Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 3361 til 3380 af 52987
  • Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad for nogen stile emner kommer i den her år???? plzzz hvis i ved det så skrive det
  • Sygeeksamen 2004

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke emner det var til sygeeksamen sidste år?? (Snakker om studentereksamen)Og vil gerne have overskrifterne :)Og emnerne som var til studentereksamen i år??Håber nogen kan hjælpe.
  • hjælp please haster...

    Forumindlæg
    Hvad kan i sige noget "Clash of cultures"???? tak på forhånd Camz
  • 3. g dansk eksamen stil

    Forumindlæg
    Hej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer!
  • Spørgeskema

    Forumindlæg
    Hej! Vi er igang med en undersøgelse, m.h.t. Reality programmer. (Paradise hotel, jersey shore etc) 1) Mand/kvinde? 2) alder? (ikke nødvendigt) 3) Ser du Reality programmer? 4) Føler du, at du bliver påvirket m.h.t. selvopfattelse, sex og alkohol når du ser Reality programmer? 5) Tror...
  • Eksamen maj 2008 (Alvor og spøg) - bedøm den venligst

    Forumindlæg
    Det lader til, at jeg ikke er den eneste, der er RET så chokeret over eksamensresultatet i skriftlig dansk, hvorfor jeg nu ligger min opgaver herinde, for at få en vurdering med kommentar tak.....: Alvor og spøg _________________________________________________________ Ingen alvor uden spøg! Hv...
  • FSA - Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hey, jeg var bare interesseret i at høre, hvordan det gik med jer? Personligt valgte jeg nr. 4 om, at flere og flere teenagere fravælger sport. Den primære grund til, at jeg valgte den, er nok at hver gang jeg skriver en artikel plejer jeg at få 12 ;D Men hvordan gik det med jer?? Og hvad valgte i?
  • Hurtig tysk rettelse!

    Forumindlæg
    Hej! Du er velkommen til at tage et hurtigt kig på min stil, og skrive hvad det er, jeg burde arbejde på! På forhånd mange tak! Ich möchte gern von Linse Kessler und Ihrem Aussehen erzählen. Ich bin sicher, dass wir alle von Linse Kessler gehört haben. Gerade jetzt gibt es faktisch ein...
  • Hjælp til korrekturlæsning

    Forumindlæg
    Hejsa har skrevet et Essay, men som altid har jeg problemer med at rette min egne korrektur fejl. Hvis der er nogle derude der lige hurtigt, vil gennemgå den for basale/relevante fejl så ville det hjælpe betydeligt. Tak på forhånd.
  • stjålet stil?

    Forumindlæg
    min stil er blevet taget og lagt ud på nettet.. er der nogen der ved hvordan den kan slettes eller hvem man skal kontakte? for gider virkelig ikke have at min lærer tror jeg har sttålet den stil herfra.Håber der er nogen der kan hjælpe mig.Med venlig hilsen Sandra
  • The Whaler

    Forumindlæg
    Da jeg skal skrive et essay om novellen The Whaler, tænkte jeg på, om der var nogle af jer, som har nogle ideer til, hvad jeg skal indrage i min analyse.-en lille ide, er bedre end ingen!
  • Hvordan scorer jeg 13-tallet?

    Forumindlæg
    Hey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;)
  • IB

    Forumindlæg
    Jeg søger ind på Pre-IB her til næste år, og ville høre om der er nogle der oplevelser eller erfaringer vedrørende denne uddannelse? Jeg har snakket med et par elever, og har fået det indtryk at det er hårdt, men det hele værd. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget.
  • Kvantekryptering

    Forumindlæg
    Kan det passe, at man har lavet en kode, der ikke kan knækkes ? Hvis man har det forstår jeg ikke, at man har så mange ansatte i NSA når man allerede har et sikkert kommunikationssystem..
  • Opgave problemer..

    Forumindlæg
    Nogen som kunne hjælpe mig med at løse denne opgave.. den driller vildt meget.. http://snag.gy/OOpy3.jpg
  • hvilken grupper er dine referencegrupper

    Forumindlæg
    hvilken grupper er dine referencegrupper ?
  • paradise hotel

    Forumindlæg
    hej alle hvordan ville i sige at deltagerne iscenesætter sig selv ?? det nemt at se hvordan programmet iscenesætter dem, men synes det er lidt svære at se hvordan de iscenesætter sig selv. på forhånd tak .
  • Hjælp til Engelsk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i skriftlig Engelsk på mandag og ville gerne høre om nogen af jer har været til engelsk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikk...
  • Fra STX til IB

    Forumindlæg
    Hej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko...
  • adam og eva analyse (ideer)

    Forumindlæg
    hej jeg skal i gang med at analysere historien adam og eva (den i bibelen - det gamle testamente). men jeg ved ik helt hvordan har i nogle ideer? har skrevet et lille referat. på forhånd tak. det ville også være rart hvis i havde en analyse liggende som jeg kunne bruge til inspiration :)