Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4821 til 4840 af 33009
-
dy/dx=ay+b
ForumindlægJeg er blevet stillet den opgave, at bestemme den fuldstændige løsning til denne ligning: dy/dx = ay + b, a må ikke være 0 Jeg har herinde fået dette http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/difflign.html# men jeg har meget svært ved at forstå det og desværre også i det hele taget at finde frem til h... -
Chancer for at komme ind på en gymnasiel udd.
ForumindlægHejsa alle sammen. Hvad er egentlig chancerne for at komme ind på gymnasiel udd (HTX,STX,HHX,HF) - Og hvilke udd kan man få uden en gymnasiel udd. På forhånd tak -
Motivation?
ForumindlægHej, har ikke fulgt med i matematik siden 2. klasse, måske endda aldrig. Strukturen, formen og reglerne gik imod min opfattelse af sjov i modsætning til sprogundervisningens kreative tilgang, hvor fantasien fik frit spil :D. Og siden da droppede jeg nærmest mat.. Er nu snart 18 og går på HF, sk... -
mat skriftlig eksamen
ForumindlægHej har været til mat eksamen skriftlig b niveau-Hf og jeg fik at vide at karakteren ville blive offentliggjort den 20, men når jeg går på fronter så kan jeg ikke se at de har sat mit karakter ind, er der nogle der på b niveau hf der har fået deres karakter i mat? -
tandplejer
ForumindlægHey.. nogen der læser til tandplejer ? jeg har en masse bøger som sælges hhv. fra 4. og 5. semester.. derudover har jeg en masse noter og gamle eksamenssæt som er guldværd og kan bruges.. Jeg vil helst ikke smide det ud hvis der var en som kunne bruge det.. noterne er selvfølgelig gratis.. der er... -
mangler ét fag...
Forumindlæghvis jeg mangler biologi for at få en hel hf , fordi jeg vælger at få faget næste år.. kan jeg så få en hel hf næste år, eller bliver det ved med at hedde, at jeg kun har enkelte fag? Hvad med huen, får jeg den så ik til sommer? Når jeg så skal søge på videregående uddannelse, kan jeg søge på kvo... -
Samfundsfag FSA
ForumindlægHvad må man have med til de 40 minutters forberedelse? Må man kun have sine medbragte noter med? Eller må man have pensum med? -
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle som har nogle noter til jordens salte (ny prisma 9) -
Hjælp!! (Haster)
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen i morgen! Arh!!Har desperat brug for noter til Odysséens 8.,10.,11.,12. og 13. sang. Hvis det er muligt så også gerne nogle til Kong Kroisos.På forhånd mange tak. -
Haster
ForumindlægHvordan laver man problemformuleringen til Dansk Historie opgaven??? -
ville det være dumt
ForumindlægJeg er 20år og fylder 21 til maj. Tænker på at stoppe Hf 2.år nu også søge ind i HF et andet sted. I marts måned begynder man jo at søge ind igen.. Jeg har virkelig brug for pause.. efter 10. klasse gik jeg på hg . Jeg har fuldført hg. Derefter tog jeg 10.klasse i vuc fordi mine karaktere var... -
Droppe ud eller smidt ud ?
ForumindlægEr det bedst at droppe ud af gymnasiet inden de mundtlige eksamer eller at blive smidt ud ? Kan man evt. tage Hf efter sommer uden en 10.klasse ? på forhånd tak : Anna -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: [email protected] Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Eksamen-grafer
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen og skal lave et bevis for at parallelforskyde grafer.. Er der nogen der kan vise mg det, for kan ikke finde det nogen steder? -
Hej
ForumindlægHej jeg vil lige vide hvordan man finder ydelsen af et lån? -
mat hjælp
Forumindlægradioaktiviteten i en særlig type stof er bestemt ved funktionen y=b*e-0,1155*t b er radioaktiviteten til t = 0 og t er antal timer. radioaktiviteten regnes i enheden MBq. bestem halveringstiden for stoffets radioaktivitetet. -
Hjælp til opgave (hop fra rampe)
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge noget hjælp til en fysisk udregning. Der er en mand på en motorcykel. Han kører med 100km/t (v0 = 100km/t). Han kører op af en rampe der er 15 grader stejl og 1m høj. Springet er 15 meter langt, og landingsstedet er 2,5 meter oppe. 1) Hvor højt over kanten komme... -
hvordan bestemmer man den månedlige ydelser??
ForumindlægEt lån på 20.000 kr. skal tilbagebetales med 10 lige store månedlige ydelser, hvor af den første ydelse betales syv måneder efter lånets oprettelse. renten er 1,2 % pr. måned. a) Bestem den månedlige ydelse. b) bestem restgælden umiddelbart efter, at den 3.ydelse er betalt. HJÆLP!! :( -
Bestemmelse af kastelængden og den vinkel, som giver det længste kast
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive SRP over det skrå kast. Her har jeg fået til opgave at bestemme den kastlængde og den vinkel som giver det længste kast. Hvordan skal jeg lige bære mig ad med det? Håber i kan hjælpe! -
Skråt kast opgaver
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige nogle problemer med nogle opgaver, har glemt hvilke formler jeg skal bruge :) En stan kastes skråt op i luften med elevationen 30 grader, og en begyndelsesfart på 19 m/s. - Hvor stor er stenens fart i det øverste punkt (4,6 m) - Hvor højt er stenen oppe efter ...
