Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3701 til 3720 af 154032
  • Samfundsfag A Engelsk A

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP i samfundsfag A og engelsk A. Mit emne er kriminilaitet i USA hvor jeg har valgt at tage fat i seriemorder. Jeg tager også fat i Jeffrey Dahmer serien. Skal dog kun tage fat i to afsnit, hvilke afnsit vil i anbefale? Har selv set serien
  • Finde a når 8=2^a

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af hvorfor: 8=2^a Giver a=3 Nogen der kan hjælpe med en forklaring????
  • Skriftlig eksamen 2007, hf-c (Opgavesættet)

    Forumindlæg
    Jeg har indscannet og lagt opgavesættet online til dagens eksamen i matematik på C-Niveau.. Opgavesættet kan downloades herfra: http://opgaver.9th.dk/hfc-matematik2007.pdf Venlig hilsen 9th.dk
  • a^b*b^a

    Forumindlæg
    Sidder og grubler over, om det er muligt, at reducere "a^b*b^a" Håber der er nogen der kan hjælpe mig :) på forhånd tak
  • Hjælp til at løse spørgsmål til Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Har vedhæftet spørgsmålene. Er der nogen der gider at hjælpe med at løse dem? Tak.
  • a,b,c = sproglig, x,y,z = matematisk

    Forumindlæg
    Plejer det ikke at være sådan, at de første bogstaver i alfabetet bruges til de sproglige klasser/studieretninger, de sidste bogstaver minus æ, ø, å er matematiske og "dem i mellem" er samfundsfaglige/kreative og hf-klasser?
  • din mening om min skriftlige eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil rigtig gerne have at nogle af jer læser min opgave og derefter vurderer den. I skal bare være helt ærlige. Jeg skriver en kronik omkring programmet Sandhedens Time med tema og overskrift "grænseoverskridende underholdning".
  • Råd til engelsk B skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej ! Som vi ved er der snart termins prøver og derefter de rigtig eksamer. Jeg sidder her og er ekstrem nervøs over skriftlig engelsk som jeg har på B niveau. Jeg bange for for det første og overhovedet forstå den tekst man får og for det andet og kunne nå at skrive 600-900 ord på de 4 timer. Je...
  • SKAL man op i en skriftlig eksamen på B niveau i 2.g?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i 2.g her til sommer. Jeg er i tvivl om hvorvidt man SKAL op i et skriftlig B niveau fag? Da matematik, er det eneste fag jeg har på b, da jeg har hævet engelsk, er mit spørgsmål om jeg så SKAL op i skriftlig matematik, da der ikke er andre b niveau skriftlige muligheder? ...
  • At vide DK skriftlige eksamen på forhånd

    Forumindlæg
    Jeg skriver her fordi jeg vil i forbindelse med de andre af jer, der ligesom mig via omveje har kendskab til de forskellige tekster, der bruges til gymnasiets dansk skriftlig eksamen 2004.Jeg har nemlig nogle konkrete spørgsmål gående ud på perspektiveringsmuligheder.
  • Søger en som er optaget på Biologi på ku '07

    Forumindlæg
    Hej.. Eftersom jeg er en af de uheldige med en dårlig postomdeling, får jeg ikke mit brev før på mandag. Jeg ved at jeg er kommet ind, men jeg er spændt på at se hvad der står i optagelsesbrevet. Så jeg tænkte at en anden som er blevet optaget på biologi på ku i år, kunne give mig et resume af hv...
  • Biologi hjælp søges B niveau 150kr tilbydes i timen.

    Forumindlæg
    I Må meget gerne send en besked hvis dette vækker interesse, og gerne person med noget viden omkring biologi.
  • Samfundsfag A Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive SRP i samfundsfag A og engelsk A. Mit emne er kriminilaitet i USA hvor jeg har valgt at tage fat i seriemorder. Vil høre om der nogen der selv har skrevet om det i SRP? eller bare nogen der ved noget om hvilke Kvaltetative data og kvanteative om seriemoder der er. Jeg tager ...
  • Samfundsfag A Engelsk A

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet SRP i Samfundsfag A og engelsk A, som kan give nogle gode råd? Har valgt emnet kriminalitet i USA. Skal nemlig snart aflevere problemstilling.
  • Skriftlig engelsk - gode tips til at blive bedre.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er en pige, som går i 8.klasse. Et af mine faglige problemer er engelsk skriftligt . . Er der nogen herinde, som kan give nogle gode og effektive tips til at få et større ordforråd i engelsk, måske nogle hjemmesider hvor jeg kan øve mig ?? Ligger på 10 i skriftligt engelsk, men har det...
  • Fejl i min skriftlig dansk fodnote - har det en stor betydning?

    Forumindlæg
    Det var meningen at man skulle skrive fodnoter som "fodnote"1 , men jeg kom til at skrive min fodnote som "fodnote1", har det en stor betydning for min skriftlige karakter?..
  • Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?

    Forumindlæg
    Ja, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh.
  • (a+b)- b (b-a)-a (a-b)+a osv.

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved, hvordan man regner, fx (a+b)-b ud, nogen der kan hjælpe?
  • Journalistikkens selvmord - dansk skriftlig eksamen 2011

    Forumindlæg
  • Skal op i eksamme både skriftlig og mundtligt i hele pensum

    Forumindlæg
    Pga. af sygdommen har jeg høj procent i fravær. derfor skal jeg hele pensum 12i alt inkludere AT Undskyld mit sprog, Hvad fuck skal jeg gøre ? Hæng mig selv ? haha