Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 5041 til 5060 af 58387
-
Engelsk til et 12-tal?
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet et engelsk essay, som jeg gerne vil have bedømt af en. :) I skal selvfølgelig ikke rette den, men måske antyde, hvad jeg kan gøre bedre, da jeg gerne vil have 12 for den. (: -
Kommaer i engelsk?
ForumindlægHvor sætter man kommaer i engelsk? Jeg ved, at der stortset ikke er nogen kommaer, men hvis man skal sætte et, hvor skal det så være? -
Engelsk abstract
ForumindlægHejsa! Er der en venlig sjæl, der vil læse mit abstract for fejl - bare lige se, om der er nogle store katestrofer. Afsluttede engelsk sidste år, så min grammatik er ikke så skarp, som den har været. -
noter i engelsk
Forumindlæghej er der nogle der har nogle noter/stile om disse to engelske tekster "Lamb to the slaugter" og "Desperatos"??? -------------------------------------------------------------------------------- -
Velgørenhedsorganisation på engelsk?
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål.. Hvordan skriver man "velgørenhedsorganisation" på engelsk? Har prøvet forskellige netordbøger, men der kommer ikke rigtig noget. Håber i vil hjælpe! På forhand tak!:) -
Piccoline på engelsk?
ForumindlægEr der nogen der ved om der findes et ord/term på engelsk der svarer til funktionen (kontor-)piccoline på dansk? -
dato på engelsk
ForumindlægHej Jeg er kommet lidt itvivl om, hvordan jeg skal skrive tirsdag 3 september 2013 på engelsk. ALtså hvor skal der være kommaer, og skal måned og dag med stort?? -
Hjælp med engelsk tilbydes
ForumindlægJeg er erfaren engelsk lærer og jeg kan hjælpe med engelsk på alle niveau. Jeg bor i Greve. Du er meget velkommen til at skrive til min mail: [email protected] -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved hvordan man laver en engelsk synopsis, da jeg har lidt svært ved det... på forhånd tak -
Preposition (engelsk)
Forumindlægja hvad er preposition (engelsk). håber at i ville hjælpe, gerne med nogle eksempler. :) -
Engelsk Grammatik
Forumindlægjeg er ikke den skarpeste til engelsk, så jeg søger en der kan hjælpe mig lidt med mit engelsk, men jeg har en lille spørgsmål, i engelsk fleretal er det ikke s eller es man sætter på ? f.eks. I have two boxes, er det ikke korrekt ?? som jeg sagde tigligere så søger jeg en der kan hjælpe mig med ... -
Hjælp til et begreb i engelsk
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu her, og prøver at finde ud af, hvad begrebet "tomme pladser" ift. noveller hedder på engelsk. Håber der er nogle der vil hjælpe. :) -
engelsk terminsprøve
Forumindlægjeg har faktisk ikke en ret god engelsk mundlig.. og efter nytår skal jeg op til termisnprøve.. jeg ved bare ikke hvordan jeg skal klare det.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp meee !!!! :( -
Kurser i Engelsk
ForumindlægHeeej alle sammen .. Ville høre om der var nogle, som kendte nogle gode engelske kurser for unge i København ? -
Hjælp til engelsk sætning
ForumindlægHvordan siger man på engelsk "og personalet er indianere" " der er specielle udstillinger og hele tiden bliver der vist film og holdt foredrag" ? :) -
Engelsk ord
ForumindlægHvordan ville man sige det her på engelsk, "Ikke at have rent mel i posen" eller "ikke give en hjælpende hånd"? -
Historie til engelsk
ForumindlægHvad skal min engelske historie handle om? ALT er mugligt -
Engelsk oversættelse
ForumindlægDet her er nogle udpluk fra en oversættelse jeg skal oversætte til engelsk, men er ikke helt sikker på om det er rigtigt. 1:hvor hele historien bliver fortalt: Where the whole story is told. 2:Før man bliver sluppet ind i salen: before you is .....in the hall. 3: Der sker en masse på disse bil... -
Indledning i engelsk
ForumindlægNogen der ved hvordan man laver en god indledning i engelsk, som ikke begynder med "This story is about.." (Ihvert fald handler teksten om forholdet mellem en kvinde og en mand. Kvinden kan ikke lide ham, hvor manden derimod vil leve hele sit liv med hende. Det ender til sidst med at h... -
Engelsk konguens
ForumindlægHeej. Hvornår er det man bruger 's eller bare s ? Hvis jeg f.eks. skal skrive Julies side på engelsk, er det så 1. Julie's site eller 2. Julies site ? Og er det ik når det hedder Julie er mig, kan man så ik sætte det sammen til Julie's me ? Hedder det så ik det ? Jeg er ret dum t...
