Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3101 til 3120 af 3597
-
Stress..
ForumindlægHey.. Lige for tiden har vi så mange afleveringer og andre lektier for og jeg er blevet så stresset, at jeg næsten ikke kan sove om natten. Det er lidt ekstremt, men jeg tænker hele tiden på mine afleveringer og lektier, selv om natten når jeg skal sove. Hvis jeg går i seng omkring klokken 23:0... -
Elite-skoler
ForumindlægHvad er der galt i at opretter elite-skoler? Jeg mener, at det er sundt for et samfund, når man deler massen op. Nogen psykologer hævder, at det er godt for børn, hvis de er blandet. Det tror jeg ikke! Når elite-børn/unge er sammen virker det stimulerende, og de vil dermed opnå et bedre liv. Vi ... -
SRP - hiphop kultur og kvindeundertrykkelse
ForumindlægHej :) Jeg skal i gang med SRP og har valgt fagene Engelsk og Samfundsfag. Har valgt at beskæftige mig med hiphop kultur og kvindeundertrykkelse. I samfundsfag skal jeg finde en svær teori: hvorfor samfundet skaber et bestemt billede af kvinder. Herefter skal jeg have rapmusik ind som teori. Har... -
Hvad er STX og HTX? Hvad uddannelse kan man få? (Vigtig)
ForumindlægHej, jeg er i tvivl her, da jeg ikke ved hvad jeg skal efter folkeskolen. Jeg er en smule i rush nu da det er sidste år, hvor jeg ikke ved hvor jeg ender. Først og fremmest noget om mig: Fysik/Kemi/Samf/Geo/Bio er ikke noget for mig, da jeg rimelig er dårlig til det. Jeg har ikke fremmedsporg (fr... -
Tvungent A-niveau
Forumindlæg"Hvis det står til ministeren, skal alle gymnasieelever i fremtiden have enten matematik, fysik, kemi, fransk eller tysk på højt niveau." - http://politiken.dk/uddannelse/article308155.ece Bertel Haarder vil gøre det obligatorisk at vælge mindst en af de ovenstående fem fag. Iflg. Haa... -
Digt om sin mor.
ForumindlægJa, jeg skal skrive et digt om min mor. Men jeg kan ikke komme i gang. Hvordan kan man starte, og hvad er vigtigst, at have med, når jeg skriver et digt. Nogen der vil skrive et, så jeg kan få inspitration? -
Litterær artikel - Andersen og Knud Sørensen
ForumindlægJa. Så sidder jeg her, og skal igang med en litterær artikel - analyse og fortolkning. Overskriften på opgaven er "To heder", og indeholder et digt/sangtekst af H.C Andersen (Jylland mellem tvende have) fra 1859, og et digt af Knud Sørensen (Tilbageblik om en del årtier) fra 1928. Digte... -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
Natursyn under romantikken
ForumindlægJeg skal i AT skrive om natursyn under romantikken, og tænkte i den forbindelse på om nogen kan foreslå et værk der kan være super godt at arbjede med, og som er værd at tjekke ud. Gerne noget der enten viser nationaldyrkelsen eller dualismen og det åndelige i naturen, eller fortæller om hvordan ... -
Efter gymnasiet?
ForumindlægEfter dette skoleår skal vi 3g'ere videre i livet. Nogle holder et sabbatår, andre går direkte videre... hvad er jeres fremtidsplaner? Man behøver ikke at være 3g'er for at svare, folkeskolelever, 1., 2., 4. og 5.g'ere må også meget gerne :) Jeg vil gerne holde et sabbatår, hvor jeg... -
<3 Love <3
ForumindlægOverskriften siger jeg selv! Hvad er kærlighed egentlig??? Jeg ved hvordan det er at elske nogen, men jeg mangler en rigtig definition på kærlighed... :o) -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
Hård dommer
ForumindlægHam dommeren, som ikke har noget hår på hovedet ik' Han er meget hård, når han skal evaluere dem, som er inde og synge og han går meget over strejen synes jeg.. jeg forstår ikke at han har lov til det -
To sætninger jeg ikke forstår
ForumindlægKan nogen fortælle mig meningen bag disse sætninger: Im Westen ist sowieso alles besser. Das ist mir schon lange klar. Selbst der ehemal'ge DDR-Mitesser findet inder Kohl-Suppe selten ein Haar. Sådan som jeg forstår det: Alt er bedre i vesten. Det ved jeg allerede. Selv en tidligere DDR-spis... -
Hvorfor ser dansker mange muslimer i et dårlig lys?
ForumindlægHej, jeg skriver dette indlæg for, at få nogle ideer/responds/debat omkring "Hvorfor ser dansker muslimer i et dårlig lys", dette skal bruges til en Samfundsfagsrapport omkring religiøse/kulturelle sammenstød. Jeg ser en tendens i Danmark til at folk dømmer muslimer/etniske unge pga... -
X-Factor
ForumindlægGodaften alle sammen! :D I ser forhåbentlig (størstedelen, eller i hvert fald nogle af Jer!) X-Factor. Jeg synes i givet fald, det er et spændende program. (og sjovt) Mit spørgsmål lyder følgende, hvem synes I er bedst, og skulle vinde? Hvordan ser I på det indtil videre? Huhu, jeg, selv blev m... -
Haster Haster vil købe en bærbare
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har godt nok ikke forstand på bærbar så vil brug en af jer klog hoveder til at anbefalde mig en god bærbar .. Og hvor meget værdi skal man betal for jeg vil virkelig have en bærbar til næste måned men den må ikke være mere end 9.000 kr. -> men har hørt der er bærbar me... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds... -
Indlede sin sætning med "og"?
ForumindlægHvilken effekt har det hvis man indleder sin sætning med bindeordet "og"? -
dotbanner.dk
Forumindlægjeg har flere gange oplevet at det tager omkring 2.5 sekunder at loade denne side.. det sker som regel mest når jeg vil se profiler..
