Engelsk

Hvor kan jeg få en gratis PDF af min engelsk-bog?

17. juni 2022 af snifflecloud - Niveau: B-niveau

Hej, jeg blev syg til en eksamen for en uge siden, og jeg får nu tillagt en sygeeksamen i engelsk B-niveau, mundligt. Dog skal jeg aflevere min engelskbog før jeg skal op, da året er omme. Jeg er nysgærig omkring hvorvidt jeg kan få fat på bogen i PDF-form.

Nogen der kender en side hvor man kan downloade disse PDF'er? Eller simpelthen bare kan dele den PDF jeg leder efter, med mig? Bogen jeg er interesseret i, er "Fejlstøvsugeren: Grammatisk øvebog i engelsk" af Jens Bøgh og Jørgen Hovgaard.


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. juni 2022 af Moderatoren

Man kan låne bøger gratis på biblioteket. Der kan du tjekke, om du kan få den i ebogsformat.

Ellers kan man normalt ikke finde bøger gratis som PDF. Det er sjældent, at forfattere ønsker at give deres bøger væk – og endnu mere sjældent med lærebøger.


Brugbart svar (0)

Svar #2
11. august 2022 af rakijovic

Alt andet lige, så virker det da underligt at du skal aflevere bogen inden du rent har været oppe til eksamen, sygeeksamen eller ej. Mig bekendt har man stadig ret til hjælpemidler, og så nytter det ju ikke noget at din bog ligger og bobler i en kælder et eller andet sted.

Nu er denne tråd imidlertid snart to måneder gammel, så spørgsmålet har i den grad overlevet sig selv, men jeg håber at du havde fantasi nok til at få skubbet afleveringsfristen på den ene eller anden måde. Eller fik lånt en måske lidt ældre udgave, men hvor der ret beset alligevel står det samme.

Lærebøger er forresten også gået hen og blevet en værre pengemaskine. Jeg husker med gru mine dage på uni tilbage i 2005, hvor man partout insisterede på at vi skulle have allernyeste udgave af alle mulige bøger. Gud faen om jég gad, så jeg forhørte mig ad semiofficielle kanaler om nogen muligvis havde ældre udgaver de ville sælge, og så købte jeg dém i stedet for – til en brøkdel af nyprisen, vel at mærke).

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: Hvor kan jeg få en gratis PDF af min engelsk-bog?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.