Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3361 til 3380 af 65692
-
Matematik spørgsmål: stamfunktioner til polynomier med mere?
ForumindlægHej. Vi har nogle spørgsmål ang. matematik b-pensum, da vi skal op i mundtlig eksamen. Håber der er nogen der har tid og mulighed for at hjælpe kort med følgende: 1) Hvad går 'stamfunktioner til polynomier' ud på? Vi ved hvordan man integrerer og hvordan man uddrager stamfunktioner. Men ... -
Michael Strunge - Dansk mdt. eksamen
ForumindlægHej Alle =) Jeg er i den situation, at jeg skal til eksamen i morgen i mundtlig dansk A på STX:( Jeg har dog det problem at ét af de emner som vi kan komme op i er Michael Strunge, og i den forbindelse mangler jeg noter til hans følgende digte, da jeg var syg, da min klasse havde om dette emne: ... -
eksam
ForumindlægHey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :) -
Eksamen
ForumindlægHej alle.. har lige været op til tysk eksamen på a niveau, ville høre om nogen ville kigge min opgave igennem og eventuelt komme med et bud på karakter? Jeg sender det privat, når i har svaret.. -
Kan jeg tage en re-eksamen?
ForumindlægHej, jeg går på STX, 1. år lige nu, og har lige været oppe i samfundsfag. Mit mål er at jeg afslutter med et gennemsnit på 11. Jeg har 5 A-niveau fag, og jeg har lige fået 02 i samfundsfag, hvilket vil komme til at trække langt ned i mit gennemsnit, og hvis mit gennemsnit skal ende på 11, har j... -
Eksamen.
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen nu her engang i næste måned i religion.. frygter det helt vildt.. jeg er igang med at læse det meste op og skrive notater til.. er der nogen der har nogle gode råd evt? på forhånd tak D: -
Matematik
ForumindlægJeg er hjælpelærer til matematik på C, B og A niveau. -
matematik
Forumindlæghej er der nogen der har lavet lastbilen læsses ??? en matematik opgave -
tips til mundtlig eksamen(A)?
ForumindlægHej skal snart op til matematik eksamen og ville høre om der var nogen som havde gode oplevelser til deres eksamen, og om de evt. havde nogle tips og triks, de ville føre videre? -
matematik FSA, færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHEY Så blev vi også færdige med Færdighedsregningen og problemregning.. Hvordan gik det? Jeg tror jeg er omkring 12, men jeg ved ikke om jeg ryger ned på en 10ér.. Hvad syntes i om sværhedsgraden, og bliver der uploadet en rettenøgle til denne test? Håber det gik rigtig godt for jer alle sammen! -
har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen
Forumindlægdet er sådan at til min kommende eksamen vil jeg få en tekst på 1300 bogstaver. mit spørgsmål er bare om 1300 bogstaver og lyder:. om det er med mellem eller uden mellemrum for 1300 bogstaver? på forhånd tak. -
Får man nulstillet fravær når man starter på en ny stx uddannelse
ForumindlægHej Alle. Får man nulstillet sit fravær når man starter på nyt gymnasium (skift fra stx-stx) ?? Mvh -
Klage over årskarakter?? -STX
ForumindlægHej (: Jeg har fået 02 i religion (på c niveau) som årskarakter, og da jeg ikke skal op i religion bliver den videreført på mit eksamensbevis. Jeg har fået 02 hele året, og det skal siges at jeg allerede efter den første karaktergivning snakkede med læreren om det... Hun sagde blot at hun ikke ... -
9. kl Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej alle sammen!Jeg skal op her på torsdag (d. 9 Juni)til mundtlig matematik og jeg er ikke helt sikker på hvad jeg kan komme op i! Jeg har hørt at det er inden for emnet geometri? Det har alle mine venner hvert fald været oppe i både i år og sidste år!Jeg er ikke den skarpeste til matematik så d... -
skriftlig eksamen dansk 2004?
Forumindlæghvordan er det gået med jer folkens? hvilke emer valgte i? er der nogen der skal op i tysk her på onsdag? -
Akut hjælp! Matematik opgave.
ForumindlægHejsa! Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Både a og b? Har siddet og knoklet med den i 2timer nu. -
Hjælp TIL MATEMATIK
ForumindlægPlease hvis i er gode til matematik så skriv til mig please -
Matematik
ForumindlægHejsa Jeg har brug for lidt hjælp til Mat C, Skriv lige privat til mig dem der har tid og kan hjælpe i det overnævnte niveau. mvh. Fassos -
matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig lidt med dette opgave, jeg gik fuldstændig i stå.:( i en næringsopløsning kan antallet N(t) af bakterier t timer efter et forsøgs begyndelse beskrives ved N(t)=150*e^0,5766t 1) hvor mange bakterier findes der til tiden t=6 2) hvor mange procent øges antallet a... -
Matematik- HASTER!
ForumindlægEr der nogender vil lige hjælp mig med opgaven? eller bare fortælle mig hvilke formle jeg skal brug. Så er I mega søde. faktoriser polynomiet p(x)=x^6 - 18x^4 - 25x^3 + 74x^2+ 190x+ 168, og angiv antallet af rødder. bestem derefter rødderne.
