Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4381 til 4400 af 65692
-
Matematik - Hjælp mig !
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sker her om en uges tid op til en matematik prøve. Vi har fået punkterne som vi skal igennem og jeg synes jeg har fint styr på nogle af dem, men vil meget gerne få genopfrisket det meste af det igen, og forberede mig ordentlig! Så hvis nogen af jeg gider komme med et par ekse... -
Klage vedrørende skriftlig dansk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019. Jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier", hvor jeg ellers plejer at få væsentligt højere karakterer. Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre je... -
hjælp til matematik(haster)
Forumindlæghjælp til matematik.. da jeg skal aflever det i morgen.. har prøvet meget for at løse denne opgave.. men går altid i stå.. er der nogen der kan prøve at hjælpe mig lidt. opgaven lyder sådan her.. en størrelse vokser fra 781 til 5526 med en årlig procentstigning på 15% 1) hvor mange år er der g... -
Eksamen
ForumindlægJeg har kemi på b niveau og kan risikere at trække dette spørgsmål. Forklar om atomer, molekyler og ionforbindelser.. Jeg er lidt i tvivl om hvad der er relavant at fortælle. -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket Human rights and wrongs, under det emne har jeg valgt og snakke om Womans right og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal snakke om. Har I nogle ideer?? Hav en god aften -
hjælp til eksamen...
Forumindlæghej jeg vil gerne spørge om jeres holdning til at få hjælp ude fra. I mange fag får man 24 timer til at udarbejde en synopsis om det emne man har trukket dagen i forvejen. men synes I det er okay at få hjælp i fx. tysk hvis man kender en der bare kan det shit? for en af mine venner fik 12 i bi... -
Eksamen - hvordan?
ForumindlægHej. Jeg står og skal op i historie, gymnasie gammel ordning. Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvordan den foregår.. om man kommer op i kendt eller ukendt kilde, og eller hvordan det foregår.. -
Eksamen.
ForumindlægG'dag.. Ville bare høre, om hvordan en religionseksamen kommer til at foregå? Trækker man bare en tekst, og analyserer den, eller er der nogle underspørgmsål man skal finde ud af? Og en anden ting.. Hvad er den primære forskel på Jødedom/Kristendom? GT/NT? Er det ikke bare at kristendommen ... -
Eksamen
ForumindlægHvordan kan jeg forklare kroppens celulære respiration.. -
Haster! EKSAMEN!
ForumindlægHvis nogen af jer har en analyse af disse tekster, film, billeder og digte,så må i meget gerne sige til:). Hovedværk: Søren Damm: Transit (roman) Hovedværk: St. St. Blicher: Hosekræmmeren ( novelle ) Berlingske Tidende: Bandens bitches (avisartikel) Ondskab (film) Edvard Munch: Skriget (billede)... -
Hjælp til eksamen - Tak!
ForumindlægHej! Jeg har trukket fordybelsesområdet 'frygt' og har derunder valgt teksten 'De forsvundne ansigter' af Tom Kristensen. Til den har jeg valgt at perspektivere til 'De hvide mænd' af Kenneth Bøgh Andersen og 'Uro i forstæderne' af Leif Panduro idet temaet frygt b... -
Eksamen
ForumindlægHvad er betastråling? Hvad er alfastråling? Hvad er gammasråling? -
Eksamen!
ForumindlægHvordan kan man argumentere for at snehvide har noget med identitet at gøre? - Tak. (: -
hjælp til eksamen
Forumindlæghej jeg har problemer svar venligst rigtig hurtigt(ved at få stress:S) hvad skal jeg fx sige om kalkning? hvad bruges kalkning til? vekselspænding i hverdagen? hvad skal jeg sige om alkohol? hvis i kun kan svare på nogen så gør det:) har brug for den hjælp jeg kan få... på forhånd tak -
eksamen
Forumindlæghej, jeg er igang med en analyse af til mit døde barn som er skrevet af tove ditlevsen. Mangler stort set kun perspektivering, og jeg skal perspektivere til barndommens gade. Nogle der kan hjælpe med ligheder og forskelle. lyrik -
eksamen!!!!!!
Forumindlæghej jeg har trukket "ungdom og identitet på de sociale medier" til dansk eksamen, vi har dog aldrig før arbejdet med dette område, så jeg er helt blank. håber nogle kunne hjælpe eller give nogen eksempalr på, hvad jeg kunne gå ind på. -
Henvendelse fra en STX selvstuderende.
ForumindlægHej allesammen. For en lille uges tid siden blev jeg desværre smidt ud af mit gymnasium grundet for meget fravær. Jeg er ikke just den mest skoleglade person, og dette gik ud over mit fravær, og nu også min tilstedeværelse på gymnasiet. Dog, har jeg heldigvis fået lov til at blive selvstuder... -
Hjælp til eksamen...
ForumindlægHej alle Jeg har brug for ideer til at kunne fremfører en bedre fysik eksame til 9. klassernes afslutsnings prøver, Mundtlig. Jeg har styr på mit faglige, men jeg aner ikke hvordan jeg skal fremføre min eksame og mine eksperimenter. Nogen ideer til at holde glad og frisk gennem forløbet, eller h... -
Matematik Hjælp mig -
ForumindlægHej kan i hjælpe mig jeg har bruge for hjælp, i denne her opgave det er punkt 5 jeg har svært ved. Opgave 699 -
Hjælp til Matematik
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med den her opgave Et andengradspolynomium p er givet ved p(x)=x^2+10x a) Bestem rødderne for p
