Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 5921 til 5940 af 40403
-
Tysk eksamen
ForumindlægHar 24-timers eksamen. Er der ikke en der har nogle notater om Günter Görlich: "Spuck von ihr aus.." . Alle er velkommen til at sende en email. VÆRE NU SØD OG SEND NOGET TIL MIG!!!! -
tyske sætninger
ForumindlægHej :) Er følgende sætninger rigtige: 1. Ich habe versprochen den Brief heute abzuschicken 2. Der Zug ist auf Gleis 7 eingefahren -
Tysk eksamen
ForumindlægHejsa, har lige trukket til tyskeksamen idag. Jeg trak teksten Keine zeit füt Spinnenetze, nogen der evt. har gode notater o.s.v Vh ditte -
Tysk stil, hjælp
ForumindlægHej, er der nogle der er gode til tysk, som vil rette min tyske stil på 52 ord? Skriv til mig, så sender jeg til din indbakke... -
Nordirland - oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har fået denne halvkorte dansk - engelsk oversættelse for, hvor der er nogle ord jeg er lidt usikre på hvorvidt jeg har oversat korrekt eller ej. Så håber der er nogen, der kan hjælpe. _________________________ Nordirland Urolighederne i Nordirland, som af mange karakteriseres som b... -
tager to sek. at kigge, tysk til dansk
Forumindlægnogle der lige vil kigge på denne oversætelse og evt. komme med forbedrelser :) Berlin Einmal im Jahr, zur Berlinale, richtet die Filmwelt ihren Fokus auf Berlin. Aber globales Interesse sind die Berliner gewohnt. Schliesslich sind sie, seit die Hohenzollern (=Hohenzollerne) 1458 ihre Resid... -
rettelse af nogle tekster om ak/og dativ forholdsor (en oversættelse) meget let vil gern have den tjekket.
Forumindlæg1.Efter morgenmaden hentede vi altid avisen.2.jeg er imod regeringen.3.Baren er lige om hjørnet.4.DEt er til pigen fra bedstefaderen.5.Vi kommer gennem haven. 6.De kæmpede hårdt mod stormen.7.Dengang arbejdede jeg hos familien Wolf.8.Efter mødet talte vi med chefen.9.Siden den dag bor hun alene, ... -
PLEASE!:* nogen venlige sjæle som vil rette min tysk stil^^
ForumindlægSchriftliche Arbeit III: Klassenfahrt nach Berlin Mittwoch 14/1 am 14:15 wir ankommen zu Berlin und wir haben zu Berlin reisen mit der schule weil wir haben eine AT Verlaub und wir sind eine Dokumentar film über Deutschland machen. In Berlin habe wir viele Kunstwerken und Bauern sehen Ich will n... -
En engelsk oversættelse ...
ForumindlægHej, jeg har en kort (ca. ½ side) engelsk oversættelse fra dansk- til engelsk. Nogle som havde lyst til at kigge eller evt. rette den igennem, ville jeg virkelig sætte stor pris på :) OBS. Vil helst ikke have den herinde på SP's forum, så kan give et link eller sende den som privat besked ... -
Kort oversættelse
Forumindlæghåber nogen gider at oversætte det. Hvaså folk -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har lavet en oversættelse, og kunne godt tænke mig hvis der var en som lige ville kigge den hurtigt igennem. Har skrevet det stykke jeg skulle oversætte ind også. Det drejer sig om 2/5 del side. -
Tysk skr. eksamen 2014: der Überfall retning
ForumindlægHej, Som mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i dag, og jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter, da jeg er meget i tvivl om et par formuleringer i særligt oversættelsen:-) (særligt sætningen med fremtid og den allersidste sætning... -
oversæt et ord
Forumindlæggruppere sig i hvordan vil I oversætte det -
HASTER! tysk grammatik(rettelse) bydemåde+ubøjet tillægsord!
ForumindlægBydemåde og tillægsord i ubøjet form - hjælp til rettelse !! Er der nogen der vil rette følgende sætninger: Bydemåde: - Min Eva! Tilgiv mig, men vær også fornuftig. Tænk ikke mere på den historie. Skriv snart eller bedre, ring til mig. Lev vel! Din Stephan - Sov godt, børn! - Tal højere, Moni... -
tysk terminsprøve?
ForumindlægEr der nogen der har haft til tysk terminsprøve i år?. Hva handlede de så om? -
Tysk tjek..
ForumindlægEr der nogen der kan rette min tysk opgave, den er kun på 5 linjer,....... -
tysk 2010/2009
Forumindlæghej er der nogen her som kender ovrskrifterne til tysk A skriftlig eksamnerne i 2009 og 2010? -
Oversættelse af Halfdan rasmussen's digt
ForumindlægEr der nogen der kan oversættte det her? Ylle, Dylle, Dolle tre små lodne trolde gik på jagt med vanter på for at skyde hvad de så. Ylle skød en kaffekande. Dylle skød en stegepande. Dolle skød en kasserolle. Ylle, Dylle, Dolle. -
Kort oversættelse..Nogle der vil være sød at tage et lille kig ?:)
ForumindlægDANSK: Jürgen Eckert befinder sig e en turistbus. Bag ham ligger regnfulde og triste feriedage i Grækenland, foran ham venter en tom lejlighed og et kedeligt liv i Berlin. Hans kone har lige forladt ham, fordi han efter hendes mening har været alt for passiv. Den nye mand i hendes liv hedder Mart... -
tyske kolonier
Forumindlæghvad er en tysk koloni?
