Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3461 til 3480 af 65692
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har lavet dispositionerne til alle mine basistekster Må jeg gerne tage dem med indtil selve eksamen? Eller må jeg kunne have dem i forberedelsen ? Mvh. En fortvivlende gymnaiseelev :)
  • Dispositioner mundtlig matematik (10. klasse)

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvordan en god disposition er i matematik? Har i muligvis et eksempel på en disposition må i meget gerne sende. Jeg har nemlig svært ved at lave en god dispostion til mundtlig matematik... :D
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hvis man vælger Matematik A på gymnasiet, starter man så med at lære Matematik A i 1.g Eller bygger det op så man lærer C i 1.g og B i 2.g og så A i 3.g
  • Matematik B - optimering

    Forumindlæg
    Godaften Studieportalen :-). Jeg brænder lidt inde med følgende opgave: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/120126%20stx%20113%20Matematik%20B.ashx (scroll ned i bunden) - det er opgave ...
  • matematik

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg elsker matematik. Men problemet er at nogen gang har jeg bruge for hjælp og jeg vil gerne spørger om i kender nogen god hjemmesider hvor man tydeligt kan lære matematik. Tak på forhånd..
  • Hjælp med min matematik opgave

    Forumindlæg
    En mand var for 10 år siden dobbelt så gammel som sin søn. I dag fylder de tilsammen 95 år. Hvor gamle er far og søn i dag? Løs opgaven vha. ligninger!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen derude der er frisk på at læse korrektur af et tekststykke på spansk? Teksten er det jeg skrev til min skriftlige eksamen i spansk idag, vil gerne vide om jeg lavede noget forkert/hvad jeg lavede forkert, det er bare en kort oversættelse i skal læse.
  • eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan forklare mig hvordan eksamen foregår og hvilke tekster man kommer op i.
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej :-) ved i hvornår det er man får afvide hvad det er man har fået i karakter i afgangsprøverne?
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    ER der nogle, der har resultaterne på naturfag skriftlige prøver, dem som man normalt har til terminsprøver.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Hvad kan man perspektivere slaveri i Amerika med? - på forhånd tak for hjælpen.
  • A, eksamen imorgen !! hjælp

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen der kan hjælpe med en ...
  • Forberedelse til spansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne!
  • AT - 2010 Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914

    Forumindlæg
    AT - 2010 Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har fundet ud af at jeg skal skrive noget om; at man flyttede fra land til by, normerne blev ændret, en arbejdbevægelse begyndte, nyt parti(er) (socialismen), og en analyse af roman stuk ...
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til 3.G dansk eksamen om ikke så længe, og jeg har ikke helt fundet ud af hvordan det fungerer. Her tænker jeg primært på forberedelsestid og eksiminationstid. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.På forhånd tak.
  • MATEMATIK

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er en cirkel bestemt ved ligningen: x^2 + 2x + Y^2 - 4y -3 = 0 og en linje bestemt ved ligningen: y=4x Bestem koordinatsættene til skæringspunkterne mellem cirklen og linjen. vil i ikke lige hjælpe....
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ?
  • Mundtlig matematik b - hhx

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til mundtlig matematik b eksamen på Tirsdag, men jeg har nogle problemer med nogle af spørgsmålene som jeg skal besvare hjemmefra og jeg håber at der er nogen som kan hjælpe. - Hvordan forklarer man om lineær programmering, evt. med eksempel - Hvordan løser man en eksponentie...
  • matematik

    Forumindlæg
    Nogen, der kan hjælpe mig med at rette matematik ?
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg sidder fast i en matematik opgave med dette stykke som jeg ikke kan finde ud af Et andengradspolynomium er givet ved p(x) = 3x^2 + 6x + c, hvad skal c være, for at grafen for p(x) netop rører x-aksen ét sted?