Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3541 til 3560 af 160716
-
RENTER-MATEMATIK
ForumindlægHar lige stødt ind i en problem ! :) har fået opgaven følgende: På en konto, hvor der er en fast rentefod på 2.1 % indsættes 17.500kr. Hvor mange penge står der på kontoen efter 1.2.3.4.5.6 terminer? -
Matematik -Ligning..
ForumindlægHeejj .. er stødt på dette spørgsmål som jeg virkelig ikke forstår :/ For hvilke tal a, har ligningen ax^2+3x+6=0 to løsninger? - Jeg er virkelig ikke ligefrem skarp til matematik og specielt ikke til ligninger :. så vil jeg meget gerne bede om en meget nem og forståelig måde at få det forklar... -
Matematik opgave
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med en matematik opgave I en retvinklede trekant, ABC er b=14 og A=10°. Beregn de resterende sider og vinkler i trekanten? </o:p> -
Matematik og frustration
ForumindlægJeg forstår ikke sinus. Og er jeg den eneste som har matematik afleveringer med ham fessor. Min matematik lærer som er en meget venlig mand plejede at give mig 12 og 10. Nu jeg endt nede på 7 og det meget frustrerende. Men jeg vil vide. Er det virkelig rigtigt, at man får flere point for at skriv... -
matematik, signaler
ForumindlægHej, kan dette: z(t) = [-(2/phi)[sin(1000*phi*t) + sin(2000*phi*t)/2 + sin(3000*phi*t)/3 + sin(4000*phi*t)/4] omskrives til denne her: z(t) = Acos(omega_z*t + A_z). og z(t)er periodisk, bestem grundtonefrekvensen f_0. hvordan gær j d? please help me -
Microsoft Office 2013 til billige penge HER
ForumindlægHej Dette indlæg er en hjælpende hånd elever! Jeg har nemlig nogle "pakker" af Microsoft Office 2013! Vejledende pris: 999 kr. Min pris: 499 kr. + vejledning til installation, hvis det er nødvendigt :-) Hvis du er interesseret; kontakt mig via. det interne beskedsystem. Mangler du ... -
Matematik og dansk
ForumindlægKære folkens. Her om lidt skal jeg aflevere en synopsis, hvor mit overemne er "Mad og mennesker" samt er fagkombinationen Dansk A og Matematik A. Jeg er meget forvirret over det og har ingen ide om hvordan jeg forbinder de to fag samme med emnet -
Matematik lektiehjaelp
ForumindlægHej peeps! Jeg vil hoere om der er nogen som ved, hvor man kan faa noget lektiehjaelp i matematik på B-A niveau? -
eksamensbevis (STX)
ForumindlægHej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter? -
hhx / stx
ForumindlægHej, jeg er utrolig meget i tvivl om hvor jeg vil hen efter 10. klasse. Mine karakterer har ikke været super gode det her år, og vil gerne enten på hhx eller stx.. Jeg har hørt STX skulle være fyldt med hippier, og HHX skulle være fyldt med snobbede personer.. jeg kan godt lide fagene der er på H... -
StX eller 10??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 9, kl og vil virkelig gerne på STX efter folkeskolen! Men jeg ved ikke, om mine karaktere kan klare det.. Jeg har mange 7-taller og nogle få 10 taller, samt lidt 4-taller!! Kan man godt komme ind på STX med ca, tre 4-taller? Jeg vil ikke på 10, efter folkeskolen, da j... -
Stx- Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg har idræt på B-niveau på STX, hvilket jeg skal afslutte til sommer. Vi skal således snart til at lave drejebog og bestemme, hvilke discipliner, vi vil op i til eksamen. I starten af året lavede vi et obligatorisk forløb om træningsplanlægning med fokus på aerobe træning. Dette for... -
STX eller HF ?
ForumindlægHej jeg går i 10.klasse på efterskole og er lige blevet 18 år. Jeg har søgt på stx efter sommerferien men nu er jeg i tvivl om det var det rigtige valg. På mine ønsker af stx har jeg valgt en naturvidenskabelig linje - vil gerne være noget inde for "læge verdenen". Men der er allere... -
Matematik lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg går i 3g på et gymnasium på frederiksberg. Jeg har matematik på a-niveau og jeg har brug for en dygtig matematiker til at hjælpe mig med matematikken. Jeg har dygtig til matematik men er faldet af på den det sidste år. Hvis du 1. er god til matematik a-niveau. 2. bor på frederiksberg el... -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej alle sammen, Er der ikke en venlig sjæl herinde, som kan hjælpe mig med opgave 2-5. Radiussen for cirkelbuen som gangbanen følger er 13, og vinklen som ganbanen danner er 22.62 grader. På forhånd mange tak for hjælpen -
Matematik - Procentregning
ForumindlægHej allesammen sidder og laver mine matematik opgaver, men er kommet til en svær opgave... Hvordan får jeg decimaltalet til en brøktal? -
Matematik og dansk
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen, der ved, på hvilken måde fagene matematik og dansk arbejder sammen på? På forhånd tak! :) -
Matematik reducere
ForumindlægHej, jeg er g&#229;et i st&#229; p&#229; denne opgave: Reducer udtrykket: (a+2b)^2 - (a+2b)(a+b). H&#229;ber der er nogle som kan hj&#230;lpe. -
IB eller STX?
ForumindlægJeg er en meget sprogligt interesseret elev som har en lille drøm i maven om at komme til England engang. Jeg går i 9. kl og prøver at bestemme mig for, om jeg skal tage en supersproglig STX i nabobyen hvor jeg kender folk. Eller tage udfordringen op og tage en IB 1 times tid væk "helt ale... -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHej Hvor kan man finde nogle eksamensæt for matematik hhx A niveau. Har indtil videre fundet et på youtube, men vil gerne finde nogle flere. Hvis i ved hvor de eksempelvis kunne være eller har nogle selv så kan i bare sende link eller dele herunder. Hvis i ved noget om på B niveau ville det også...
