Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4401 til 4420 af 58387
-
engelsk 4b
Forumindlægslot på engelsk ? -
engelsk eksperter?
ForumindlægHejj :) Er der nogle engelske eksperter, der vil rette min engelske stil.. :)? -
Hvor er oplægget til eksamen?
ForumindlægForleden dag var der et oplæg om nogle gode råd til den mundtlige eksamen, om elever der havde scoret gode karakter ud fra den eksamensdispostion. Hvor ligger den oplæg? -
Fra Engelsk B til Engelsk A
ForumindlægHej SP Jeg går i 3g og har opgraderet engelsk B til engelsk A. Når jeg kigger på eksamensbeviset står der stadig min engelsk B karakter med vægt osv. Burde det ikke slettes eller burde det ikke tælles? Det er ikke kun hos mig men gælder også for mine veninder. Er virkelig forvirret. Håber i kan ... -
STX 29. maj 2013, opg 7b
Forumindlæg7b Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor AB på a a oplyses til (-1,2) Punktet A oplyses til (20,5), punktet B oplyses til (5,10), vektor AB har derfor (-15,5) Koordinatsættet må derfor være (-5,10) jvf. projektionsformlen, true or not? Eller skal der lægges til koordin... -
Matematik STX A d. 22 maj
ForumindlægHej, Er der nogle der vil tjekke om mine resultater er rigtige for opgavesættet (har ikke skrevet facit for alle opgaver) fra i torsdags (MA STX d. 22 maj). 1) x=1 og x=-3 2) siden DE er = 5 3) x=2,5 4) C(6,-2) r=6 5) a=-11 6) ln(x2+7)+k 7) vinkel B = 64,521 grader og vinkel C = 35,479 grader ... -
Analyse og fortolkning af "A Journey" (Skriftlig Eksamen)
ForumindlægHej alle. Jeg har været til skriftlig eksamen idag i engelsk, og ville lige have noget respons på min stil. Jeg ved der er nogle fejl hidst og pist, men det kan jeg desværre ikke ændre nu. Sad og skrev til aller sidste sekund, og har på fornemmeren at det ikke er gået er perfekt. Derudover nåede ... -
Hvornår er man dumpet til B eksamen, og hvor mange fejl må man have i den skriftlige?
ForumindlægHey Jeg står i den situation, at jeg ikke ligefrem er skide god til matematik. Derfor er jeg også en smule nervøs for, hvad der egentlig skal til før jeg dumper. Lad os sige, at jeg kun skal op til skriftlig. Får man så stadig 02, hvis man bare får 1 rigtig i både den uden og den med hjælpemid... -
Stx matematik B august 2007 - prisme
ForumindlægEn bestemt type af lukkede beholdere har form som et retvinklet prisme, hvor grundfladen er en ligebenet retvinklet trekant. Endvidere er rumfanget af en sådan beholder 100. a) Angiv overfladearealet af en sådan beholder som funktion af kateternes længde x. Jeg har set mange spørgsmål på ... -
mat stx 2010 opg. 8 - c
ForumindlægHej, :) Opgaven lyder: -Undersøg, om α er tangentplan til kuglen med centrum i D(0,10,5) og radius 11. Jeg har tænkt på at bruge dist-formlen for at finde afstanden fra kuglen til planen. Hvis det er lige med radius er a tangentplan til kuglen. Planens ligning: 6x+18y+12z-36=0.. men probl... -
Hvor kan jeg få en gratis PDF af min engelsk-bog?
ForumindlægHej, jeg blev syg til en eksamen for en uge siden, og jeg får nu tillagt en sygeeksamen i engelsk B-niveau, mundligt. Dog skal jeg aflevere min engelskbog før jeg skal op, da året er omme. Jeg er nysgærig omkring hvorvidt jeg kan få fat på bogen i PDF-form. Nogen der kender en side hvor man kan ... -
STX , HHX og hvilken linje , hvad hvis jeg skifter mening ?
ForumindlægHej studieportalen: Jeg har altid været sten sikker på at jeg ville på HHX , men nu imod slutningen på mit High School år et jeg lidt i tvivl !! Har nogle spørgsmål : Jeg er så i tvivl om hvad jeg vil lave !! Jeg har altid... -
Netradio på engelsk
ForumindlægNogen, der kender en netradio på engelsk?Det skal ikke være musik, men folk, "der snakker", da jeg prøver at forbedre mit engelske. -
Gode til Engelsk?
ForumindlægHej, Er der nogen der er gode til at engelsk og gider at at kigge på min engelsk stil?:-) Så kan jeg sende den over mail? På forhånd tak:-) -
Engelsk opgave
ForumindlægHej, Er der en som er god til engelsk, som gerne vil rettte en engelsk opgave? Det kunne være en stor hjælp! :) -
PLEASE HJÆLP ENGELSK :(
ForumindlægHej HJÆLPSOMME mennesker PlEASE jeg har virkelig brug for hjælp!! Min korte stil har brug for RETTELSE . Den skal afleveres i aften!!!! PLEASE HJÆLP! DET SKAL KUN RETTES !! Det er DET ENESTE der MANGLER. -
STX Mat A 7. December 2012
ForumindlægHej alle sammen. Er der evt. en af jer som har været oppe i MAT A d. 7 december 2012, som ligger inde med opgavebesvarelserne for dem med hjælpemidler. Har siddet og bikset lidt med det hele dagen, men der er nogle af besvarelserne, som jeg ikke er sikker på er rigtige. Det ville være super... -
Hurtigt spørgsmål om stx MAT A skriftlig
ForumindlægHej, Jeg skal op i skriftlig matematik på onsdag, og sidder derfor og forbereder mig. Jeg har fundet gårdagens sæt fra i år (uvm's hjemmeside), og er gået i gang med at lave det. Dog er jeg fuldstændig i tvivl om følgende opgave: En funktion f er bestemt ved f (x)=e^x+7x. Gør... -
Kan man skifte fra HTX til STX når man skal til at starte 3.G?
ForumindlægJeg har det dårligt socialt på HTX og jeg klarede mig meget dårligt i 2.G pågrund af manglende disciplin. Jeg føler ikke at jeg er klar på 3.G. Jeg er 18 om en måneds tid. Jeg går ud fra at man skal starte fra 1.G igen. Hvis man kan skifte ville det så være et dårligt valg? -
Engelsk stil!!
ForumindlægHej Jeg har skrevet en engelsk stil, men jeg er ikke særlig god til engelsk og jeg vil meget gerne have hjælp til at få den rettet. Er der nogen som er gode til engelsk, der gider rette stilen for mig. På forhånd tak.
