Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19981 til 20000 af 42009
-
Metaforer & Symboler
ForumindlægNår ja, men som sagt vil jeg jo gerne have defineret de forskellige ideologier i min "løbebane-metafor". Jeg ville gerne lave noget à la nedenstående, men jeg kan ikke helt komme på, hvilke idéologier jeg eksagt skal inkludere i essayet og hvorledes jeg vil definere dem i min metafor! E... -
dialog med læren under eksiminationen
ForumindlægHej :)JEg sidder her og er igang med at forberede mundtlig matematik eksamen, og jeg synes virkelig det er SVÆRT..Der er nogle ting jeg er i tvivl om.. blandt andet er jeg meget usikker på hvad jeg skal vise/bevise på tavlen og hvad jeg "blot" skal vide og kunne snakke med min lære om u... -
rette 8 sætninger.
Forumindlæghej. In my spare time I play handball. I have played handball since I was 10 years old. Most of my family has played handball too or are still playing. My aunt has been an international but she may drop out because of hurts. My dad has been at the Europe team like junior player. I play ... -
INDLEDNING???
ForumindlægEr denne indledning god nok? I denne opgave vil jeg starte med at redegøre for begreberne etnocentrisme og stereotyper. Derefter vil jeg analysere 2-3 selvvalgte scener fra tv-serien ”Lilyhammer”, som viser en kulturmødeproblematik og ud fra nogle integrationsbegreber vil jeg an... -
HTX!
ForumindlægEr der nogle som går på HTX, som kan sige nogle plusser og minusser?! Overvejer nemlig stærkt at tage derpå efter 9.. -
Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?
ForumindlægHej! Er i gang med at skrive en opgave om verdenshandel, og har fået stillet spørgsmålet: Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?Er lidt på bar bund. Er der nogen der måske kan give mig sin mening omkring dette? -
Omskriv til (ax+b)^2
ForumindlægHej, Jeg har fået stillet følgende opgave, som jeg ikke lige kan lure hvordan jeg skal løse :-/ Omskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 Hvordan gør jeg dette? På forhånd tak for hjælpen :) -
Engelsk - komma regler
ForumindlægHar problemer med at sætte komma i min engelsk stil. Kan huske noget med at man sætter komma, når man bruger "however". Er ikke sikker men der var noget med, at man sætter komma når en ledsætning er foran en hovedsætning. -
lille oversættelse./rettelse
ForumindlægHar fået til opgave at rette følgende danske tekst stykke til tysk:Fassbinder er nok den største tyske filminstruktør inden for de sidste 30 år. Han er i hvert fald den kendteste i Danmark. Selvom han kun var 37 år, da han døde i 1982, har han lavet 42 spillefilm, bl.a. ''Lili Marleen'... -
Konkurrencetrekantens indhold | Konkurrencetrekanten
KompendieTrekanten viser, at både virksomheden og dens konkurrenter søger at skabe nytteværdi til kunderne – dette gør de gennem brugen af kapital, know how og forståelse for kunderne. Det eneste, kunderne ønsker fra virksomhederne, er de rigtige produkter til de rigtige priser, hvilket er noget vir... -
Erindring HASTER
ForumindlægHalløjsa, er der en kærlig sjæl som vil rette stavefejl & komma? Du kan svare over her, eller sende den rettede stil til [email protected]. Den skal sendes inden imorgen kl.8, så er der ikke nogle?? :)))) Send din email, og jeg sender stilen. -
Et ord ?
ForumindlægØhh jaa. Jeg skriver en stil. Så ville lige spørge er der et ord for personer som bruger rigitg meget kuldioxid (CO2) Altså det er ikke sådan et ord, jeg normalt bruger. Men kan man godt sige energiforbruger eller noget i den stil. Håber i kan komme på noget? - På forhånd tak -
Fremmedgørelse
ForumindlægHej...jeg har fået det fantastiske stile-emne fremmedgørelse. Altså vi skal bare skrive en stil der omhandler fremmedgørelse... men nu kommer problemet: jeg har endnu ikke forstået hvad fremmedgørelse er....Er der nogen der kan forklare det eller har nogle ideer til hvordan jeg skal løse den opg.??? -
hjælp til eng.!
ForumindlægHej, er der nogen der er villig til at rette min engelsk stil. jeg sender halvdelen af stilen til rettelse..... det er ret lidt..i kan skrive jeres e-mail adresse, så sender jeg det.HÅBER i vil hjælpe.... på forhånd tak. -
the juggler ?
Forumindlæghejsa.. er der andre der har skrevet en stil om "the Juggler" i engelsk. Jeg kunne godt tænke mig at få mere inspiration end kun den ene stil som er lagt herud.. Håber der er nogen der skriver...på forhånd mange tak -
Naja Marie Aidt: "Betragtning"
ForumindlægEr der nogen der evt. har nogen gode notater, en stil, en opgave eller andet om Naja Marie Aidts novelle "Betragtning"? Jeg er ved at skrive stil, og er kørt rigtig sur i det, så det kunne være lækkert med noget hjælp!! -
Besjæling eller personifikation?
ForumindlægHej! :) Jeg har en verselinje, der siger "stilheden slæber på sten". Jeg vil umiddelbart sige, at det er en personifikation (stilheden er et abstrakt begreb, som man ikke kan sanse), men er pludselig kommet i tvivl. Er der nogen der vil hjælpe? :) På forhånd tak! -
dansk termins prøve
ForumindlægJeg vil meget gerne hører fra jer der har haft dansk eksame i Hf. hvad skal man have med til eksamen- altså analyse- redeskaber- jeg er meget i tvivl hvordan jeg skal skrive en stil- og vil gerne hører hvilke emne der er i en dansk stil- på forhånd tak -
Overligger
ForumindlægHej :). Jeg lavede engang en stil, hvor min lærer sagde jeg var dygtig til at lave overligger i stilen. Problemet er bare, at jeg nu har glemt hvad det er :p. Do you remember? Knus -
Udvandring til Amerika
ForumindlægJeg skal skrive en stil om livet omkring 1900. Jeg har fået et billede og skal skrive en 5-10 sider stil ud fra det. Er der nogen der kan komme med nogle idéer til hvad den kunne handle om? Og er der nogen af jer der ved noget om danskernes udvandring til Amerika? På forhånd tak.
