Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 5241 til 5260 af 58387
-
Bachlor i engelsk
ForumindlægHej. Er der nogen der har flere informationer omkring arbejdet som kommunikationsmedarbejder via en bachlor i engelsk? Jeg synes det lyder meget interessant at man kan arbejde i udenrigsministeriet og ambassaden, men kommer arbejdet til at minde for meget om fx et sekretær job? -
Engelsk Stiiil
Forumindlæghjælp til at få rettet en engelsk stil -
Komma engelsk
ForumindlægHvis et subject på engelsk består af tre navneord, hvor de to sidste er forbundet med "and", må man selv om, om man sætter komma før "and". Men hvad, hvis det er to navneord forbundet med "and"? -
Titanic - Engelsk (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg har i AT valgt Titanic da vores overemne er katastrofer. Jeg har Engelsk og Fysik, og har valgt i fysik at skrive om Archimede lov og om hvordan et skib af Stål kan flyde ovenpå mens en enkelt metalplade vil synke til bunds. Er dog helt på bar bund med den engelske del, hvor jeg havde ... -
dansk til engelsk
Forumindlæghej... jeg har skrevet det her til min opgave, som resumé. Denne opgave handler om mad og dens relation til fedme. I opgaven har jeg besvaret på de spørgsmål, som jeg fik udleveret af min vejleder i min opgave formulering. I opgaven har jeg beskrevet fedt, protein og kulhydrat både kemisk og b... -
Eksamen--hvornår`?
ForumindlægHey..Jeg vil lige spørge jer om i kender til eksamernes tider..! altså hvornår de starter!Jeg går på 2.HF !Jeg var på uvm's hjemmeside, men fandt intet! -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægMå man have hjælpemidler med til forberedelsen? -
Mundtlig Eksame
ForumindlægHejsa, Jeg skal op til mundtlig spansk imorgen, og har lige fået udleveret min tekst. Jeg skal op i et udkast af en novellen, som hedder: Lola Lago - detective: Lejos de casa Er der nogle der har nogle noter til denne tekst? Derefter skal jeg referere til bogen La otra orilla de El dorado kapi... -
Opgave 8005 fra vejledende eksempler på eksamensopaver i matematik STX på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave denne opgave, som lyder: Bestem til differentialligningen y' + y = 20x + 3 den løsning, hvis graf går gennem punktet P(1,4). Mange tak på forhånd :) -
Jeg går i 2.g STX og jeg vil gerne skifte til HF - HJÆLP
ForumindlægJeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ... -
Engelsk ordstilling?
ForumindlægHej sp. Jeg har det ekstremt svært med engelsk og det ses tydeligt på min karakter. Det som der er problemet, er at min lærer nævner, gang på gang, at jeg har det danske med i engelsk. jeg simpelthen går hen og oversætter fra dansk til dansk-engelsk. Og som i engelsk, er det lige omvendt ... -
Engelsk sætning
ForumindlægJeg har problemer med at formulere en sætning på engelsk. Sætningen lyder således: "Nok om det, jeg skriver faktisk til jer, fordi jeg gerne vil fortælle om en oplevelse. Jeg har mest problemer med at formulere begrebet "nok om det". Er der en, der kan hjælpe mig? :-) -
engelske skoler
Forumindlægjeg kort om om de engelske skoler. det ting jeg skal ind forbi er: * regler * uniformer * hvad forskelle er på danske og engelske skoler * og hvor gamle de er når de starter i skoler skriv gerne på engelsk -
Haster
ForumindlægHey alle.. Er der en venlig sjæl herinde der har været oppe i engelsk A på HHX 2008, eller i givet fald ved hvordan opgave formuleringen lyder ?? Håber der er en der vil hjælpe mig :) -
En sætning- engelsk ;-)
ForumindlægHvordan siger man at : staten kunne lave flere frtidsklubber , på engelsk? :) -
oversættelse på engelsk
ForumindlægHvordan kan denne sætning oversættes? sætning: på udsalget købte jeg mange gamle møbler Er det on the sale eller in the sale? -
Engelsk grammatik
ForumindlægHar brug for hjælp til denne opgave Man skal indsætte et ord ind i hver sætning i dette tilfælde er det: Sympathy, sympathise, sympathises, sympathetic, sympathetically He spoke to her sympathetically after the accident. You certainly are a sympathetic young lady. He failed to show her much ... -
engelsk: hvordan siger man...
Forumindlæg.. "hun er bange for at være i vejen for andre"She is afraid to be "i vejen" for other people.kan ikke finde "vejen" i ordbogen... nogen der kan hjælpe? -
Oversættelse til engelsk
ForumindlægEr der nogen der har tid til at oversætte denne tekst?Der er kun få passagerer med toget. Derfor er det muligt for den lille dreng at sidde for sig selv, medens hans mor og lillesøster sidder på den anden side af midtergangen. Drengen synes at holde af at bruge fantasien; men hans mor hører ikke ... -
Engelsk tekst!
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad, hvis nogen gad rette denne tekst. Nu har jeg selv prøvet at oversætte UDEN googletranslate :) -Tusind tak på forhånd! U.S is a very big country with 50 states and has a population on 280 million inhabitants. The capital called Washington D. C. There come about 50 mi...
