Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3781 til 3800 af 65692
-
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i skriftlig fysik i morgen, men er ikke speciel skarp i faget. Er der nogen som ved, hvordan jeg udnytter pointsystemet mest muligt i forhold til opgavebesvarelse? Eller har nogle godde råd? -
Afsluttende eksamen virkelig brug for hjælp! :)
ForumindlægHej Alle brugere. Jeg står i et kæmpe dillemma jeg er ved at forberede mig til den afsluttende eksamen i matematik i morgen: jeg kan virkeligt ikke forstå følgende opgave, så hvis nogle ville give en hjælpende hånd med ville jeg være evigt taknemmelig: Lad følgende funktio... -
Jeg har virkelig brug for hjælp med en matematik aflevering. ??
ForumindlægJeg sidder her med en opgave der lyder sådan: I en model kan antallet af biler i Grønland i perioden 1966 - 2005 beskrives ved f (x) = ax + b Hvor f (x) er antallet af biler og x er antal år efter 1966. Det oplyses i opgaven, at der 1975 var 1925 biler. I 2005 var der 4977 biler. Jeg skal bestemm... -
Eksamen
ForumindlægJeg ville hører er det noget med at man også kommer op i en ulæst tekst -
EKSAMEN HJÆLP!!!!
ForumindlægHej folkens. Jeg er den første der skal op til samfundsfag c d. 10 juni Jeg vil spørge om hvordan man får en rigtig god karakter, altså hvordan forbereder man sig bedst muligt? -
Eksamen - Haster!
ForumindlægJeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas -
eksame
Forumindlægheej jeg ville hører om i har nogle tekster altså en go novelle efter 1990 ville nemlig gerne være sikker på jeg får en go tekst -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle der har haft om folkeeventyret "Den gyldne fugl"?? -
eksamen
Forumindlæghvis man til en dansk studentereksamen kommer til at skrive en forkert overskrift trækker det så meget ned på vurderingen????????? -
Eksamens Hjælp.. : (
ForumindlægEr der nogle som har et referat eller en analyse til følgende tekster..:1: Vom Ritter, der nicht aus seiner Rüstung herauswollte2: Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische3: Du bist ein Freizeitnazi4: Was wollen sie von mir?5: Einfach anders6: Alptraum7: Es geschah am hellichten TagDet vil... -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHar ens hjemland en betydning for risikoen af kræft? Hvor skal man helst ikke bygge et atomkraft? Hvilke lande i verden har et atomkraft? -
EKSAMEN !!!!
ForumindlægHeeej.... Nogle der kender gode essays ? -
eksamen
ForumindlægMå man gerne tage computer med ind i forberedelseslokalet? alle mine noter er på computer???? tak på forhånd -
Eksamen
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg skal snart op til danskeksamen og noget af det jeg skal op i er billedeanalyse så jeg vil høre af om de ting jeg har valgt for at gennemgå mit billede er de rigtige ting(: Jeg har valgt: Billedets handling Budskab Perspektiv Det gyldne snit Baggrund Forgrund Far... -
Eksamen
ForumindlægEn bil ruller med konstant acceleration ned ad en bakke. Accelerationen er 0,85 m/s2. Vi ser bort fra rulle- og vindmodstand. Hvad er bakkens vinkel med vandret? Nogle der har formler som jeg bruge? -
Eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til kemieksamen i morgen. Jeg har fået udelt nogle spørsmål - så jeg stødt ind noget med, at jeg skulle redegør for den første del af en opgave/et forsøg vi har lavet. Jeg tænkte på hvad jeg skulle skrive her, forklar hvad vi lavede i forsøgt eller kom med data osv? -
Matematik
ForumindlægHej! Håber nogen kan hjælpe mig med følgende opgave. Er lidt lost :S Bestem en ligning for den linje m, der går gennem punktet R(3,2) og som er vinkelret på l (y=-2x-10) Hvordan gør man?? -
matematik
Forumindlægkan du hjælpe mig med at sætte tallene ind i den formlen Ko = Kn(1+R)^-n undersøge om man får fordobelt sin formue på 10 år, hvis pengene står på en konto, der gives 7% i rente p.a. -
matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at løse opgaven jeg kunne ikke finde ud af det. En person ønsker at opspare i alt 50.000 kr. han vil hver termin indbetale det samme beløb på en konto i alt 15 gange. a) bestem b, når renten er 5% b) bestem dernæst b, når renten er 2.5%
