Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3381 til 3400 af 65692
  • Matematik.

    Forumindlæg
    hejsa...bare lige et lille spørgsmål angående ekspontielt udvikling. Gælder de samme regler for at finde b og a for både F(x)=b*a^x og f(x)=b*x^a?merci.
  • HJÆLP MATEMATIK

    Forumindlæg
    Hej. Nogen derude der kan hjælpe Giv en kort redegørelse for den første opmåling af Danmark. Redegørelsen skal indeholde en skitse af bestemmelsen af positionen på målebordet af en kirke i landskabet. Giv en redegørele for princippet i den trigonometriske landmåling. Håber nogen kan hjælpe....
  • Matematik

    Forumindlæg
    Forkert..ignorer opslaget
  • matematik

    Forumindlæg
    kan i hjælpe mig med at regne det ud. 1)jeg havde 2500 kr. der er 60% tilbage. hv0r meget er det? hvordsn skal jeg regne det ud?:(
  • matematik hjælp..

    Forumindlæg
    http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=79391 nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: jeg skal først beregne udfoldningsradius(s) når vinkel A=35 grader?
  • Hjælp til matematik...

    Forumindlæg
    Hvad er intvalet mellem [108,61;111,39]
  • matematik

    Forumindlæg
    En virksomhed ønsker at introducere en ny vare på et givet marked. Virksomheden har fundet frem til, at det forventede årlige sagl af den nye vare kan beskrives ved: f(x)=400*x*e^-0,2x , x tilhører [0;20] hvor x angiver antal år efter introduktionen. Beregn dte forventede salg 15 år efter introd...
  • Matematik

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med disse to opgaver. Sidder lidt fast :) Tak på forhånd
  • matematik

    Forumindlæg
    hej er der nogle af jer der ved hvordan man beregner følgende opgave? beregn uvi endeks 10 juli kl 12 uv målt i W/m2 er 0,13 tip til opgaven er: UV indeks er defineret ved at 1 UVI = 0,025 W/m2 eksembel: et uvi indeks på 5 svarer til at man modtager 0,125 W/m2 tak på forhånd!
  • Hvad svarer til matematik på B-niveau i ulandet?

    Forumindlæg
    Hej For at kunne komme ind på den uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver det at man har matematik på B-niveau, eller tilsvarende fra udlandet. Jeg bor pt. i Beijing, og tænkte at jeg ville finde et kursus herude. Nu er problemet bare at jeg ikke ved hvilket niveau jeg skal lede efter....
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvordan foregår den skriftlige og mundtlige eksamen i samfundsfag på B?
  • matematik

    Forumindlæg
    Ville I være venlige at hjælpe mig med 4 øvelser. Jeg har et bud til alle 4 øvelser.. Deraf kan I så hjælpe mig Jeg vil være glad. Faget er Matematik. Ærbødigst IIII http://peecee.dk/?id=10473 a Udregn indekstallene med 1992 som basisår. a 9624/8648*100 = 111,28 9218/8648*100 = 106,59 1...
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Har problemer med en matematik opgave, håber i kan hjælpe :-)
  • Mat IT eksamen HTX lidt facits?

    Forumindlæg
    Hejsa. Har lidt svar jeg vil høre om er rigtige:a) Lydintensiteten i 3 m når dB er 100Jeg får intensiteten til I=0,01 W/m^2b) Beregning af effekten PJeg får effekten til P=1,13097c) Afstand hvor lydstyrke er 85Får jeg til 16,8702m
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal måske op i tysk eksamen i år og jeg bliver meget nervøs når jeg tænker over det. Har i nogle gode råd til hvordan man kan klare sig godt til selve eksamen, for jeg bliver så nervøs og ender altid med et 7 tal.
  • Eksamens hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej Allesammen!! Jeg har de seneste par dage gået og læst op til mundtlig samfundsfags eksamen.. Vi har fået opgivet aktuelt stof i alle emner, men hvordan skal man behandle dette aktuelle stof til eksamen, skal man referere til det eller skal det blot give et eksempel på den læste teori.??
  • Hvilket computer-program til matematik og fysik?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det*
  • Hjælp, Matematik A Pensum

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med forberedelserne til min mundtlige mat a eksamen, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp til følgende: 1) En redegørelse for determinanten for et vektorpar - Hvordan skal det redegøres, jeg forstår godt udregningen af determinanter og dens metode, men hvad er determina...
  • Mundtlig matematik- 10 klasses neveau

    Forumindlæg
    Hej.. jeg er en dreng på 17 år som snart skal til mundtlig matematik eksamen, og jeg tænkte på om der var nogen af jer(der havde været til det før) som kunne give nogle gode råd til hvad man skal vide før man har en chance for at bestå? ~tak
  • matematik

    Forumindlæg
    Reducér : 7(2a + 4b) – 2(5a – 2b)Hvad giver dette stykke???