Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19961 til 19980 af 156874
-
Udannelsesparat Til Gymnasiet!
ForumindlægHvordan foregår det i 2011 og 2012 til en Optagelsesprøve ? Fag? Mundligt eller skriftligt? Hvad lægger de især vægt på?? m.m. -
hvornår "offentliggøres" karaktererne??
ForumindlægHey ;)Nogen der ved hvornår vi får vores karakterer for de skriftlige prøver??Mvh Eva -
Dumpet i matematik A
ForumindlægHej med jer, hvis jeg er dumpet i Matematik A er det så helt slut, eller kan man sagtens bestå faget hvis man bare får 02 i den skriftlige eksamen? -
x^2 teststørrelse
ForumindlægNogen der kan se hvorfor min test størrelse ikke er mindre? -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHvorfor skal b være større end 0 i den eksponentielle funktion?? -
Bil tildækket af tykt is
ForumindlægHvad skal der forståes med "fysiske størrelser?" (Vedhæftet fil) -
Mat.-please-help
ForumindlægHej jeg vil meget gerne have hjælp til denne her opgave i dag please, for den skal afleveres i morgen:For funktionen f gælder, at1) den er løsning til dy/dt=y(0,2-ay)2) f(t)->5000 for t->uendelig3) f(5)=415,4Bestem en regneforskrift for f. -
Eksponentiel og potens-hjælp! Haster
ForumindlægEr der en, som kan finde ud af, at lave de her to opgaver? Enten 6 eller 7 plus 9 -
Investering
ForumindlægHejsa!!Jeg er igang med en investerings opgave, men sidder noget fast.Man får en samlet årlig lønbesparelse på 1.300.000 kr, ved at investere i et anlæg.Anlægget har en levetid på 5 år, og ingen scrapværdi efter de 5 år.Anlægget koster 3.500.000 krultimo år 3, skal væsentlig dele udskiftes for 50... -
Kemi-2000 A facit..!
ForumindlægHejsaHar lige fundet ud af, at facitlisten til kemi 2000 A bind 1 og 2, ikke længere er tilgængelig som pdf fil....Jeg skal selv til eksamen på tirsdag, og regende derfor med at regne opgaver, for bagefter at kontrolere resultaterne... synes at det er den bedste måde at lærer på...Er der så nogen... -
må jeg tage
Forumindlægdette med til prøven ?http://verbix.com/webverbix/cache/20.be.shtml -
Jura-studiet
ForumindlægHej Studi...Jeg er lige blevet færdig med 3.g og vil til at læse jura næste år. Men ved ikke hvilket universitet det er bedst at studerer på. Vil tro undervisningen på jura er tilpas regelret til at undervisningen er nogenlunde ens, passer det?Kom gerne med hints fra jurastudiet.../Casper -
For høje karakterer?
ForumindlægI disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba... -
Afgangseksamen :)
ForumindlægJeg skal til mundlig afgangseksamen i Samfundsfag. Er der nogle bestemte - meget vigtigte ting jeg skal kunne, som er godt at ku? -
hjælp til hvad jeg kan komme i prøve
Forumindlæghej, jeg skal snart til en optagelses prøve til stx, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forberede mig i eller hvordan. Derfor vil jeg gerne spørger om nogle af jer ved hvad jeg kan komme op i og hvordan jeg kan forberede mig. Jeg har fået at vide at i Dansk er det godt at have styr på de fors... -
Forklar hvorfor en fakir kan ligge på en sømplade, uden at tage skade
ForumindlægForklar hvorfor en fakir kan ligge på en sømplade, uden at tage skade Er det fordi, fakirens kraft fordeles over et stort areal, hermed lille tryk fra hvert søm? Eller noget andet -
Uselvstændige unge!
ForumindlægJeg er lidt rystet over at læse indlægene her. Jeg synes det er helt i orden at spørge, hvis der er noget man ikke har forstået og vil så gerne hjælpe hvis jeg kan. Den seneste tid er det bare ikke spørgsmål jeg ser her, det er ønsker om at overtage andres arbejder. Nogen der har disposioner ti... -
Fliseforretningen
ForumindlægFliseforretningen Eva og Troels har besluttet sig for, at de skal have nyt flisegulv. Gulvet er kvadratisk og siderne er 6 m lange. De er derfor på besøg hos FliseHans for at se på mulighederne. Eva har sagt, at når gulvet er kvadratisk, så skal fliserne også være det. Hos FliseHans er der en t... -
Fotosyntese
ForumindlægKan grunden til at nogle planter danner mere fotosyntese end andre, være fordi at der i plantens grønkorn ikke altid er lige meget klorofyl? (når planterne har samme art og forhold) -
Forsæbninbgstal
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvorfor at, jo længere en kæde fedtsoffet har, jo mindre er forsæbningstallet?? Kan ikke lige se hvordan det kan hænge sammen..
