Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2381 til 2400 af 65692
-
Karakter-skriftlig matematik
ForumindlægHey. Jeg er nysgerig efter at høre om der er lavet et pointsystem til den skriftlige studenter eksamen 2005 i matematik (ét årrigt A)så man kunne få en fornemmelse af hvordan ens karakter ligger?? måske du har et link til det??På forhånd TAK:) -
kan man godt låne computer på STX?
ForumindlægJeg går lige p.t på gymnasiets 2.år og har ikke adgang til min computer da den er helt gået i stykker. Kan man godt låne computer på en STX, som midlertidligt? -
eksamen - alt må medbringes?
ForumindlægHej, man må medbringe alt ind i forberedelseslokalet, men må man også det til selve eksminationen? Eller skal man til eksaminationen kun medbringe det man har skrevet på de gule papirer der ligger derinde og så teksten som man får udleveret? -
Matematik træning
ForumindlægDen 15. marts 2009 stod Svømmehallens vandmåler på 30.198 m3 vand og 15. marts 2010 stod måleren på 34.115 m3 , svømmehallen genbruger næsten alt vandet, men alligevel forsvinder/fordamper lidt af vandet, når gæsterne ”tager det med sig op af vandet” (1,1) Hvor mange m3 vand ha... -
Mundtlig eksamen V/EØ
ForumindlægJeg skal op til mdt. eksamen i år i erhvervsøkonomi, og er lidt nervøs, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan eksamen kommer til at forløbe? - forberedelsestid mm.? Hvad kan man gøre for at forberede sig - udover at læse pensum samt at få styr på nøgletal? Del jeres råd og erfaringer. Med venlig ... -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg har problemer med opgave 10 - b i den nedenstående link. Kan en eller anden ikke hjælpe med mig at forstå og løse denne opgave. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20e... -
Kvote 2 fagsnit psykologi 2010 AU
ForumindlægHej. Hvis man har et fagsnit på 10,1 i kvote 2 ved psykologi på AU 2010, er mine chancer så store eller små for at komme ind i år? Sidste år var grænsekvotienten på 9,4... Hvad tror i? -
2010's adgangskvotient på KU?
ForumindlægJaja, jeg kender smören: Man kan ikke spå fremtiden. Men jeg er en drömmer, så hjälp mig lidt med at drömme. Jeg har sögt ind på filosofi med et fesent gennemsnit. Det ligger 2 decimaler over sidste års kvotient (kvote 1). Jeg fulgte en annen tråd herinde, hvori det gättes at kvotienten ville fal... -
Mundtlig eksamen - hvor lang tid
ForumindlægHej! Hvor lang tid har man til forberedelse og eksamination i 3-årigt højniveau i matematik på gymnasiet? I tvivl om det er 30 min. eller 24 min.? -
fs10 mundtlig matematik
ForumindlægHej, der er vel ikke nogle, som har gode notater, som jeg kan bruge til mundtlig matematik eksamen? -
GOD KARAKTER TIL FYSIK B EKSAMEN
ForumindlægHej, Hvad skal der til, hvis jeg gerne vil have et co-cifret tal til fysik eksamen stx B niveau? Skal op her snart, og vil gerne komme ud med en flot karakter:-) Ønsker råd og gode tips til eksamen og eksamenslæsnibg til fysik, sådan at man på en effekt og nyttig måde kan læse op:) -
En dag på STX?
ForumindlægHej forhåbenligt gymnasieelever! Jeg skal skrive et blog indlæg om en dag på en uddannelse, dertil har jeg så valgt STX. Jeg er folkeskoleelev så jeg ved ikke helt hvad man gør på sådan en dag... Hvis der er nogen gymasieelevr derude så ville det være dejligt hvis i kunne give et resume af fx: j... -
udeblivelse fra skr eksamen
Forumindlæghvis man man er forhindret (udebliver) i at deltage fra den skriftlige eksamen, stx, kan man så stadig få lov til at komme op til sygeeksamen? -
Skriftlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægEr der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om til skriftlig samfundsfag STX her i sommers altså 2008. Er der nogle der ved hvor man kan finde opgaveformuleringerne, hvis det er muligt? -
Eksamens hjælp søges - med god betaling!
ForumindlægHej. Jeg skal op til 24 timers eksamen i Fysik på C niveau (STX). Jeg trækker mit spørgsmål den 20 juni, hvorefter jeg har 24 timer til at forberede en præsentation, som jeg skal fremlægge den 21 juni. Det skal jeg bruge dig til: Jeg søger en person med stor faglig viden inden for fysik, evt en ... -
Snyd ved skriftlig eksamen
ForumindlægHej Hvad er konsekvenserne ved snyd ved den skriftlige eksamen i matematik? Hvis nu man går på nettet og får hjælp? Tjekker it'erne på skolen om der er nettraffik? Får man bare - 3 eller kan man gå om på et andet tidspunkt? Håber nogen vil svare -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg sidder i øjeblikket og forbereder mig på min kommende eksamen i mat, 1g. men jeg har to spørgsmål hvor jeg ikke kan forstå "sammenhængen". Hvis du kan forklare mig hvad disse to nedenstående spørgsmål betyder helt konkret, så redder du min dag :) Spørgsmål 1: Et bevis for sammenh... -
matematik trekanter
ForumindlægFiguren viser en trekant ABC. Nogle af trekantens mål fremgår af figuren. Desuden er trekantens areal 8,4. a) Bestem længden af siden AC billed linket nederst -
Firkantsformler? Matematik
ForumindlægHejsa ;) Jeg har lige mødt min første opgave med firkanter på Mat B niveau og har ikke lært en eneste formel eller noget... Jeg skal til skriftlig eksamen på mandag. Så det ville være en stor hjælp hvis nogen kan hjælpe med nogle generelle firkantsformler for både sider, vinkler og hvad der n... -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne
