Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3181 til 3200 af 65692
-
Eksamen
ForumindlægHej Er der mon nogen der ligger inde med eksamens noter til hhv. old og religion??? - Eller nogen som kender et godt link??? -
eksamen
ForumindlægHey.. jeg søger nogle oplysninger omkring det moderne gennembrud, romantikken og romantismen.. Er der nogen der kan hjælpe mig?? jeg skal til eksamen på fredag!! -
HTX skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen :-) jeg kunne rigtig godt tænke mig at spørge jer om i havde opgavesættene for skriftlig dansk HTX 2009 og 2010. tusind tak for hjælpen :D -
eksam
Forumindlæghej hvad skal man vide om i geografi som er vigtig til eksamen -
EKSAMEN?
ForumindlægDAWS.Hvordan forgår en fransk eksamen? -
Mundtlig matematik A
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal til eksamen i matematik på mandag, og har ærlig talt lidt svært ved at se 'hvor meget' man skal have med i hver besvarelse af spørgsmålene, og hvordan man skal gå frem og have en 'rød tråd'. Jeg har lavet dispositioner osv. over, hvilke formler og bevi... -
Skriftlig eksamen, hf-b
ForumindlægHermed følger kortfattede resultater fra dagens eksamen i B-niveau på hf. Der tages forbehold for regne- og trykfejl. Opgave 1 a) f'(x) = 1/x-10x Opgave 2 a) (a+b)^2-a*(a+2b) = b^2 Opgave 3 a) Grafen har et minimum i x=2, da fortegnsvariationen afslører, at funktionen er aftagende før ... -
antal ord dansk HF eksamen?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange ord/anslag en dansk skriftlig eksamensaflevering skal rumme anno 2011? Det står så vidt jeg har erfaret ikke oplyst noget sted, og min lærer har heller ikke kunne give mig et kvalificeret svar andet end, ikke for kort, ikke for langt. Hilfe bitte! -
engelsk eksamen skriftlig 2008 - ikke enig
Forumindlæghej, jeg er ikke enig med den skriftlige karakter jeg har fået til eksamen i engelsk 2008 B-niveau stx. Så jeg vil spørge om der er en der gerne vil kigge på den og give en bedømmelse af den - gerne et karakter. Så hvis der er en person herinde der er god til engelsk og gerne vil, må du gerne skr... -
mat a eksamen 2
ForumindlægHej der var et spg i mat a eksamen jeg ikke kunne klare, måske der er en her der kan hjælpe med resultatet. Jeg har vedhæftet hele spørgsmålet. opg a tror jeg nok jeg kunne løse mit svar er y=8-4x resten er jeg jeg uforstående over for. så helst svar med forklaring. de bedste hilsner Frederik -
Potensregning (STX C-niveau)
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her med en matematikopgave, der skal afleveres på mandag, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad min lærer mener med dette: Skriv følgende på formen a^x: 3^4 * 6^4 Er der nogen, der kan forklarer mig, hvad jeg skal gøre? Ved godt, hvordan jeg regner stykket u... -
stx A 1.022
ForumindlægJeg er kørt død i to opgaver, håber nogen kan hjæpe En funktion f. er bestemt ved f(x)= -2x^3+x^2+4x-3 Vis at tangenten punktet P(0,f0) er parallel med 4x-y+2=0 1.025 Der er givet en funktion f(x)=x^3-4x Grafen for f(x)afgrænser sammen med førsteaksen en punktmængde, der har et areal. a) Bestem... -
Mat stx 2009 december
ForumindlægHej JEg har brug for hjælp til følgende opgaver: Opgave 1: I en model for glukoseindholdet i blodbanen hos en person er g(t) mængden af glukose (målt i mg), der er absorberet fra mave/tarmsystemet t timer efter indtagelsen af glukosen. Det oplyses, at g′(t)=675000⋅t ⋅e−3t ,... -
stx gennemsnit beregner?
Forumindlæghej alle, Er der nogen der ved, om denne her hjemmeside ganger ens snit med 1,03 hvis man har 5 A-fag. Eller beregner den kun gennemsnittet af års-eksamenkarakter uden at tage hensyn til de 5 A fag? http://www.svendborg-gym.dk/karaktererstx/ Håber I vil tjekke det. -
Matematik 9. klasse afgansprøve
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i Matematik i morgen, og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med de basale huskeregler. Jeg kan fx ikke huske om en cirkels omkreds = R*R*PI eller om det er en anden formel. så, er der nogen der kan hjælpe mig med disse. 1. Udregning af cirkels areal/omkreds.... -
Hvilke Matematik emner og Matematikprogram?
ForumindlægHej! håber i kan hjælpe mig med lidt råd og vejledning. Jeg søger in på elektronikingeniør uddannelsen, men vil gerne være bedst muligt forberedt i matematik. Jeg har en HTX eksamen og er pt i mit sabbatår hvor jeg gerne vil bruge noget tid på at opfriske matematikken lidt og lære et bedre mate... -
Opgave 1.028 i vejledende eksamensopgaver i matematik.
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse opgave 1.028 i vejledende eksamensopgaver i matematik? Den findes via dette link, s. 10. http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf På forhånd mange tak :) -
Bedømmelse af skriftligt dansk eksamen
ForumindlægHej derude Jeg var i dag til skriftlig dansk eksamen, og jeg har selv en rimleig god mave fornemmelse, jeg er SÅ spændt på, at få en karakter, men samtidig nervøs. Jeg er ordblind og der vil derfor hænde nogle uundgåelige fejl. Er der et par kloge hoveder, der vil læse den igennem og gi... -
Eksamen
Forumindlægkommer de skriftlige eksamen altid før de mundtlige? -
Hjælp til til matematik (reducering, areal og excel)
ForumindlægHey læsere. I går havde jeg matematik terminsprøve (mit værste mareridt) og jeg er 99% sikker på at det jeg har lavet er et 4 tal værdigt. Men jeg vil gerne op på karakteren 10. Men 2 af mine store problemer er at jeg har ingen der hjemme der kan hjælpe mig som sådan med matematik og jeg har så...
