Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19981 til 20000 af 36005
  • Biedermeier kulturen ses stadig i det nuværende samfund???

    Forumindlæg
    Hjælp
  • Kommunikationssituation

    Forumindlæg
    Nævn eller konstruer eksempler på henholdsvis, rød, gul og grøn kommunikation. Nævn eksempler på forstyrrelser i kommunikationen, fx tidspres, træthed, sprog osv.
  • Nikotin?

    Forumindlæg
    Godaften allesammen Jeg skal fremlægge i biologi imorgen, men kan ikke finde svaret til dette spørgsmål: - Hvad er det der dannes mere af i nervecellen som gør rygerne afhængige.? Jeg håber i vil hjælpe mig - tak på forhånd ;D
  • Matematisk ræsonnement

    Forumindlæg
    Hvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares?
  • hypoteser og teori

    Forumindlæg
    hej.. ;) kunne nogen forklare hvad forskellen på en hypotese og en teori er? på forhånd tak!:D
  • Omskrivning af formel med kvadratrod

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og arbejder med en formel, men er lige pludselig blank på hvordan jeg får den omskrevet så jeg kan finde L, når jeg har T? Det er denne formel: T=2π · √(L ÷ 9,81) Jeg ved T er 1 Håber på lidt hjælp :-)
  • Planens ligning ?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et spørgsmål angående planens ligning. Jeg har to vektorer opgivet, AB (3,3,6) og AC (-3,3,6) og jeg har valgt min P0 til (3,3,17). Jeg får beregnet planens ligning til at blive : 0(x-3)-36(y-3)+18(z-17)=0 eller mere præcist: -2y+z-11=0 Mit spørgsmål er så, kan det mu...
  • Anatomi og fysiologi

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en biologiaflevering for hvor jeg skal redegøre for den tværstribede anatomi og fysiologi. Har derfor lige et kort og sikkert dumt spørgsmål. Er det ikke godt nok musklens opbygning og funktion jeg skal redegøre for. Har søgt lidt på nettet og der kommer mange definitioner for ...
  • hurtig spørgsmål

    Forumindlæg
    hej, er der nogle der kan forklare hvad en samhørende funktion og tangenter egentlig er?
  • Mendels 1. og 2. lov

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der nogle der kan hjælpe mig med at formullere mendels 1 og 2 lov? Jeg har længe prøvet at finde en præcis diffinition af disse love, men unden held. Måske i kunne hjælpe mig? :-)
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne skrive sso om Martin Luther King og borgerrestsbevægelse Jeg ved ikke helt om hvad for nogle overskrifter skal jeg komme ind på. Er der nogen, der kan give mig en ide' håber nogen gider at hjælpe mig Tak
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Er digtet "indvielsen" af Schack Staffeldt pateisme eller nyplatonismen??????????
  • eksempler på medier behager andre statsmagter?

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig nogle konkrete eksempler på, at medierne behager andre statsmagter?
  • Vedr. kortfilm; oplæsning

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har i forbindelse med afgangsprøven i år trukket fordybelsesområdet: kortfilm. Jeg hælder mellem Valgaften, Ernst og lyset og Life is a bitch. Men jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal kunne udfylde punktet oplæsning, for man kan jo ikke læse op af kortfilm? Kan hellere ...
  • Dansk mdt. "maleriet" - forslag?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive synopsis til fordybelsesområdet "maleriet". Jeg har dog ikke valgt det konkrete maleri endnu, så jeg ville høre, om nogen af jer havde nogle gode forslag. Jeg har indtil nu overvejet flere forskellige muligheder, men jeg hælder pt. kraftigt mod noget fra romantik...
  • hvorfor??????

    Forumindlæg
    hvorfor er ln(e) = 1???
  • Sinus og Cosinus

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en opgave der lyder således: C = 90o , A = 47,3o , c = 5,3 cm. Du skal tegne trekanten og bestemme vinkel B og siderne a og b. At finde vinkel B er let nok (90-47,3 = 42,7) men at finde de andre sider kan jeg ikke helt finde ud af. På forhånd tak.
  • Skal jeg skrive enheder i mine mellemregninger?

    Forumindlæg
    Eller behøver det kun at være i mit endelige resultat?
  • Spørgsmål om stereoisomeri

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre om jeg har forstået isomeri som det skal forstås, da det er ret abstrakt. http://cl.ly/3WXT Og vi kalder dem, A, B, C og D fra venstre mod højre. A og B er så enantiomere, dvs. 100% spejlbilleder af hinanden, da alle chirale C-atomer er modsat hinanden? Desuden er A og B dias...
  • Delta Y/Delta X

    Forumindlæg
    Hej folks. Er der nogle der vil være så søde at forsøge at forklare mig hvad Delta Y og Delta X er? - jeg forstår det simpelthen ikke, og sidder med en masse opgaver der skal laves hvor det indgår :( På forhånd tak. Mvh. Katrine

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste