Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2661 til 2680 af 181597
-
Matematik?
Forumindlæghej! jeg har et problem med noget problemregning, min opgave lyder: find værdien af A og B, når: A + B = 169 A : B = 12 A x B = 2028 og A - B = 143 håber at der er en eller anden der kan hjælpe mig ^_^ på forhånd tak! -
matematik
Forumindlæg11. TREKA TER A. Tegn trekant ABC, når: vinkel A = 40°, vinkel C = 50° og liniestykket AB = 5,5 cm. Beregn trekantens areal. trekantens areal. B. Tegn trekant ABC, når: Vinkel A = 100°, vinkel B = 50° og liniestykket DC = 6 cm. Beregn trekantens areal. trekantens areal. C. T... -
(A) Samfundsfag - Eksamen
ForumindlægKære brugere og studieportalen. Vi sidder 3 elever og er igang med vores afsluttende eksamen, i samfundsfag. Vi har trukket emnet "klima og bæredygtighed" hvor den overordnede fokus er Kinas udvikling i både økonomisk og "forurenings" vækst, og end videre EUs holdning og forsø... -
Eksamen spørgsmål
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at svare på det her spørgsmål. Emnet er harmoniske svingninger. Gør rede for konstanterne A, B, C og D. Deres grafiske betydning. -
matematik
ForumindlægHvor mange % udgør : 8kr.af 50 kr. = ? % -
Hjælp til Matematik!
ForumindlægHej Studieportalen jeg har brug for hjælp til denne matematik opgave, hvis der er nogle klogehoveder der ude som kan hjælpe ville det være fedt! Opgaven er nede under 5. (Mat B, May 2014) (Frederik) An area with room for cabins and trailers must be arranged at a campsite. Let denote the n... -
Matematik mundtlig
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til min mundtlige eksame i matematik komme ind på: Giv eksempler på lineære funktioner og forklar hvad a og b betyder i de konkrete eksempler. Giv eksempler på eksponentialfunktioner og forklar hvad a og b betyder i de konkrete eksempler. Er der nogen, som kan... -
Matematik A,B,C niveau.
ForumindlægHej, jeg hjælper gerne gymnasiestuderende der har matematik på A, B eller C niveau. I kan bare skrive en privatbesked til mig så tager vi den derfra. -
Samf A sygeeksamen 2009, haster
ForumindlægHey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :) -
Dansk A Eksamen - forberedelse.
ForumindlægHej Alle:) Jeg skal snart til eksamen i DANSK A på hf. Jeg sidder og er igang med at forberede mig, men syntes mine noter bliver noget rod. Er der nogen af jer der kan give et godt råd til at holde styr på dem? Jeg skal op i 2 kendte tekster + en ukendt. Hvis jeg nu læser alle min afleveringe... -
Eksamen i samfundsfag A - problemformulering
ForumindlægHejsa, vi er tre piger der sidder til 24-timers eksamen i Samfundsfag A Vi har trukket økonomiske og politiske udfordringer, med bilag der fokusere på den økonomiske situation og om vi skal bruge af overskuddet på råderummet, samt hvordan pengene skal bruges. Vi har lavet følgende problemformule... -
Mundtlig eksamen -Engelsk A, HF
ForumindlægHej Jeg skal snart op til min mundtlige eksamen i engelsk a, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe den an. Hvordan skal jeg starte, uden at kludre kronologisk i det. Jeg har før fået at vide at jeg kludrer rundt i teksterne, men jeg ved ikke hvordan man starter og slutter på den ri... -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Matematik A netundervisning
ForumindlægNogen af jer som har læst mat A på netundervisning? Jeg overvejer det nemlig -
HF Engelsk B Skriftlig
ForumindlægHejsa, har lige været til skriftlig engelsk B eksamen på HF, hvor jeg fik skrevet en 3,5 sider. Har lige fundet ud af at der var max antal ord begrænsning på 900 ord, hvilket jeg jo nok har overskrevet lidt. Trækker det meget ned?? :S -
Bachelor i matematik
ForumindlægHej folkens. Jeg ved godt, at dette ikke er direkte relateret til matematik, men jeg vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle spørge. Hvor svært er det at læse en bachelor i matematik? Hvor meget kræver det? Jeg går kun i 1.G, og jeg har lige f&#2... -
Biologi A, Matematik B - Svært?
ForumindlægJeg har tænkt mig at tage biologi på A og matematik på B - er der nogle der ved hvordan niveauet er? :-) -
Matematik
ForumindlægOpg 1 Tegn linjerne (x,2•x-8) og (x,1 - x) og find deres skæringspunkt. Opg 2 A = (2,2) B = (2,4) C = (6,4) D = (6,2) E = (4,3) a) Tegn femkant ABCDE. b) Tegn linjen s: (x,x - 5) c) Spejl femkanten i linjen s. d) Skriv koordinaterne til A1,B1,C1, D1, E1. Opg3 Tegn... -
Matematik A + biologi A + fysik C
ForumindlægHejsa, jeg har forsøgt at reache lidt rundt for at se om der er nogen der tilbyder en hel fagpakke (gymaniset supplering) med matematik A, biologi A og fysik C sammen - altså i en pakke, men uden held, kunne jeg intet finde nogen steder. Jeg ved, og kan se, ag man tilbyder matematik A og fysik B... -
Dansk eksamen A
ForumindlægHej er der nogle ideer for en dispotion i dansk mundtlig A, så jeg ikke roder rundt i det? På forhånd tak
