Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2421 til 2440 af 181597
-
Spansk A eksamen!
ForumindlægHej! Er der ikke en rar sjæl der kunne tænke sig at komme med lidt feedback og evt karakter for min spansk A eksamen? B. Contesta – como máximo – a tres de las preguntas siguientes. 1. ETA es un grupo de terroristas. Hacen una gran cantidad de cosas violentas contra ... -
Papir og Eksamen
ForumindlægHvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :) -
Matematik isoleing
ForumindlægHar fået et matematik spørgsmål, som jeg ikke helt forstår hvordan man regner. Spørgsmålet er: Isolér h i formlen A= 0,5 * g * h. Isolér derefter g. Ved allerede, at svaret er h= 2A (brøkstreg) g & g= 2A (brøkstreg) h ... men hvorfor skal man gange med 2A?? .. og hvordan viser man på skrift... -
Matematik, hjælp
ForumindlægHej Jeg har virkeligt akut brug for hjælp til denne opgave: i trekant ABC gælder: |BC|=2|AB| og |AC|=5/2|AB| altså: a = 2c b=2,5c a) bestem cosC (er løst) b) bestem arealet af trekant ABC udtrykt ved c -
MATEMATIK FOR DUMMIES !
ForumindlægJeg har fogæves forsøgt at finde et sted herinde,, som beskriver MATEMATIK FOR DUMMIES... Jeg skal hjælpe mine unger i skolen,, og da jeg gik i skole, var matematik nærmest ikke opfundet,eller også var jeg syg den dag... Nogle som kan hjælpe med en henvisning.. På forhånd tak -
Engelsk skriftlig - B
ForumindlægHej SP, Jeg har været til årsprøve i engelsk og vil høre om hvor meget 1. og 2. Del vægter til engelsk skriftlig årsprøve :) . Jeg er 1.g'er -
Gennemgang op til eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg har en del problemer med at forstå matematik - især de grundlæggende. Derfor ville jeg super gerne melde mig til et slags "opsamlings"-kursus her før eksamen i Matematik A. Kender I til noget - helst i nærheden af Silkeborg? Vh En fortvivlet 3.g'er -
matematik
ForumindlægI et koordinatsystem i rummet har en plan a ligningen 2x-y+z+3 = 0 og en linje l har parameterfremstillingen <x, y, z> = <1, 2, 3> + t * <1, -1, 1>,t a) undersøg, om P(4, -1, 6) er et punkt på l og bestem projektionen af P på a -
Naturfag skriftlig 2.g
ForumindlægHej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ? -
matematik
Forumindlægjeg ar regnet en opgave men jeg ved ikke om det er rigtig kan i hjælpe? på en såkaldt boligsparekonto indbetales 3000 kr. en gang om året i 5 år. på betingelse af at pengene anvendes til boligformål er renten 10% p.a. a) hvor mange penge får man udbetalt, hvis pengene hæves til boligformål umi... -
Matematik A og Fysik B
ForumindlægHej derude, Er der en har et eksempel på en sro i matematik/fysik, hvor emnet er mekanik og handler om det frie fald? -
Eksamen hjælp!
ForumindlægNu står jeg og skal til eksamen i dec i kemi c, hvilket burde have været en dejlig let eksamen, men situationen er den at vi har haft en rigtig dårlig lærer, som ikke har kunnet lære fra sig! Er der nogen der har nogle gode råd til kemi eksamen, som evt. kunne hjælpe lidt, da jeg synes jeg li... -
matematik
Forumindlægjeg gik fuldstændig i stå, kan ikke regne dette opgave ud, er der nogen der kan hjælpe. tak på forhånd a= 4^2*2^-9*4^5*8 -
Matematik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at løse de 3 funktioner. Bestem stamfunktionen til følgende polynomier: -
Matematik A HTX 2007
ForumindlægHey there. Nogen der tilfældigvis har afgangensprøven fra HTX matematik A 2007 til at ligge? :) Første opgave omhandler speedway, for lige at give et hint på hvad det er for en. På forhånd mange tak! Steffen. -
SRP - Matematik A og Fysik A (Vindmøller)
ForumindlægHej alle sammen, tiden er kommet derhen, hvor mange af os er begyndt at forbedrede SRP (Studieretningsprojekt), og jeg skal bruge lidt hjælp til en ordentlig problemformulering. Jeg har valgt fagene mat/fys, som der også står i overskriften, og mit emne er vindmøller. Jeg har de sidste par uger... -
Skriftlig fysik/kemi udtræk
ForumindlægHejsa, Min klasse og jeg har trukket skriftlig fysik/kemi fra den naturvidenskabelige blok og skal derfor op i det d. 8. maj. Fysik/kemi er generelt ikke mit stærkeste fag og føler mig derfor lidt på bar bund. Er der evt. nogen, der kender nogle hjemmesider, hvor man kan øve sig lidt? Og hvad er... -
Matematik A - Aflevering i maple
ForumindlægHej, har en afleverings opgave i maple "Opgave 1209" i Mat 1 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen. Hvis nogen har opgaven i maple, eller bare som et dokument ville jeg blive utrolig glad, opgaven er meget lang og svær. Så jeg vil ikke skrive hele opgaven her. Hvis nogen har M... -
Engelsk A eksamen 2013
ForumindlægHej, er der nogen herinde der ved hvad teksterne fra engelsk A eksamen fra maj 2013 hed? Ville være nice! :) Mvh -
hvordan kan jeg ændre på skriften?
ForumindlægHej... Jeg er ved at lave en opgavesamling og i den forbindelse har jeg fået hjælp til at få indrammet opgaveformuleringen. Da det er indenfor matematik ville det være rart hvis den ikke skrev ( det inden i rammen) med kursivt. Hvordan gør jeg det? Her er det der står i preamble: \usepackage{fram...
