Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19981 til 20000 af 168518
-
Word Typografi af citat..
ForumindlægHej Jeg vil gerne have at når word skal lave citater skal det sådan her ud "Det her er et citat" og ikke sådan Det her er et citat Jeg vil altså have at den laver gåseøjne.. på forhånd tak :) -
Statistik - ugrupperede data - kvartilsæt vha. kumulerede frekvens..
ForumindlægHej jeg har fundet det her et andet sted på nettet "Men kan sagtens aflæses kvartilsæt ved at direkte kigge på kumulerede frekvens. Medianen er lig med den mindste observation, som har kumuleret frekvens på 50 % eller mere. Den øvre kvartil er den mindste observation, som har en kumule... -
oversætte et ord..
ForumindlægHvad betyder altogether .. Kan slet ikk huske det .. -
Stjerner
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål i forhold til, hvilken formel man skal bruge, når man udregner intensiteten ved lambda-max. Skal man her bruge Plancks strålingslov eller Stefan Boltzmanns lov? -
"Die Strickjacke* af Claudia Rusch
ForumindlægDer skulle vel tilfældigvis ikke være nogen herinde, der har lavet en analyse af denne novelle? Venlig hilsen -
HJÆLP TIL VALG AF AT EMNE
ForumindlægJeg er helt på bar bund i at vælge et emne i AT og håber på at kunne få lidt hjælp. Jeg ville gerne skrive i fagene: Matematik(A)/oltidskunskab(C)/religion(C)/historie(A)/dansk(A)/engelsk(B)/kemi(B) men jeg synes det er svært at få dem koblet sammen under et godt og spændene emne. håber i har ly... -
Illiaden
ForumindlægHey derude :) Nogle der har nogle noter til Illiaden, sang 16, 17 og 18 ? Mange tak ! -
etik
ForumindlægEn der har noter til hvad man skal gøre hvis man trækker en etiktekst!? Vi har kun haft om en et emne; Aktiv dødshjælp -
Hjælpe til kemi
ForumindlægHej jeg er rigtig forvirret over hvordan jeg skal løse denne her opgave som er ligeledes: Vi bragter en beholder, der indeholder N2O4 og NO2 ved 20 grader. Ligevægtskonstanten er anført til højre for reaktionsskemaet: N2O4 (g) - -> 2NO2 (g) Kc = 0,0032 ... -
Mundtlig prøve (10. kl.)
ForumindlægHejsa. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal så på stx næste år. Nu er det så sådan, at jeg (selvfølgelig) skal op i de mundtlige prøver til sommer. Men jeg overvejer kraftigt at vælge fysikeksamen fra, fordi jeg virkelig ikke har lyst. Fysik (og så matematik) er mine svageste sider i skolen - det ... -
hvad betyder = med / igennem..??
ForumindlægHeheh ja spørgsmålet står i over skriften men bare for en god ordens skyld. hvad betyder = med / igennem..?? -
rette
ForumindlægNogen der vil rette det engelsk jeg har skrevet ? Formål: Strukturering, herunder Cohesion/Coherence Følge en opgaveformulering korrekt anvendelse af gram. The Bacons send their son Aaron to a wilderness camp because he started to play truant, and his poetry took on a violent tinge, he smoked... -
Eksamen i dag. Besvarelse?
ForumindlægNu havde jeg god tid i dag til matematik eksamen (c) og fik derfor skrevet alle mine resultater ned som jeg så tog med hjem. Derfor håbede jeg på at kunne finde en besvarelse på nettet, men der er desværre ikke kommet nogen :( Nogen som har en besvarelse liggende? -
oversættelse haster
Forumindlæghey har lavet det om du vil se om det er rigtig when tourist season ent(sluttede) jenifer was (blev) fired (fyret) she truied to find another job but it was not easy and in long time she was out of work instead for a X she wrote an Y hvordan siger man understøttelse= håber får svar -
Skr. Eksamen HF Mat C - 31.05.2013 - Opg. 6
ForumindlægHej Jeg har været til skriftlig eksamen i går, og jeg vil i den anledning høre om jeg har regnet en opgave forkert ud, fordi jeg er meget usikker på opgaven er løst rigtigt. -
en flink dreng
Forumindlæger her nogen som har noter til en flink dren, af tove ditlevsen, eller varmedunken af Benny andersen, eller bare teksten til høstgildet af martin a. nexø? -
Bestået eller ikke bestået?
ForumindlægHej alle, Jeg er i tvivl om, hvornår man kan være bestået i et fag, i mit tilfælde drejer det sig om matematik. Jeg har det på A niveau og der er chance for at jeg kommer op i det skriftlig og/eller mundtligt til sommer, og jeg frygter, at jeg ikke består. Tidligere var det sådan, at man kun... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej, jeg skal desværre til sygeeksamen i august, hvornår får man af vide hvornår den ligger? Er det kun lige før eller? -
Kommunikationsanalyse
ForumindlægHey jeg skal skrive en stil, hvor jeg skal gøre rede for en artikel, og gennem en Kommunikationsanalyse påvise, hvilke virkemidler som bliver brugt - nogen der kan hjælpe mig? -
SSO
ForumindlægHey alle. Sidder her med min sso og tænkte på hvad reglerne er for layout? Altså mht. skrifttype osv? Nogle skrifttyper fylder jo mere end andre:)
