Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3481 til 3500 af 160716
-
Word-Matematik
ForumindlægHvis man godt vil lave alle de "smart ting" til en matematik aflevering på computer, hva program skal man så bruge? Hva kan i anbefale a program og er word 2007 godt? -
6a maj trapezformet indhegning
ForumindlægEn hvis eksamensopgave 6a fra maj et eller andet år, der giver 15point.Jeg har en trapezformet indhegning ABCD den er delt i en trekant, EAD, og en firkant, EABC. Alle vinkler i firkanten er 90grader og de to "lodrette" sider har længden X. De to kateter i trekant DEA har også længden X... -
Matricer i matematik
ForumindlægHeej (: er der nogen som kan hjælpe mig med hvad en Matrice er i matematik? Hvordan et reaktionsskema oversættes til matriceregning? Det er til en matematik aflevering. Går i 2g nemlig.. Håber at der er nogen som kan hjælpe? (: -
STX eller HHX?
ForumindlægHej, Jeg går lige nu i 9. klasse og står i den her situation, at jeg skal på enten HHX eller STX efter. Problemet er, at jeg ikke ved om jeg skal vælge HHX eller STX. Jeg har været på brobygning på begge uddannelser i 8. klasse, hvor jeg efter det, er fundet frem til at HHX umiddelbart siger mig ... -
Samf. A skriftlig eksamen
ForumindlægGode råd til samf. A stx skriftlig eksamen ?? -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
Matematik - toppunkt
ForumindlægHej.Da jeg lige har været syg, er jeg gået glip af undervisning i toppunktet af parabler. Min lærer har givet følgende opgave: Toppunkt for parablen med ligningen y = A*x^2+B*x+C er giver ved formlen. (-B / 2A ,-D / 4A hvor D=B2 - 4*A*C Jeg håber at nogle kan give mig en vejledning til at ud... -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Prøve - i matematik
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp til en prøve i matematik. HIGH SCHOOL Emma og Rasmus skal i 8. Klasse. De vil gerne på high school efter 9. Klasse. De ønsker at spare op til dette ophold. Emma har fra sin konfirmation 21.850kr på en bankkonto i Jyske Bank til 2% p.a. Rasmus har fra sin konf... -
Problemregning 2010 maj-juni
ForumindlægHej alle I en af problemregningens opgaver står der at man skal finde ud af hvor mange procent hjemturen var dyrere end udturen. Hjemturen koster 6000kr. udturen koster 4396 kr. prisforskellen imellem Hjemturen og udturen er 1604 kr. På forhånd tak -
Problemregning maj 2009
ForumindlægEr der tilfældigvis nogle som ligger ind med problemregningen fra 2009? -
Skriftlig eksamen 22 maj
ForumindlægHey Andre dejlige bio-nørder ;)Hvad synes i om opgave sættet i dag?Personligt synes jeg det var okay og der var noget om lidt af værdt! -
FSA maj 2011
ForumindlægEr der nogen der har været igennem denne test da jeg har brug for hjælp og vil vide om i har fået rigtig i den da jeg har brug for hjælp. -
Essay maj 2009
ForumindlægEr det her et essay? Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan man skriver et essay. Jeg forstår, at man skal reflektere over den tekst man har fået udleveret og skrive sine meninger om det der står. Jeg er endnu ikke færdig med mit essay, men det vil være rart, hvis I vil fortælle mig, om det er et ess... -
Majs og mutanter 3 spørgsmål
ForumindlægHar disse 3 spørgsmål som jeg har svært ved at besvare: Hvordan nedarves det mutagen du arbejder med? Hvilken farve fænotype havde majsfrøernes forældre? Hvordan kan arv og miljø påvirke kloryfyldannelsen -
Hjælp til et stykke matematik
ForumindlægHej vil i hjælpe mig med et stykke? A) 0,75% af 280.000 håber i vil hjælpe hilsen Maiz -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
Mundtlig Matematik
ForumindlægJeg går i 10. klasse, og for 2 uger siden fik vi udleveret et tilmeldingsblanket som vi måtte udfylde med hensyn til mundtlig og skriftlig eksamener. Derfor valgte jeg ikke at sætte kryds ved (mundtlig matematik). Er det frivilligt/valgfrit at man ikke SKAL op til mundtlig matematik. Skolelederen... -
Hjælp til matematik opgave!
ForumindlægHejsa, går på stx og har hårdt brug for lidt hjælp til en matematik opgave. Jeg ville sætte stor pris på noget hjælp fra en herinde. Matematik opgaven er om geometri, som jeg aldrig har været mega skarp til. Jeg har for en god ordens skyld, vedhæftet selve matematik opgaven. Det er opgave 1, 2 og... -
STX spørgsmål
ForumindlægHey mates. Jeg har et par spørgsmål omkr. STX (er lige startet) 1. Hvilken slags afleveringer skal man aflevere? Jeg mener, er det en slags stil, hvor man skal skrive om et emne eller hvad? 2. Er DHO i 1.g?
