)?
Forumindlæghejsa, jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen og ville høre om nogle kan rette min synopsis med de fleste tydelige gramatiske fejl, det ville være rigtig lækkert....:-)! “Der Weg zurück” Thema: Krieg Ich habe den Geschichte “Der Weg zurück” bekommen. Und es ist ... -
Hvornår får 3.G'erne karakterer for skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der kan svare på det? Er det til dimission eller bliver de lagt ud på lectio.dk eller får man et brev? -
Hvordan skal jeg/vi lige gribe dansk eksamen an når der er behov for en middelkarakter
ForumindlægJeg skriver egentlig på vegne af en fra min klasse. Hun er oppe i fuldt pensum, og mangler 2 eksaminer endnu - problemet er at hun har givet op fordi de sidste to eksaminer er gået dårligt. Hun har behov for en karakter på 8-9 i mundtlig dansk, alt efter hvordan det går hende i den anden.Jeg har ...
