Fysik

Hjælp til fysik A

27. februar 2018 af Michel0 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle sammen

Jeg går i 3.g og har fysik på a niveau

Jeg vil rigtig gerne klare mig bedre i fysik, sådan meget bedre og især i det skriftlige, da jeg højst sandsynligt kommer op i den til eksamen.

Problemet er at jeg i mine skriftlige fysik afleveringer engang imellem får fejl, og dem vil jeg gerne minimere, så jeg til terminsprøven (om en uge) og til eksamen (til maj) kan klare mig så godt, at jeg kan få 10, måske 12

Jeg gør allerede mit allerbedste og læser lektier hver gang og gør mine afleveringer grundige - men jeg tror at jeg bare ikke har nemt ved det

I mine sidste 2 afleveringer fik jeg 2 fejl i den ene og 4 fejl i den anden...

Hver fejl er en delopgave, og da min lærer hverken giver karakter eller skriver hvad man har gjort forkert så ved jeg simpelthen ikke hvad det er og hvor mange point man i så fald vil få

Han bliver også lidt mopset hvis man spørger ham eller spørger om hjælp - han er lidt en doven lærer, som jeg har opgivet - så jeg lærer mig selv det meste

Men jeg kan se at de opgaver jeg har fået fejl i alle er under emnet elektriske og magnetiske felter, og selvom jeg har læst kapitlet om det emne grundigt og terpet det, så er opgaverne stadig en overraskelse hver gang...

Nogen der kan hjælpe mig til at blive bedre?

MVH


Skriv et svar til: Hjælp til fysik A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.