Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6001 til 6020 af 25374
-
SRP Jordskredsvalget
ForumindlægHej Jeg går og overvejer hvad jeg skal skrive srp om. Jeg overvejer at skrive samf/historie om jordskredsvalget. Er der nogen der har erfaring med at skrive srp i et lign emne (parti/vælgeradfærd, politisk kommunikation osv) Tak på forhånd -
Emner til SRP
ForumindlægHeeeej :) Jeg skal til at skrive SRP og jeg har valgt bioteknologi som mit ene fag, og jeg overvejer at vælge enten dansk eller historie som det andet fag.. Er der nogle af jer, som har nogle ideer til hvad man kan skrive om? På forhånd tak :) -
Studieretningsopgaven i 3.g
ForumindlægJeg skal snart til at skrive studieretningsopgaven (3.g) og vil gerne skrive i fagene historie/musik. Men hvilke emner ville virke oplagt at vælge hertil? Er helt på bar bund, så håber i kan hjælpe. :-) -
kultur eksamen
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Fagenes rolle
ForumindlægHej jeg har valgt emnet eliteidræt i kampen for det gode liv og har valgt fagene historie og idræt, ville spørge hvad man kunne sige om de to fag, altså hvordan man kan kombinere de to fag sammen og hvilken rolle de spiller ? -
Komposition til novelle
ForumindlægHej. Jeg har en opgave, hvor en del af den er, at jeg skal forklare og beskrive komposition til en novelle. Hvad skal jeg komme ind omkring der? Indtil videre har jeg skrevet at det er en kronologisk historie og hvornår handlingen foregår - Hvad kan jeg mere komme ind på;) På forhånd tak. -
emne til SRP i mat. + his.
ForumindlægHej nu skal jeg jo til snart at skrive min SRP, og jeg har valgt at skrive i fagene Matematik og Historie. Men jeg har problemer med at finde et emne at skrive om. håber der er nogen som kan hjælpe. -
Billedeanalyse - Udslidt
ForumindlægEr der nogen, der hurtig vil tage et kig på min billedeanalyse af "Udslid" På forhånd tak. Teksten er her: Fakta Maleriet ”Udslidt” er malet af den fynske kunstner H. A. Brendekilde i 1889. Maleriet er et oliemaleri. Selve størrelsen på maleriet er: 207 X 270 m. Ku... -
Hjælp til opg. om fuldmagt
ForumindlægHej Jeg har en opgave i erhvervsret, der lyder: Direktør Skjold Madsen er meget interesseret i veteranbiler. Han ejer en Morris årgang 1924. Bilen står i en garage tilhørende mekaniker Boldt. Direktør Skjold Madsen, der har økonomiske problemer, beder mekaniker Boldt om at sælge bilen for mindst ... -
Søger noter til politik og politiske systemer!
ForumindlægHey alle sammen (:I need help, please..Jeg står i den situation, at jeg skal til årsprøve i historie i 2.g her nu, og da jeg har skiftet skole, skal jeg op i noget pensum fra sidste år, som jeg ikke har været med til at gennemgå. Der er ufatteligt mange sider - og det SKAL jo læses op før eller s... -
Rettelse af fransk stil :-)!
ForumindlægHej derude! Jeg har en fransk stil, jeg gerne vil have god karakter i :) håber der er en der vil kigge på det, der er danske skabeloner først, da jeg synes det er nemmere, at lave det på den måde.. Traduisez en franςais: Forstæderne i Frankrig har mange beboere. Beboerne har forskellige ku... -
"Dårlige nerver" skrevet af Nils Aajkær
Forumindlæger der en der har læst Dårlige nerver skrevet i 1979 af Nils Aajkær, eller måske kan fortælle mig hvad hans budskab er... jeg har læst at han er samfundskritisk, men der står ikke så meget om ham. Håber der er en der vil hjælpe den er nemlig kun på 3 verser, Dårlige nerver: I kommunens ejendom... -
Hjælp mig er ved at dø :D
ForumindlægHey folkens jeg er en ung fyr som har brug for lidt hjælp til at rette noget jeg skal sige til en fremlæggelse imorgen. Håber i kan kigge lidt på den og fortæl mig hvad der skal rettes For hundreds of years people have put some message in the type of clothing they wore. Long ago people started wa... -
brug for spansk hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder med en aflevering hvor jeg skal oversætte en tekst med fokus på datiderne (præteritum og imperfektum), men jeg kan simpelhent ikke finde ud af hvornår det skal være det ene eller det andet :-( Jeg har prøvet mig frem ved de 2 første linjer, så det ville være super dejligt hvis d... -
Det svære studievalg
ForumindlægForvirringens tid nærmer sig for alle jer på sidste år af ungdomsuddannelserne, som står for at skulle vælge videregående uddannelse. Messer, åbne huse, en dag som studerende, ja alle afskygninger af præsentationer vælter nu og i de næste mange uger frem fra samtlige uddannelsesinstitutioner og s... -
Der findes grundlæggende to slags mennesker
Forumindlægjeg har et essay for om at der grundlæggende findes to slags mennesker.jeg har skrevet lidt, men føler lidt der mangler noget. har meget brug for hjælp, i må meget gerne skrive hvad i syntes og give nogle forslag:-) Der findes i grundlæggende to slags mennesker. Et menneske der bygger op,... -
HASSAN - Synspunkter
ForumindlægHejsa. Har fået denne tekst for i dansk, hvor jeg skal redegøre for synspunkterne - jeg vil derfor bede om hjælp til om folk kan finde nogle synspunkter i den, og argumentere kort for dem, og hvad i synes er hovedsynspunktet i dette blogindlæg? Håber der er nogle der vil hjælpe. Den skal læses... -
Hvorfor har jeg uren hud? :(
ForumindlægHej!Jeg har hørt at her hjælper man alle enhver inde på denne hjemmeside!Jeg ved godt at det jeg skriver ind ikke har noget med lektiehjælp af gøre men jeg har et problem og det er at jeg har uren hud! Men hvorfor har jeg uren hud i forhold til alle andre teenager? De kalder mig øgenavne og det g... -
SPs brugere pyramide nummer 2
ForumindlægWmUHAHAHAHA [lOOOOAAAAAAAADING........... I herby announce that AzyRiaN is back!]AHAHAHAAAAAAA ;D new jessica is back to rock your world!!!!!With my new user jessica i intend during the following to substantiate somewhat of an sociology analysis of the members of this websiteI am writing in engli... -
HJAELP!!!
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjaelpe mig, med at rette min essay, den er ikke sA lang. Hvis i vil, kan jeg sende til jeres indbakke.
