Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 5221 til 5240 af 58387
-
Engelsk Outline hjælp
ForumindlægHej, Vi skal have lavet en Engelsk Outline til på mandag, og fremlægge på onsdag. Jeg har lidt problemer med outlines, og det kunne være fedt hvis nogen kunne lave en skriftlig opskrift til hvordan man laver og opbygger en outline, + fremlægger den nogenlunde. - Jeg har vedhæftet teksten som je... -
Engelsk - religion
ForumindlægHej! Jeg overvejer, at skrive SRP i Engelsk (som jeg skal vælge) og religion, men der er ikke blevet skrevet i religion på mit gymnasium før, så jeg har en del tvivl om, hvordan man kan forene fagene og bruge religion. Er der nogen der har skrevet i det før? Hvilke emner kunne i foreslå? ... -
Funktionsanalyse på engelsk
ForumindlægHej alle, Jeg skriver SRP i musik og engelsk på engelsk og er netop nået til analysedelen. Jeg er lige gået i gang med funktionsanalysen af den første sang, som spiller Am - C - G - Em, altså tonika, tonikaparallel, dominantparallel, dominant. Jeg er kommet frem til, at tonika og dominant hedder ... -
PDF Matematik HF C, STX B og A fra 7 december 2018
ForumindlægEr der nogen som har de 3 på PDF? Og vil dele dem? -
engelsk stil
Forumindlæghej. er der nogen der godt kunne være søde at kigge min engelsk stil igennem den er kun på 200 ord. skriv en kommentar hvis du kunne være intereseret. tak :-) -
skr. eksamen
Forumindlæghej kan nogen sige sådan ca hvor mange point man skal opnå i skr. mat a eksamen (hf) for at bestå???på forhånd tak. -
Haster:(Dansk eksame
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN, HÅBER HER ER NOGEN SØDE MENNESKER, SOM HAR VÆRET OP I DANSK SKRIFTLIG EKSAME, SOM KAN FORTÆLLE MIG HVAD EMNERNE VAR PLEAASE, JEG BER JER. -
skriftlig eksamen
ForumindlægEr ens lærer med til at bedømme en ved skriftlig eksamen i gym? Kan nemlig ikke huske det? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk terminsprøve for første gang i morgen. Jeg vil spørge om der er nogen der ved hvad læreren ligger mest vægt på, i den skriftlige fremstilling? Tak på forhånd:) -
Lidt hurtig engelsk
ForumindlægHej!! Der er lige en sætning jeg er lidt i tvivl om hvordan oversættes fra engelsk til dansk. Den lyder sådan: Moves to outlaw smacking will further confuse and discourage parents. Håber nogen vil hjælpe.. -
Eksamen - Out of the ordinary, hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej. Jeg har trukket Out of the ordinary i engelsk. Men hvad skal jeg snakke om? - Jeg kan virkelig ikke komme på noget indenfor det emne? -
Engelsk: lidt hjælp ønskes..
ForumindlægHey, er der en sød sjæl der vil kigge på mit engelsk... på forhånd mange tak!"det at han er stofmisbruger resulterer i at han er 'fraværende' dvs. at han isolerer sig selv fra omverdenen i og med at han undgår sin mor og sine venner" "The fact that he is a drug addict resul... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej..er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte disse ord til engelsk : "Man udgiver" - og tjek denne sætning for grammatisk fejl: Lloyd’s started original in Edward Lloyd’s coffee house in 1680’erne, who ship owners, captains and businessmen meet each other and little by little f... -
Engelsk outline
ForumindlægVær hilset! Jeg skal igang med at skrive en outline til engelsk. Overemnet er Australien og New Zealand. Jeg har spekuleret en del over hvad jeg ville lave outlinen om, men kan simpelthen ikke hitte på noget. Derfor spørger jeg jer til råds. Er der nogle er jer der har nogle gode idéer t... -
Hjælp til engelsk grammatik
ForumindlægJeg sidder og laver engelsk grammatik lektier, og kan simpelhent gennemskue, hvad der er galt med disse to. Nogle der kan hjælpe, og forklarer hvad der er grammatisk forkert i dem? When I after dinner returned, the flat was empty. There are according to several news outlets new terrorist cells ... -
Hvad hedder det på engelsk?
ForumindlægHalløj folkens :-) Har i længere tid undret mig over hvad man kaldet "at dømme" på engelsk. Altså den handling en sportsdommer gør. A referee ....? Håber I kan give mig en hurtig opklaring på det. Min nærmest bud er judging - A referee is judging.. Det lyder bare forkert i mit h... -
Temaer i engelsk
ForumindlægHej Jeg skal skrive om tre temaer i en film til en engelsk opgave. Kan man godt sige at 'the difficulties of leadership' er et tema? Eller bør man bruge et andet udtryk? -
B) Giv et begrundet bud på, hvor søen pr 24/4 2008 befinder sig m.h.t. primærproduktion.
ForumindlægJEg har nogle værdier fra en tur til en sø: Sigtedybde:Omkring 1,5 m Nitratkoncentration (NO3-): 25 mg/L Nitritkoncentration (NO2-): 0-1 mg/L Oxygenkoncentration O2 : Over 10 mg/L pH: Over 7 og spørgsmålet lyder: Giv et begrundet bud på, hvor søen pr 24/4 2008 befinder sig m.h.t. primærproduk... -
Engelsk præsentation
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart starte på efterskole og er blevet bedt om at lave en engelsk præsentation af mig selv som derefter skal optages på video. jeg har lidt problemer med det skriftlige altså selve teksten, men kan sagtens læse og forstå engelsk. jeg vil rigtig gerne have hjælp med en... -
Engelsk stil
ForumindlægHey Jeg ville høre om der er en herinde der gider at markere (ikke rette) de grammatiske fejl jeg har i min engelsk stil og evt en kommentar. Jeg har selvfølgelig selv prøvet, men misser altid nogle dumme fejl på forhånd tak! What makes people happy? Is it a life filled with luxury and material...
