Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3441 til 3460 af 160716
-
hhx eller stx ??
Forumindlæghej alle :) jeg er lidt forvirret. Jeg ved ikke om jeg skal vælge hhx eller stx efter 9. ? :) mine veninder siger det ikke er en særlig god ide at vælge hhx, når jeg ikke er særlig god til mat.. får kun 4. Hvilke muligheder er der efter hhx og stx ? :) jeg elsker samfundsfag, dansk, biologi og ge... -
Mat a
ForumindlægPunkterne A(2,3) , B(12,4) og C(3,6) danner en trekant ABC En ret linje l går gennem punktet B har parameterfremstillingen. x=12+t y=4+t*-5 Bestem koordinaterne for de punkter p på linjen l, for hvilke areal af trekanten APC bliver 17 Nogen der kan hjælpe??? -
Resultater eksamen 1-årigt mat A skr
Forumindlæg2)53,13 grader(72/40^½ ; 24/40^½)A=323)(x,y,z)=(0;-12,8;3,6)+t(3,2;6,4;-7,2), t£R(1,6;16;0)92,16x+40,96z-147,46=0A=50,44)23,94204,8 = 65,2 phi5)(5/4)x-2y=-(x^2-5x+4)^½, 1>x>46a)P(-2)=(-8,0) P(-1)=(0,-6) P(0)=(0,-8) P(2)=(0,0)118,0 gradert=+/-(2/3)^½Har desværre kun for prøven med hjælpemidl... -
matematik årskarkter
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg ... -
FSA maj 2008 - Danfoss
ForumindlægHej :) Er der nogle der ligger inde med alle opgaverne ubesvaret til FSA maj 2008 - Danfoss? Har nemlig smidt mine væk og skal snart aflevere.. HJÆLP -
Matematik Aflevering
ForumindlægNogen som har lavet en mateamtik aflevering på Handelskole niveau b, fra maj 2003.?? Så vil jeg meget gerne have den sendt... Mange tak.. Hjælper gerne med noget andet til gengæld... Håber nogen vil hjælpe... -
Mat A hjælp
ForumindlægHej, Jeg forstår ikke denne opgave, det ville være dejligt med noget hjælp :) -
Matematik B
ForumindlægHey:\n\n1. Punkterne A(-1,1), B(3,5) og C(1,—3) er vinkelspidser i en trekant ABC.\n Tegn situationen og beregn trekantens sidelængder eksakt..\n Beregn længden af højden h fra A på siden a eksakt.\n Angiv tilnærmede værdier for de 4 beregnede stykker (1 dec.) og kontroller resultaterne på figure... -
Kemi A-niveau
ForumindlægHej Jeg ville lige høre om nogle havde lavet opg. 2 i maj 1993 og opgave 1 i maj 1995 I studenterhæfterne...Ville bare lige høre om der var noget hjælp at hente... -
Teknisk matematik - hjælp
ForumindlægHej Jeg har problemer med nogle matematik opgaver, jeg har allerede løst dem som jeg kunne finde ud af... Det er opgaver fra bogen Teknisk Matematik af P. Madsen. 1. den første opgave er opg 230, her kan jeg ikke finde ud af E, hvor jeg skal finde en ligning for højden af ha - En der kan fort... -
FP9/FSA 2017 Maj
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i den FP9 prøve i englesk, som der udkom sidste år, og ville bare høre om nogle vil skrive hvad den stil gik ud på, da jeg godt kunne bruge lidt forberedelse :) -
Mat A
Forumindlæghej jeg går nuværende på turbo kursus som jeg skal op til i august jeg bestod gymansiet i juni jeg tror ikke jeg består eksamen men jeg vil gerne gør et forsøg kan jeg så tag et halvt års matematik a på enkeltfag hvis jeg dumper til min dtu adgangseksamen. og kan jeg strege min eksamen fra dtu ... -
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau?
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
Matematik hjemmesider
ForumindlægHej, er der nogle der kender til nogle fede hjemmesider, hvor jeg kan øve matematikken. Da det ikke kører så godt for mig der. -
Sommerkursus matematik
ForumindlægHej, Er der nogen her som har erfaring med at tage matematik A på sommerkursus? Vil gerne høre for og imod da jeg overvejer at gøre det til sommer. Jeg vil gerne søge ind på aktuarstudiet bagefter. Jeg er rimelig godt med på mat B. Vh -
maj 2004
ForumindlægNogen der har lavet opg 3 e...??? er helt lost -
Var du til FS10 i maj?
ForumindlægI så fald hvad var overskriften på den opgave du valgte? Jeg skal bruge den til inspiration til en fristil. -
Hjælp til fysik A
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 3.g og har fysik på a niveau Jeg vil rigtig gerne klare mig bedre i fysik, sådan meget bedre og især i det skriftlige, da jeg højst sandsynligt kommer op i den til eksamen. Problemet er at jeg i mine skriftlige fysik afleveringer engang imellem får fejl, og dem vil je... -
Matematik 8) ..
ForumindlægAltså har nogle opgaver for til imorgen. Har lavet alle opgaverne, men der er så nogle som jeg ikke helt er sikker på? synes at resultatet ser lidt underligt ud S; opgaven: Søren sætter 4500 kr. i en bank til 9½% p.a. a) Hvor meget vil han kunne hæve efter 4 måneder? b) Hvor meget vil han have ...
